Hehe dat zeiden we hier ook al jaquote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Pee is ongesteld of heeft last van PeeMS?
Hij maakt vandaag met bijna iedereen ruzie.
quote:
Dat geeft toch heul nie, neem lekker je tijd hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Oh en halloBen nog een beetje forummoe geloof ik, jaarlijkse inzinking. Zal binnen een paar weken wel weer goed komen
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef MissHobje het volgende:
Vandaag pizzadeegje gedraaid met de kitchenaid en!!@!! ik ben zo blij!! mooi luchtig, soepel, het rees zelfs onder mijn beslagkom vandaan
en belangrijkste geen zere handen! en toch heerlijk kunnen freubelen ermee
voor mij echt een hele belangrijke aanwinst lichamelijk gezien.
Schroevendraaier en hamer is ook prima gereedschap om een blik te openen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm Fok! ziet er weer anders uit?
Ik kom er nu dus achter dat we geen blikopener hebben.....dus nu iets anders verzinnen om te eten
Dat wou ik ook proberen, maar ik weet hoe handig ik ben....quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Schroevendraaier en hamer is ook prima gereedschap om een blik te openen.
Heel toffe aanwinst dus!quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef MissHobje het volgende:
Arme P
Ben ook weer beetje bijgekomen van mijn feestje gister, heb een superdag gehad met super leuke gezellige visiteen daarna leuk eetfeestje van oom van hubbie gehad, heel bijzonder
Vandaag pizzadeegje gedraaid met de kitchenaid en!!@!! ik ben zo blij!! mooi luchtig, soepel, het rees zelfs onder mijn beslagkom vandaan
en belangrijkste geen zere handen! en toch heerlijk kunnen freubelen ermee
voor mij echt een hele belangrijke aanwinst lichamelijk gezien.
Langzame koolhydraten tekort. IMHO.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Pee is ongesteld of heeft last van PeeMS?
Hij maakt vandaag met bijna iedereen ruzie.
Geen buren waar je een blikopener kan lenen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm Fok! ziet er weer anders uit?
Ik kom er nu dus achter dat we geen blikopener hebben.....dus nu iets anders verzinnen om te eten
Gewoon het blik naar beneden gooienquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wou ik ook proberen, maar ik weet hoe handig ik ben....
Geen zin om nog naar de eerste hulp te rijden vanavond, ik doe wel met iets minder eten
Jij eet altijd van het trottoir?quote:
Was ook een idee....quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen buren waar je een blikopener kan lenen?
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets eerder aan denken en het komt goed!
We hebben haar allemaal hardstikke gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE
Misshobje is vandaag jarig! ( 23 jaar)
Dat ze het topic nooit heeft gezienquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We hebben haar allemaal hardstikke gefeliciteerd.
Wat is jouw probleem?
nu welquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE![]()
Misshobje was gister jarig! ( 23 jaar)
Of je reageert normaalquote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Weet je Pee: als we nou eens gewoon niet op je reageren, is het dan wel goed?![]()
![]()
* Sunnythesun gaat weer iets leukers doen
lekkere midnight snack of nog avondeten?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Dexter aflevering 6Ik ga zo nog een tortilla bakken. Ik wou er tuinbonen doorgooien, want die had ik nog staan, maar BAH wat stinken die uit een blikje (terwijl ik ze vers echt heeeerlijk vind
).
Nu maar gewoon aardappels, spekjes, lente-ui en peterselie.
Het is een chat en ik moest daar erg aan wennen. Kritiek en rare reacties.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je reageert normaalMaar goed...hou het maar lekker op PeeMS als jullie dat zo leuk vinden...
Brilsterkte en maat niet. Bril minimaal 7 en maat 48. Hoop ik.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wat fijn dat je verjaardag zo geslaagd was Hobje! En een eigen topic!
Over KLM, eisen vallen mee; 21+, lengte tussen de 1.58m en 1.85m, brilsterkte tussen -5 en +5, confectiemaat tussen 34 en 46. Daar vallen nog heel veel mensen onder
Oh, mooi dat je naar je oma gegaan bent! Voelde dat goed?quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
net getennist, ging best goed alhoewel wel verloren maar dat mag want tegenstanders waren resp. 2 en 3 sterktes hoger dan ikdaarna naar oma op het kerkhof gegaan. Vond het eng want pikkedonker en zij ligt achteraan maar ze is altijd op mijn verjaardag geweest dus ik ging naar de hare. Hoop wel dat ik voor de goeie steen zat
oh val je net erbuitenquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Brilsterkte en maat niet. Bril minimaal 7 en maat 48. Hoop ik.
toen ik het hof opliep moest ik wel even slikken maar eenmaal daar ging ik op mn hurken lekker even kletsenquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, mooi dat je naar je oma gegaan bent! Voelde dat goed?
Nee, ik wil liever op een andere manier zorgen voor mensen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh val je net erbuitenals je stewardess had willen worden; een maatje kleiner had je makkelijk gelukt, bril niet..das stom
gelukkig heb je daar ook geen ambitie voor, toch?
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruimquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je reageert normaalMaar goed...hou het maar lekker op PeeMS als jullie dat zo leuk vinden...
sowieso heb je iets waardoor je geen stewardess kunt wordenquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Shit, ik ben te lang om Stewardess te worden
Gewoon de ess er af halenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sowieso heb je iets waardoor je geen stewardess kunt worden
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenendquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever op een andere manier zorgen voor mensen.
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaanquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
net getennist, ging best goed alhoewel wel verloren maar dat mag want tegenstanders waren resp. 2 en 3 sterktes hoger dan ikdaarna naar oma op het kerkhof gegaan. Vond het eng want pikkedonker en zij ligt achteraan maar ze is altijd op mijn verjaardag geweest dus ik ging naar de hare. Hoop wel dat ik voor de goeie steen zat
Heerlijk met de kou lo yuk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe was de tomatensoep met vruchtjes?
ze is vandaag 97quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaan
nou ja dat zou stom zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Goed dat je naar het graf van Oma bent geweest, FF.
En ik moest een beetje lachen toen ik las dat je misschien wel bij de verkeerde steen zat.
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenend
bijna, tis 'koe'quote:
ALTIJD !quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben erg geinteresseerd in survival.
Maar dat is ook dat je bv weet hoe je wegkomt in je hotel als er brand is.
Letten jullie daarop?
jij bent snel klaar met Dexter! Komt er nog (weer) een vervolg?quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef DarkElf het volgende:
Lief van je ff.
Wij zijn The killing aan t binnenhalen, gisteren Dexter afgerond , nu wachten tot sept!![]()
Nu nog een big bang kijken en dan slapen
Trusten alvast !
Niks angsthaas en zo, gewoon verstandig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
in grote lijnen wel want je bent er voor de veiligheid. Maar aangezien vluchten vaak vlekkeloos verlopen moet je winstmarges proberen te halen door producten te verkopen en dat is absoluut geen zorgquote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
trustenquote:
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, je hebt zelf toch ook wel een idee in welke richting je je wil omtwikkelen?
kHoef het niet te weten hoor, als je zelf een richting weet...
Fijn fft, een plek om naar je oma te gaan.
En ik heb maar 1 kans dat de gemeente het betaalt..quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?![]()
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
Sportblessures op NED 2. Hoofdletsel, gebeurd helaas vaak.
Het was een complimentquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
AnneXquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
Mijne was zachtjes. Vooral veel glippen in mijn hoofd.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruim![]()
Dan is tennis ook hask gevaarlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk
Doet die methode ook iets voor triggerpoints?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
De heup - lezen fft - de heup.
Jakkie D-H tot aan coma toe...
Schoon bed - slapen - jullie zitten vast op pagina 10 morgen ?
Die is tofquote:
Golfballen zijn ook erg berucht. De kreet "FORE!!!" is dan ook internationaal hetzelfde als er weer eens een verdwaald projectiel je richting uitkomt.quote:
Wat wordt het?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
Amuses voor zaterdag zijn ook alvast door B. uitgezocht.
Recept van dat eerste?quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Witte-chocopannacotta staat in de koelkast voor morgen (ja DE, ik heb het toch aangedurfd) en de tortilla staat te bakken. Morgenavond een lichte salade ofzo, denk ik.
Je bent weer lekker bezigquote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat wordt het?
Bosbessencoulis opgezetTortilla ruikt goed, ben benieuwd hoe een lepeltje berbere erdoor smaakt
Ohh handige sitequote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig![]()
Dit had ik uitgezocht voor vriendinnetje en mij : http://www.amuse-recepten(...)en-frisse-komkommer/
en voor de guys : http://www.amuse-recepten(...)et-een-pernodsausje/
(leuke site trouwens! )
quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Witte-chocopannacotta staat in de koelkast voor morgen (ja DE, ik heb het toch aangedurfd) en de tortilla staat te bakken. Morgenavond een lichte salade ofzo, denk ik.
Ja leuke site he? Bij toeval ontdekt. En dan heb ik altijd dat ik eigenlijk alles wil makenquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh handige site![]()
en lekkere amuses! Ik ga ook ff zoeken naar iets voor zaterdag
hehe herkenbaar ja!quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuke site he? Bij toeval ontdekt. En dan heb ik altijd dat ik eigenlijk alles wil maken
Oe, eters?quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe herkenbaar ja!
Dit lijkt me wel iets voor aan de curry vooraf: http://www.amuse-recepten(...)et-gegrilde-garnaal/ Iets bijzonderder misschien dan Dhal
Voilà, mademoiselle!quote:
Merci!quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voilà, mademoiselle!
Bluezz, inderdaad een leuke siteBen benieuwd naar je amuses, je maakt toch wel foto's zaterdag?
Wel die komkommer er op het laatst opgooien trouwens, anders gaat het er volgens mij heel vies uitzien
Oh leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dinnetje + vriendje uit Alkmaar komen weer logeren
Goeie tip, doe ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Voilà, mademoiselle!
Bluezz, inderdaad een leuke siteBen benieuwd naar je amuses, je maakt toch wel foto's zaterdag?
Wel die komkommer er op het laatst opgooien trouwens, anders gaat het er volgens mij heel vies uitzien
Is ook zo. We gaan over en weer altijd weer op zoek naar weer wat anders leuks en lekkersquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
Voor iets meer mensen kookt toch leuker vaak
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh leuk!
Voor iets meer mensen kookt toch leuker vaak
Ja, wij vonden hem ook wel oké.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar de film Blue Valentine geweest in een uiterst leuk zolderbioscoopje / filmhuis
http://www.imdb.com/title/tt1120985/
Aanrader.
Je wordt toch niet opeens volwassen he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef borisz het volgende:
Hyves er nu echt uitgegooid. Werd eens tijd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt toch niet opeens volwassen he?![]()
Wie hier heeft er verder nog wel Hyves?
Heb het wel, doe er i.t.t. facebook niets meer mee. Meer om een paar andere hyves (van bands, vivarium e.d.) te kunnen blijven volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt toch niet opeens volwassen he?![]()
Wie hier heeft er verder nog wel Hyves?
kan t filmpje niet zien maar dit is toch niet dé Marlous onder de douche?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
Omroep Maxim is echt briljant.![]()
![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=12354617
Met iemand die FFT vast wel zal kennen: Marlous Oosting.
jaquote:
Welkequote:
Ha! ik heb gehad (ben echt enorm verwend!) de kitchenaid machinequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
je gaat lekker Hob! Wat heb je nou voor je verjaardag gehad?
Van een goede vriendin als ik zou moeten gokken. Een kitchenaid is een ding dat je van 1 iemand krijgt die super veel om je geeft, of van een grotere groep vrienden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lingeriebon
Van wie zou je die toch hebben gekregen?
van jou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lingeriebon
je wordt ouder papa FFquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld door agent; 2 modeshows binnenkort erbij. 1 van Esprit die ik al paar jaar doe en 1 van Didi omdat ze een oudere meid zoekenhmm, moet ik weer even mn loopje trainen
Dan is nu de vraag: welke ken je allemaal alquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wie weet er nog een leuk saladerecept dat ik niet ken?
Bijna allequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dan is nu de vraag: welke ken je allemaal al
De bakker hier heeft volkoren rozijnenbroodquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat heeft onze bakker toch lekker volkorenbrood. Zo nog maar een brood halen daar![]()
Ik ken geen leuke combi'squote:Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway: hit me with leuke combi's! Caesar salad ken ik al
salade met kibbelingquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Leukkkk Hobje! Je bent echt verwend
Getverquote:
Ja, die was het wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
kan t filmpje niet zien maar dit is toch niet dé Marlous onder de douche?
ik heb t serieus gegeten en t was echt lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getver
Pee, dat is uiteindelijk wat hier meestal ook gebeurt, maar soms kom je ineens een on-alledaagse combi tegen die superlekker blijkt.
Ik onthou die combi's nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getver
Pee, dat is uiteindelijk wat hier meestal ook gebeurt, maar soms kom je ineens een on-alledaagse combi tegen die superlekker blijkt.
werd dat liedje nog gedraaid?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die was het wel.
Prachtig item en ze had niet eens door hoezeer ze in de mailing werd genomen door Maxim.
Hmmm, ik sla overquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb t serieus gegeten en t was echt lekker
Niet van mijn hubselquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lingeriebon
Heel goed gedachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van een goede vriendin als ik zou moeten gokken. Een kitchenaid is een ding dat je van 1 iemand krijgt die super veel om je geeft, of van een grotere groep vrienden.
Dus omdat jij een topic opent moet Hobje dat maar vinden en anders word je boos?quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE
Misshobje was gister jarig! ( 23 jaar)
Tis wel somber maar wel droog hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom is het nou weer zo druilerig buiten?
En een kitchenaid, en een horloge? Die Hobs heeft t goed voor elkaar zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MissHobje het volgende:
Heel goed gedachtkreeg het van mijn nichtje tevens mijn beste dinnetje enne idd de ka van mijn hubbie, die vond het sneu dat ik steeds zo moeilijk moest doen met mijn handen die niet meer willen en vond dit een topoplossing
Neem nog een bakkie sterke koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben moe-hoeWil naar huis, maar nog 4 uurtjes
Ja iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En een kitchenaid, en een horloge? Die Hobs heeft t goed voor elkaar zeg
Oe dat valt dan tegen nog zo lang.. en niet zo veel te doen ook? anders gaat het wel snel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben niet moe en ik ben al thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Foei! Dat jij een leven hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Dus omdat jij een topic opent moet Hobje dat maar vinden en anders word je boos?
Doet me denken aan toen ik plots in het ziekenhuis terecht kwam en ik niet wist dat er een topic voor me was. Gingen mensen daar ineens allemaal heel boos doen omdat ik niet kwam melden hoe het met me ging. Ik zat met open mond toen iemand me PM'de dat er zoveel boze mensen warenIk had wel wat anders aan m'n hoofd dan fok afspeuren op topics
Gemeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef MissHobje het volgende:
k had ook totaal niets door, sterker nog, hij had de ka al een week bij zijn ouders staan en mij zaterdag nog laten klooien met al mijn cupcakes en gebakjes
Zit er net van te genietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat heeft onze bakker toch lekker volkorenbrood. Zo nog maar een brood halen daar![]()
Ja best wel, met pijn en alles was ik tot 01.00 bezig en kon gewoon niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet van mijn hubsel![]()
Oh ik vergeet nog en ubergave horlogegekregen van mijn man
Nee, het is druk, maar ik heb ook geen zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef MissHobje het volgende:
Oe dat valt dan tegen nog zo lang.. en niet zo veel te doen ook? anders gaat het wel snel.
Mehquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef MissHobje het volgende:
Oh getsie Isabeaugewoon geen toffe dag dus..
Toch even aanpoten vrees ik, enne ff uit het topic wegblijven is vast stap 1
Vervelend he? Al die patiënten in een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau staart naar 3 stapels werk die af moeten èn er komen steeds patiënten waar ik mee moet praten èn de telefoon gaat steeds en het helpt ook niet dat ik nu hier zit
Oe klinkt bekend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau staart naar 3 stapels werk die af moeten èn er komen steeds patiënten waar ik mee moet praten èn de telefoon gaat steeds en het helpt ook niet dat ik nu hier zit
Thanksiequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond je cupcakes prachtig, HobEn die petit fours ook
En eigenlijk alles wel
Nou, eigenlijk is het papierwerk wat ik moet doen een verstoring van de quality time met de patiëntenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Oe klinkt bekend.
Ik vind als ik lekker bezig ben aan de foon of met een stapel admin die pt aan de balie altijd zo'n 'verstoring'
Ja absoluutquote:
Altijd zo zonde om op te etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef MissHobje het volgende:
Thanksie
Keer met een meet maken?kun je ze ook proeven
Ambrosia saladquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Leukkkk Hobje! Je bent echt verwend
Echte liefde!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja absoluutben nooit zo verjaardags vierderig en dat vond hubbie jammer, dus nu was ik extra verwend en had een super leuk feestje
Dat klinkt inderdaad viesquote:
Ja en jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
nu hectisch dus Isa, wat een verschil met paar nachten geledensmsje nog ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef borisz het volgende:
Over die 12 jarige die een kind kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ophangen aan z'n *youknowwhat* tot het ervan af valt. Hij was al een keer veroordeeld voor een zelfde soort vergrijp
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
als t kind een jochie is is het vrij makkelijk na te gaan DNA van t Y chromosoom, en verder zijn de helft van de alellen ook van vaders afkomstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(yay voor mn tentamen van vanochtend)
En bij alleen een kleinkind is er veel minder genetisch materiaal direct naar de opa te herleiden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
als t kind een jochie is is het vrij makkelijk na te gaan DNA van t Y chromosoom, en verder zijn de helft van de alellen ook van vaders afkomstig
(yay voor mn tentamen van vanochtend)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef borisz het volgende:
Over die 12 jarige die een kind kreeg.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziekelijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ja want steeds is ongeveer de helft van de alellen van vader en helft vanmoeders kant, dus dat wordt steeds minder als het een kleinkind van iemand anders is, want dan zitten de alellen van de vader van t kind erin en die van de moeder, die wel weer voor een deel te herleiden zijn naar haar vaderquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En bij alleen een kleinkind is er veel minder genetisch materiaal direct naar de opa te herleiden.
ff langs lopen met een bakkie koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieMijn collega's zitten te pushen dat ik mijn duitse collega moet aanspreken waar ik vorige week een mail naar heb gestuurd om te solliciteren naar een business analyst-functie. Ik heb alleen niets teruggehoord van die man. En hij is op dit moment op kantoor hier.
Ik ben daar niet zo'n held in. KEn hem verder ook niet
Ja, maar ik ben gewoon schijtnerveusquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, die mail die je gestuurd had is toch een goeie gespreksopener?
Maar je ziet er keurig uit en dat is een prequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar ik ben gewoon schijtnerveusEn bovendien heb ik niets teruggehoord dus dan wil ik ook niets storen of zo.
ff vragen of hij later op de dag misschien een momentje heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon schijtnerveusEn bovendien heb ik niets teruggehoord dus dan wil ik ook niets storen of zo.
Dat ik dichtklapquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je ziet er keurig uit en dat is een preWat is het ergste dat er kan gebeuren?
Nou, ik heb hem even via de interne instant messaging gevraagd of hij een minuutje heeft vanmiddagquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
even in de gaten blijven houden en dan er tussen glippen. Of een van zijn gesprekspartners een meeting laten regelen.
Jajaquote:
Waarom? Is de man waarmee je gaat praten zo ontzettend bijzonder? Het enige bijzondere aan die man is dat hij een vacature heeft die jij graag wilt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik heb hem even via de interne instant messaging gevraagd of hij een minuutje heeft vanmiddagVal ik ook niet gelijk onaangekondigd binnen
Pfff...stressvolle bezigheden ditIk voel mijn hart ongeveer in mijn keel bonken
Nee. Maar die man is teamlead van de afdeling waar ik naar toe wil EN ik heb het gevoel dat ik me op ga dringen en dat vind ik nooit fijn EN ik ken heel die man niet! Dat maakt het nog moeilijker voor mij. Ben in sommige opzichten niet zo heel sociaal vaardig voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom? Is de man waarmee je gaat praten zo ontzettend bijzonder?
Dank! Maar ik denk eerder dat ik spanning-verminderaars nodig hebquote:
Potje handkarren op de plee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dank! Maar ik denk eerder dat ik spanning-verminderaars nodig hebEen lekkere massage of zo
Goed idee!quote:
Wat? Mannen zijn toch relaxed als ze hun lading verschoten hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe moet je na zo'n suggestie nog komen met goede raad?
...op hun werk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat? Mannen zijn toch relaxed als ze hun lading verschoten hebben?
Spinazie en gehaktballen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm zonder dollen. We doen een AGV'tje vanavond (:')) en ik heb in huis: aardappels. Wat zal ik erbij halen?
Ik zie dat helemaal niet voor mequote:
Merkt niemand wat van als je het hokje maar goed afsluit.quote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Merkt niemand wat van als je het hokje maar goed afsluit.
Het schijnt dat 70% van de vrouwen dat wel doet/gedaan heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet voor meIk zie al dat ik even een potje ga vingeren in die vieze pleeruimtes hier
Nu nog vunzige gedachtes....quote:
En het schijnt dat 67% van de statistieken is verzonnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het schijnt dat 70% van de vrouwen dat wel doet/gedaan heeft.
Ik denk dat in ieder geval iets met worst gaat worden, saucijzen. Waarschijnlijk aardappels voorgekookt in plakjes met witlof h/k er bovenop, en een saucijs erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Spinazie en gehaktballen?
Andijvie en verse worst?
Witlof en runderlappen?
Spruitjes en speklappen?
Ik heb het niet verzonnen. Heb het op de radio gehoord een hele tijd terug.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het schijnt dat 67% van de statistieken is verzonnen
En anders ben ik toch wereldvreemder dan ik dacht
Nouquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het schijnt dat 70% van de vrouwen dat wel doet/gedaan heeft.
Lekker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat in ieder geval iets met worst gaat worden, saucijzen. Waarschijnlijk aardappels voorgekookt in plakjes met witlof h/k er bovenop, en een saucijs erbij
Dat wordt tijd dan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NouIk heb nog nooit de hand aan mezelf geslagen op m'n werk heur
Boeiende radioquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het niet verzonnen. Heb het op de radio gehoord een hele tijd terug.
Je bent dus 1 van de 30% gelukkigequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NouIk heb nog nooit de hand aan mezelf geslagen op m'n werk heur
Over radio gesproken, ik heb wel meerdere malen seks gehad in een radio studie toen ik daar werktequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Boeiende radio
En kijk, als zelfs Lein (die dit toch aan P suggereerde te doen) het nog nooit gedaan heeft dan geloof ik die 70% niet
Ik pak mijn telefoon en loop NU naar buitenquote:
quote:
Ja. Daar hou ik niet vanquote:
Zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
D'r zitten hier minstens 10 vrouwen, dus gemiddeld hebben 7 van hen de hand aan zichzelf geslagen op het werk
Even kijken:
Lein
Ik
Krak(denk ik hoor!
)
Dus:
DE
CF
Bluezz
FFT
LieLie
Anne
MeMo
(kort-door-de-bocht statistiek)
Heul niks! Maar dat schijnt de sta-ti-stiek te zijn, MeMoquote:
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel eens staan zoenen en friemelen in de koelcel van een ziekenhuisrestaurantkeuken
Maar toen was ik 15, telt dat![]()
Is er wat ergs Lein?
Misschien maar van plek wisselen met MeMo, want die protesteertquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
ik val buiten de statistiek!
heel goed
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik bedenk me ineens dat mijn toekomstige kinderen zonder problemen met tante Isa in bad mogen
zo makkelijk is hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het schijnt dat 6776% van de statistieken is verzonnen
Nee he? Bah he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat t nou alweer over sex hier? Niet mijn onderwerp
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat t nou alweer over sex hier? Niet mijn onderwerp
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
NeeIk heb een recept voor 1 keer in de 3 dagen (of vaker zo nodig) Isa. Dit was zo nodig, zeg maar
Er rommelt van alles in Leinland en zo af en toe lucht ik dan even bij Isa.
Oh en ik bedenk me ineens dat mijn toekomstige kinderen zonder problemen met tante Isa in bad mogen
zie mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heul niks! Maar dat schijnt de sta-ti-stiek te zijn, MeMo
Heb je je beurs nu al geregeld danquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
prospectus van de opleiding binnen.. heb er echt zin in
![]()
Wordt nog lastig studierichting kiezen, alles lijkt me tof
Leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
prospectus van de opleiding binnen.. heb er echt zin in
![]()
Wordt nog lastig studierichting kiezen, alles lijkt me tof
83,8% van de mensen tussen de 17 en 64 snapt dat nietquote:
Mag tijd wordenquote:
Vrijdag meteen geregeld voor zo ver ik dat kon regelen he.. Moet op mijn werkgeversverklaring wachten.. Dus kan niet zo veel doen verder..quote:
Hemel, dat was wel zo ergquote:
sorry was de post reeds aan het aanpassen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
83,8% van de mensen tussen de 17 en 64 snapt dat niet
Ik las later dat er ook inderdaad inhoudelijk best wat aan te merken viel op de statistiek waarover zij het heeft.... maar dan nog: voor zo'n genereus salaris mag men toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt debatterenquote:
Als twee groepen met elkaar vergelijken als appels met peren vergelijken is dan kunnen we de statistiek wel opdoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en dat is een advocatezo kan ik zelfs advocate worden
Ik doe 2 pp.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel stronken witlof maak je klaar voor 2 vreetzakken? Ik moet boodschappen doen
Afhankelijk wat er allemaal bij komt en hoe groot ze zijn kan ik er gemiddeld 3 opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel stronken witlof maak je klaar voor 2 vreetzakken? Ik moet boodschappen doen
Ok, dankuquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Afhankelijk wat er allemaal bij komt en hoe groot ze zijn kan ik er gemiddeld 3 op
Maar van advocaten verwachten dat ze cijfers snappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als twee groepen met elkaar vergelijken als appels met peren vergelijken is dan kunnen we de statistiek wel opdoeken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar van advocaten verwachten dat ze cijfers snappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |