actie is reactie en leven en laten leven enzo je kent het wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef deelnemer het volgende:
Relativeren is onnodig. Catbert is gewoon een lul. Hij speelt altijd op de man ipv de bal. Een koekje van eigen deeg is goed.
Edit: Mijn persoonlijke zorg: hoeveel notes voordat je een ban krijgt?![]()
Dat hangt er vanaf. De ernst van de notes, hoe vaak het voorkomt in een bepaalde tijd enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef deelnemer het volgende:
Relativeren is onnodig. Catbert is gewoon een lul. Hij speelt altijd op de man ipv de bal. Een koekje van eigen deeg is goed.
Edit: Mijn persoonlijke zorg: hoeveel notes voordat je een ban krijgt?![]()
hihi.quote:
Waar is deel 1?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Tchock het volgende:
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw
Kunnen jullie even #2 in de TT zetten? vergeten...
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw Hier. Ik kwam wat laat in de discussie maar omdat niemand een deel twee aanmaakte heb ik het maar zelf gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waar is deel 1?
Dan koppel ik ze even kan ik meteen even meelezen.
Ach, kan hij mylifeisgrey een beetje bezig houden. Ik negeer hem nu ook maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:52 schreef deelnemer het volgende:
FireFly zit in het topic Als versieren niet zo makkelijk gaat #182 met een nep-hosselaar (en voorafgaande delen) te trollen over PUA.
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, kan hij mylifeisgrey een beetje bezig houden. Ik negeer hem nu ook maar.
Kan me niet voorstellen dat hij het lang volhoudt met MLiG.
Die voorbeelden. Pffff. Zo in de trant:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Crutch het volgende:
Ach, valt we mee. Gewoon niet meer op reageren. Hij wil gewoon heel trots laten zien wat hij uit die boekjes uit z'n hoofd heeft geleerd.
Ik zie dat jij niet zo goed kan lezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Voor het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic is het doek gevallen zie ik?
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen, alleen zij zijn verwant met de pol sc waar ik en EG ook veel zaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Re het volgende:
Ik ga morgen eens kijken, betyar en voorschrift? Wie nog meer?
En dan klagen jullie hier ook allemaal massaal waarom of sociale vaardigheden achterliggen bij de rest van normaal Nederland? Oh ja, iemand komt met iets anders dan een ziekte, is "typisch" en we gaan met z'n allen in 't vuistje lachen en klagen over die normale mensen die stiekem allemaal introvert zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen.
Jij hebt zelf ook geen aandoening en komt ook uit POL, wat is het verschil mijn waarde PHP?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen, alleen zij zijn verwant met de pol sc waar ik en EG ook veel zaten.
quote:Maar je hoeft vooralsnog niet in te grijpen, ik denk dat de discussie wel ten einde is gekomen en dat je het beter nog even kunt aanzien.
Dan pak je even een lekkere zak chips en cola en ga je rustig de hele geschiedenis doorlezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen aandoening en komt ook uit POL, wat is het verschil mijn waarde PHP?
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan pak je even een lekkere zak chips en cola en ga je rustig de hele geschiedenis doorlezen.
Vertel eerst maar eens waarom of non autisten hier niet welkom zijn, terwijl de non autist php hier vrolijk ons de toegang wil ontzeggen.quote:
Nogal een licht autistische reactie op een normale vraag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Omdat jullie een stel omhooggevallen kuttrollen zijn dus opzouten naar je eigen honk
Wie is hier nu de kuttroll?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Omdat jullie een stel omhooggevallen kuttrollen zijn dus opzouten naar je eigen honk
Wat mij betreft nietquote:
Natuurlijk mag dat niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Maanvis het volgende:
ADD & ADHD #47 Concerta's. Wie wil mijn 54 mg ruilen voor 18 mg
Dit is niet de eerste keer dat er medicijnen geruild of verhandeld worden in het ADHD topique, ik had al een TR geplaatst maar misschien is het handig om hier in FB ff te bediscussiëren of R&P hiervoor bedoeld/gewenst is.
Dat bedoelde ik. Zover ik weer is het bij wet verboden medicijnen te verhandelen/ruilen whateverquote:
Dat sowieso, daarnaast is dit een opiumrecept.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Zover ik weer is het bij wet verboden medicijnen te verhandelen/ruilen whatever
thanks. de vorige keer was het iemand die om ritalin ging vragen om te kunnen checken of ze ADHD had, weet niet of je dat had meegekregenquote:
Nee, niets van meegekregen. Bovenstaande heb ik even langs me heen laten gaan omdat Re er al mee bezig was. Maar dat soort dingen graag meteen melden. Daar krijgt FOK! nu ook niet bepaald een goede naam door.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks. de vorige keer was het iemand die om ritalin ging vragen om te kunnen checken of ze ADHD had, weet niet of je dat had meegekregen
En de TS solliciteerde daar gelukkig zelf ook niet naar. Daarnaast ontslaat dat de TS nog steeds niet van de regels. Of gaan we werkelijk subjectief om met die regels ? Want dan gaan we nog een leuke tijd tegemoet met jankende TS-en die roepen dat het anderen ook gelukt is hun OP leeg te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef Re het volgende:
nah, lekker met zijn alle bovenop de TS springen, dat is hoe we het doen op FOK!, niet?
joh, zeur niet zo en ga koken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de TS solliciteerde daar gelukkig zelf ook niet naar. Daarnaast ontslaat dat de TS nog steeds niet van de regels. Of gaan we werkelijk subjectief om met die regels ? Want dan gaan we nog een leuke tijd tegemoet met jankende TS-en die roepen dat het anderen ook gelukt is hun OP leeg te krijgen.
Oke Re, kusjes love you thx baiquote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Re het volgende:
[..]
joh, zeur niet zo en ga koken.
Zo'n topic valt niet meer te redden ook niet na het terugzetten van en OP
Dat een mod geen zin heeft om energie te steken in een kloon van een gebande kan ik me prima voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Beetje jammer dat je de OP niet terugzet van Zusje vertoont zeer vreemd gedrag Re, nu heeft de TS alsnog zijn zin en worden de regels genegeerd. Mooi precedent wordt er zo geschept. Daarnaast is 'geen zin en geen tijd' natuurlijk geen argument, had je maar geen mod moeten worden, simpel gezegd.
Ja goddomme hoe kan ik dat nou weten dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat een mod geen zin heeft om energie te steken in een kloon van een gebande kan ik me prima voorstellen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke Re, kusjes love you thx bai
ouwe brompot![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja goddomme hoe kan ik dat nou weten dan.
Anders is er altijd nog google cache.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke Re, kusjes love you thx bai
ouwe brompot![]()
Ging jij niet op huwelijksreis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Re het volgende:
Zoiets ja, ga eerst allemaal maar eens afkoelen.
Ho ho, je had geen gelijk. Ik had je dat meteen duidelijk kunnen maken door te zeggen dat het ging om een smsje, maar je was zo stellig dat ik dat niet heb gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef Halcon het volgende:
Via DM inmiddels wat duidelijk gekregen. Persoon in kwestie geeft toe dat ze een hele scene heeft getrapt omdat ze het mij niet gunde dat ik gelijk had. Kinderachtig gedoe, maar zand erover wat mij betreft.
Topic kan weer open.
Dan heb je juist tijd om terug te lezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
ohhh stelletje stouterds ik ben er een poosje niet en het topic is foetsie
Mss mag je wel een nieuwe openen van Re als je het lief vraagt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
ohhh stelletje stouterds ik ben er een poosje niet en het topic is foetsie
En Halcon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
Ik zie het nut van het topic niet meer met mensen als firefly de boel lopen te verzieken en doen alsof ze een allemachtige god zijn die de wijsheid in pacht heeft.
Nou Halcon verkondigt nog niet zijn mening alsof hij god is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Halcon.
Ik heb het topic ook even doorgelezen, en dat gedrag van Halcon, maar vooral firefly3, is echt belachelijk.
1 topic?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga het topic eens even rustig doorlezen en kijken wie er wat allemaal uitspookt.
Het topic gaat weer open.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve lieve Re mag die weer open , ik sta er helemaal buiten en weet van niets
vandaar dat er niemand meer postquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het topic gaat weer open.
Maar we gaan even met de bezem door het aantal users in het topic.
Ik gooi het topic vanmiddag pas weer open. Nu kan er niet eens gepost worden.quote:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik gooi het topic vanmiddag pas weer open. Nu kan er niet eens gepost worden.
De veroorzakers hebben een R&P ban gehad en vanmiddag proberen we het weer opnieuw.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik gooi het topic vanmiddag pas weer open. Nu kan er niet eens gepost worden.
De veroorzakers hebben een R&P ban gehad en vanmiddag proberen we het weer opnieuw.
Nou niet meer. (thanx) en verder geen idee, de FA's hebben subforumbans uitgedeeld en dat lijkt me wel een goede oplossing.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaar
Volgens mij kan daar gepost worden hoor.
En sinds wanneer zijn er weer subforum bans?
okquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou niet meer. (thanx) en verder geen idee, de FA's hebben subforumbans uitgedeeld en dat lijkt me wel een goede oplossing.
Ruik je dat vanaf daar of zijn jullie collega's?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
Heb je een zwaar weekend gehad, Daniel? Zo eentje met sloten alcohol en shoarma?
Ik bespeur een bepaalde mate van nog niet helemaal helder zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
Ruik je dat vanaf daar of zijn jullie collega's?
Ik kan best nog wat koffie gebruiken, iemand heeft me vannacht van mijn slaap gehouden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bespeur een bepaalde mate van nog niet helemaal helder zijn.
Slotjes, schopjes ... no biggies, maar ik heb vannacht wel goed geslapenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik kan best nog wat koffie gebruiken, iemand heeft me vannacht van mijn slaap gehouden.
Maargoed, waar laat ik een steekje vallen?
Ik had het ene topic nog niet naar PUB geschopt omdat ik eerst zeker wilde zijn dat het daar goed opgevangen werd. We hoeven niet met z'n allen in te hakken op een TS van 13.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slotjes, schopjes ... no biggies, maar ik heb vannacht wel goed geslapen.
Maar vertel: de subforumspecifieke ban is weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |