Misschien heeft Hillen nog wel ergens een zak geld liggen om een baan voor je te creeeren daarquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Qua titel: ik wil daar ooit wel werken als analist... wellicht dat ze nu iemand nodig hebben voor vakantiewerk?!
Ik wil het doen voor een studentenloontje... daar kunnen ze allicht nog wel geld voor vrijmaken. Ik hoef echt de hoofdprijs niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Hillen nog wel ergens een zak geld liggen om een baan voor je te creeeren daar
Dat als studentenbaantje, denk dat daar duizenden mensen op zouden solliciteren haha.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil het doen voor een studentenloontje... daar kunnen ze allicht nog wel geld voor vrijmaken. Ik hoef echt de hoofdprijs niet.
Wellicht ook een baan voor Hoogvlieger
Waar gaat het naar toe?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Royyy het volgende:
Zo, vliegticket voor de zomervakantie geboekt
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat als studentenbaantje, denk dat daar duizenden mensen op zouden solliciteren haha.
3 weken naar het zuid-westen van de VSquote:
Het hele belangrijke werk niet, maar er zal zat werk zijn wat niet zo gevoelig is en flink blijft liggen door het personeelstekort. Noem maar iets lulligs als dossiers archiveren enzo...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Klopt.. maar me lijkt niet dat ze dat soort taken door studenten zullen laten doen
Beterrr!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
3 weken naar het zuid-westen van de VS![]()
LA-Las Vegas-Phoenix-San Diego, en de National Parks daar in de buurt.
True... het zou leuk zijn, maar zeker in deze periode met alle bezuinigingen lijkt het me heel erg onwaarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.. maar inderdaad, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het hele belangrijke werk niet, maar er zal zat werk zijn wat niet zo gevoelig is en flink blijft liggen door het personeelstekort. Noem maar iets lulligs als dossiers archiveren enzo...
Dat begrijp ik..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb er echt zin in, nog 105 dagen
![]()
Jij al plannen voor de zomer?
Mag morgen even langskomen bij de Bever Houten. Dus hopelijk kan ik daar aan de slagquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil het doen voor een studentenloontje... daar kunnen ze allicht nog wel geld voor vrijmaken. Ik hoef echt de hoofdprijs niet.
Wellicht ook een baan voor Hoogvlieger
Ach, gewoon niet slapen de nacht vantevoren, en van de eerste helft totdat je moet overstappen krijg je al niet veel meer mee.quote:
En als er burgerdoden vallen doordat die raket in de wilde weg afgevuurd wordt dan heeft Ghadaffi het zeker gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geweldig, gewoon 1 of andere rocketpod van een Hind op een auto zetten met wat spanbanden.
Mijn fijnste vlucht die ik ooit gehad heb was met Titan airways (EHV => CHQ)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef EllaN het volgende:
Mijn laatste vlucht was naar Egypte met Transavia. Mijn fijnste vlucht was naar Singapore met Singapore Airlines.
Meestal zit ik in gammele kisten van Olympic...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb tot nu toe 6 keer gevlogen, 3 keer heen en weer naar Ierland, en toch daar telkens op een ander vliegveld geland
malaysia airwaysquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef EllaN het volgende:
Mijn laatste vlucht was naar Egypte met Transavia. Mijn fijnste vlucht was naar Singapore met Singapore Airlines.
Ziet er goed uuuiittquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn fijnste vlucht die ik ooit gehad heb was met Titan airways (EHV => CHQ)![]()
[ afbeelding ]
En ze hadden net het Engelse voetbalteam afgezet in Rusland, dus de helft van de stoelen was eruit gehaald.
Ik heb opzich geen vliegangst, maar zit er niet op te wachten. Als er weer vrijwilligers voor de bootverplaatsing zijn ben ik de eerste die zich aanmeldt, ben dan wel 8 weken uit het net ofzo.quote:
Ja, was helemaal geweldig, en het mooie was we zaten er maar met een man of 15 in.quote:
Oke, naja ik heb serieus nog nooit gevlogen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb opzich geen vliegangst, maar zit er niet op te wachten. Als er weer vrijwilligers voor de bootverplaatsing zijn ben ik de eerste die zich aanmeldt, ben dan wel 8 weken uit het net ofzo.
Bang om neer te storten..quote:
Weet ik, maar ik weet dat als ik in een simulator zit, ik aan de grond zit. En dan kan het 10x levensecht zijn, ik weet dat ik niet in de lucht zit en niet dodelijk kan neerstorten..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Er zijn iig trainingen voor als je er vanaf zou willen komen.
Een boot kan zinken...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Maitje het volgende:
Oke, naja ik heb serieus nog nooit gevlogen... Ik ga wel op de boot naar Amerika. Dan maar 3 weken onderweg.
Jaaa.. maar dan ken ik er nog afspringen en zwemmenquote:
Waarheen?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaaa.. maar dan ken ik er nog afspringen en zwemmen
Oh ik heb zelfs nog nooit gehoord van zulke simulator trainingen gehoordquote:Op woensdag 6 april 2011 00:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet dat als ik in een simulator zit, ik aan de grond zit. En dan kan het 10x levensecht zijn, ik weet dat ik niet in de lucht zit en niet dodelijk kan neerstorten..
Wat is dit allemaal voor vaktaal???quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh ik heb zelfs nog nooit gehoord van zulke simulator trainingen gehoord. Ben er niet erg in thuis, maar ik kan me voorstellen dat er cognitieve-gedragstrainingen voor zijn. Dat zou dan meer in gaan op jouw angst en het afstand leren nemen en de angst zelf bekijken en beoordelen of het gegrond is enzo.
Maar dit speculeer ik. Misschien worden er vooral simulator trainingen vooral gegeven.
Weet ik veel..quote:
Ja.. ik snap wat voor training jij bedoelt.. Nee, ik doorzie dat soort dingen.. Echt, niemand krijgt mij zonder een enkel hele goeie reden het vliegtuig in. Mocht het lukken, dan zal ik denk ik vanaf het punt dat ik moet inchecken totdat ik ben uitgecheckt krijsen als een baby..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh ik heb zelfs nog nooit gehoord van zulke simulator trainingen gehoord. Ben er niet erg in thuis, maar ik kan me voorstellen dat er cognitieve-gedragstrainingen voor zijn. Dat zou dan meer in gaan op jouw angst en het afstand leren nemen en de angst zelf bekijken en beoordelen of het gegrond is enzo.
Maar dit speculeer ik. Misschien worden er vooral simulator trainingen vooral gegeven.
oops 2x vooral
Beetje typische angsttraining bedoel ik. Bv bij mensen die bang zijn voor spinnen, omdat ze bang zijn dat de spin giftig is en hun dood gaat maken. Dan is 1 van de onderdelen van therapie hen "objectief" leren de situatie te bekijken. Hoeveel giftige spinnen zijn er in Nederland? Hoe groot is de kans dat die spin in jouw kamer giftig is? Ben je weerloos tegen de spin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |