Mag er toch wel om lachen, niet om de bezuinigingen maar om de situatiequote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal geen lol. 2 dagen voor het vrijkomen van die brief gaat het topic er over dicht. Moeten we dan de hele sc vol lullen over dat onderwerp?
Pardon? Ik hoor nog bij de binnen de 1000# user club. Het is alleen jammer dat mijn oude acount na de password reset actie niet meer geldig is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand met bijster weinig ervaring als het gaat om stugge users die meer lijken te trollen dan serieus te zijn. Geduld daarvoor is eindig.
Biertje?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Mag er toch wel om lachen, niet om de bezuinigingen maar om de situatie
Trollen??? Dan weet jij niet wat trollen is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa wat dat betreft ben ik het wel met Pumatje eens... als iemand niet naar argumenten luistert, en elke keer weer over dezelfde onzin komt trollen... weg ermee.
Lekkah! wil je een grolsch lente bock?quote:
Ik ga nu net richting de koelkast. Moet ik nog wat voor je meenemen?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vraag RonaldV hier maar eens naar.
Du_ke komt ongeveer 4 keer per half jaar aan met dit argument, wat gewoon niet waar is.
Hij vergalt het hele topic, hij gooit de hele discussie een andere hoek om. En voordat je het weet ben je in een topic over schoenveters weer aan het discussieren over het feit dat volgens betrokkene MinDef elk jaar zelfs meer geld krijgt in plaats van minder.
Nu is de lijn hier.. niet verder. Du_ke heeft een keus. Gezien het feit dat hij niet reageerd op DM/PM.. gaat dit.. of een groter probleem worden of Du_ke beslist die chronische discussie maar eens te laten vallen
Ik moet verdomme bijna naar de kofferbak!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik nu net richting de koelkast. Moet ik nog wat voor je meenemen?
Nee dank. Ik pak een Duvel.quote:
Al door je indoor voorraad heen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet verdomme bijna naar de kofferbak!
Je bent niet de enige. Sommigen hier voldoen aan het stereotype beeld dat veel mensen van militairen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar nogmaals, misschien ben ik de enige hier... om nou een topic op slot te gooien danwel hem te bannen is mij een brug te ver.
Ook lekker, mits ijskoud en in een glasquote:
Dan hoor ik vast niet bij het stereotype. Ik heb echt een broertje dood aan mensen monddood maken, hoeveel flauwekul ze ook verkopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Sommigen hier voldoen aan het stereotype beeld dat veel mensen van militairen hebben.
Je moet wat om bezuinigingen op mooie bouwprojecten en wegen te voorkomenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan hoor ik vast niet bij het stereotype. Ik heb echt een broertje dood aan mensen monddood maken, hoeveel flauwekul ze ook verkopen.
Dan moet je inderdaad even naar de kofferbak. Hebben ze even de tijd om goed koud te worden.quote:
Mooi, allebei bannen die kleuters (puma en duke)quote:
Jij verkoopt gebakken lucht begrijp ik?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet wat om bezuinigingen op mooie bouwprojecten en wegen te voorkomen
Ik kan zelf niet bannen... daar moet je donkerblauw voor zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Mooi, allebei bannen die kleuters (puma en duke)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |