toen ik het hof opliep moest ik wel even slikken maar eenmaal daar ging ik op mn hurken lekker even kletsenquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, mooi dat je naar je oma gegaan bent! Voelde dat goed?
Nee, ik wil liever op een andere manier zorgen voor mensen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh val je net erbuitenals je stewardess had willen worden; een maatje kleiner had je makkelijk gelukt, bril niet..das stom
gelukkig heb je daar ook geen ambitie voor, toch?
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruimquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je reageert normaalMaar goed...hou het maar lekker op PeeMS als jullie dat zo leuk vinden...
sowieso heb je iets waardoor je geen stewardess kunt wordenquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Shit, ik ben te lang om Stewardess te worden
Gewoon de ess er af halenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sowieso heb je iets waardoor je geen stewardess kunt worden
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenendquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever op een andere manier zorgen voor mensen.
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaanquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
net getennist, ging best goed alhoewel wel verloren maar dat mag want tegenstanders waren resp. 2 en 3 sterktes hoger dan ikdaarna naar oma op het kerkhof gegaan. Vond het eng want pikkedonker en zij ligt achteraan maar ze is altijd op mijn verjaardag geweest dus ik ging naar de hare. Hoop wel dat ik voor de goeie steen zat
Heerlijk met de kou lo yuk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe was de tomatensoep met vruchtjes?
ze is vandaag 97quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaan
nou ja dat zou stom zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Goed dat je naar het graf van Oma bent geweest, FF.
En ik moest een beetje lachen toen ik las dat je misschien wel bij de verkeerde steen zat.
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenend
bijna, tis 'koe'quote:
ALTIJD !quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben erg geinteresseerd in survival.
Maar dat is ook dat je bv weet hoe je wegkomt in je hotel als er brand is.
Letten jullie daarop?
jij bent snel klaar met Dexter! Komt er nog (weer) een vervolg?quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef DarkElf het volgende:
Lief van je ff.
Wij zijn The killing aan t binnenhalen, gisteren Dexter afgerond , nu wachten tot sept!![]()
Nu nog een big bang kijken en dan slapen
Trusten alvast !
Niks angsthaas en zo, gewoon verstandig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
in grote lijnen wel want je bent er voor de veiligheid. Maar aangezien vluchten vaak vlekkeloos verlopen moet je winstmarges proberen te halen door producten te verkopen en dat is absoluut geen zorgquote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |