Heerlijk met de kou lo yuk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe was de tomatensoep met vruchtjes?
ze is vandaag 97quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaan
nou ja dat zou stom zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Goed dat je naar het graf van Oma bent geweest, FF.
En ik moest een beetje lachen toen ik las dat je misschien wel bij de verkeerde steen zat.
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenend
bijna, tis 'koe'quote:
ALTIJD !quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben erg geinteresseerd in survival.
Maar dat is ook dat je bv weet hoe je wegkomt in je hotel als er brand is.
Letten jullie daarop?
jij bent snel klaar met Dexter! Komt er nog (weer) een vervolg?quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef DarkElf het volgende:
Lief van je ff.
Wij zijn The killing aan t binnenhalen, gisteren Dexter afgerond , nu wachten tot sept!![]()
Nu nog een big bang kijken en dan slapen
Trusten alvast !
Niks angsthaas en zo, gewoon verstandig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
in grote lijnen wel want je bent er voor de veiligheid. Maar aangezien vluchten vaak vlekkeloos verlopen moet je winstmarges proberen te halen door producten te verkopen en dat is absoluut geen zorgquote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
trustenquote:
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, je hebt zelf toch ook wel een idee in welke richting je je wil omtwikkelen?
kHoef het niet te weten hoor, als je zelf een richting weet...
Fijn fft, een plek om naar je oma te gaan.
En ik heb maar 1 kans dat de gemeente het betaalt..quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?![]()
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
Sportblessures op NED 2. Hoofdletsel, gebeurd helaas vaak.
Het was een complimentquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
AnneXquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
Mijne was zachtjes. Vooral veel glippen in mijn hoofd.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruim![]()
Dan is tennis ook hask gevaarlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk
Doet die methode ook iets voor triggerpoints?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
De heup - lezen fft - de heup.
Jakkie D-H tot aan coma toe...
Schoon bed - slapen - jullie zitten vast op pagina 10 morgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |