Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, je hebt zelf toch ook wel een idee in welke richting je je wil omtwikkelen?
kHoef het niet te weten hoor, als je zelf een richting weet...
Fijn fft, een plek om naar je oma te gaan.
En ik heb maar 1 kans dat de gemeente het betaalt..quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?![]()
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
Sportblessures op NED 2. Hoofdletsel, gebeurd helaas vaak.
Het was een complimentquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
AnneXquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
Mijne was zachtjes. Vooral veel glippen in mijn hoofd.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruim![]()
Dan is tennis ook hask gevaarlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk
Doet die methode ook iets voor triggerpoints?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
De heup - lezen fft - de heup.
Jakkie D-H tot aan coma toe...
Schoon bed - slapen - jullie zitten vast op pagina 10 morgen ?
Die is tofquote:
Golfballen zijn ook erg berucht. De kreet "FORE!!!" is dan ook internationaal hetzelfde als er weer eens een verdwaald projectiel je richting uitkomt.quote:
Wat wordt het?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
Amuses voor zaterdag zijn ook alvast door B. uitgezocht.
Recept van dat eerste?quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Witte-chocopannacotta staat in de koelkast voor morgen (ja DE, ik heb het toch aangedurfd) en de tortilla staat te bakken. Morgenavond een lichte salade ofzo, denk ik.
Je bent weer lekker bezigquote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat wordt het?
Bosbessencoulis opgezetTortilla ruikt goed, ben benieuwd hoe een lepeltje berbere erdoor smaakt
Ohh handige sitequote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig![]()
Dit had ik uitgezocht voor vriendinnetje en mij : http://www.amuse-recepten(...)en-frisse-komkommer/
en voor de guys : http://www.amuse-recepten(...)et-een-pernodsausje/
(leuke site trouwens! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |