quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
xD, plan het eens in mijn vakantiePM me jouw vakantieschema maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
voor dat soort dingen heb ik deze nog staanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rot op man, dit zijn pas schoenen!!!!
[ afbeelding ]
Echte mannen dragen de M-90'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voor dat soort dingen heb ik deze nog staan![]()
[ afbeelding ]
Echte mannen zeuren niet als het -5 isquote:
Hmmz... dan heb ik dat of even verkeerd begrepen, of over het hoofd gelezen, aangezien ik echt dacht dat alleen de verkeerspolitie dat deed...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ook de gewone regiopolitie heeft een lasergun, en ook de gewone regiopolitie doet aan verkeerscontroles
Tuurlijk, moet je maar niet te hard rijdenquote:En maar lachen als ze al die bonnen is gaan incasseren. En maar lachen om die extra geïnde belastingen!![]()
![]()
Daarom.. past u maar opquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga heeeeel lief tegen maitje doen! Kans dat ik haar tegen ga komen is aanzienlijk
wrs overheen gelezen. Hoe is het met die ritmeester die daar zit? Kerel ging overde rooie omdat wat wachtklikker sneLler waren bij het vrijdagmorgen rondjequote:
Geen idee waar je het over hebt, laatste keer dat ik een ritmeester zag bij het 17e was 1,5 jaar geleden. En ik zou trouwens best 1 van de wachtklikkers geweest kunnen zijn in die tijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Thaboel het volgende:
wrs overheen gelezen. Hoe is het met die ritmeester die daar zit? Kerel ging overde rooie omdat wat wachtklikker sneLler waren bij het vrijdagmorgen rondje
Het effectief met flitsapparatuur staan doet enkel KLPD. Hoe vaak jij een lasergun aanraakt heb jij meestal zelf in de hand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmmz... dan heb ik dat of even verkeerd begrepen, of over het hoofd gelezen, aangezien ik echt dacht dat alleen de verkeerspolitie dat deed...
Whahhaha -_-quote:[..]
Tuurlijk, moet je maar niet te hard rijden
No Cluequote:[..]
Daarom.. past u maar op![]()
Waar is dinges eigenlijk... Iska?
Oki..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Het effectief met flitsapparatuur staan doet enkel KLPD. Hoe vaak jij een lasergun aanraakt heb jij meestal zelf in de hand.
quote:Whahhaha -_-
Weet iemand anders waar Iska of überhaubt Vros is? Vind het wel verdacht...quote:No Clue
is de tijd tussen initiele opleiding en je FO. Dat loop je die tijd eventjes rond bij je uiteindelijke eenheid.quote:
Ooh oke..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is de tijd tussen initiele opleiding en je FO. Dat loop je die tijd eventjes rond bij je uiteindelijke eenheid.
Waar is die dan? En hoe is het met hem?quote:Edit: Vronsky leeft nog![]()
Gaat goed met hem alleen behoorlijk druk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar is die dan? En hoe is het met hem?
Maar je mag niet vertellen wat hoe en wanneer? En ook niet waarom die niet meer reageert?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gaat goed met hem alleen behoorlijk druk.
Niet om gevraagt. Is ook niet aan mij. Hij is druk bezig met wat webdesigndingetjen en zal terzijnertijd wel weer op fok verschijnen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar je mag niet vertellen wat hoe en wanneer? En ook niet waarom die niet meer reageert?
Ooh oke..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet om gevraagt. Is ook niet aan mij. Hij is druk bezig met wat webdesigndingetjen en zal terzijnertijd wel weer op fok verschijnen hoor
LOL!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog gepost![]()
Nu.nl: Ruim 2400 MIVD-onderzoeken te laat klaar
Qua titel: ik wil daar ooit wel werken als analist... wellicht dat ze nu iemand nodig hebben voor vakantiewerk?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog gepost![]()
Nu.nl: Ruim 2400 MIVD-onderzoeken te laat klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |