We hebben haar allemaal hardstikke gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE
Misshobje is vandaag jarig! ( 23 jaar)
Dat ze het topic nooit heeft gezienquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We hebben haar allemaal hardstikke gefeliciteerd.
Wat is jouw probleem?
nu welquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE![]()
Misshobje was gister jarig! ( 23 jaar)
Of je reageert normaalquote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Weet je Pee: als we nou eens gewoon niet op je reageren, is het dan wel goed?![]()
![]()
* Sunnythesun gaat weer iets leukers doen
lekkere midnight snack of nog avondeten?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Dexter aflevering 6Ik ga zo nog een tortilla bakken. Ik wou er tuinbonen doorgooien, want die had ik nog staan, maar BAH wat stinken die uit een blikje (terwijl ik ze vers echt heeeerlijk vind
).
Nu maar gewoon aardappels, spekjes, lente-ui en peterselie.
Het is een chat en ik moest daar erg aan wennen. Kritiek en rare reacties.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je reageert normaalMaar goed...hou het maar lekker op PeeMS als jullie dat zo leuk vinden...
Brilsterkte en maat niet. Bril minimaal 7 en maat 48. Hoop ik.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wat fijn dat je verjaardag zo geslaagd was Hobje! En een eigen topic!
Over KLM, eisen vallen mee; 21+, lengte tussen de 1.58m en 1.85m, brilsterkte tussen -5 en +5, confectiemaat tussen 34 en 46. Daar vallen nog heel veel mensen onder
Oh, mooi dat je naar je oma gegaan bent! Voelde dat goed?quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
net getennist, ging best goed alhoewel wel verloren maar dat mag want tegenstanders waren resp. 2 en 3 sterktes hoger dan ikdaarna naar oma op het kerkhof gegaan. Vond het eng want pikkedonker en zij ligt achteraan maar ze is altijd op mijn verjaardag geweest dus ik ging naar de hare. Hoop wel dat ik voor de goeie steen zat
oh val je net erbuitenquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Brilsterkte en maat niet. Bril minimaal 7 en maat 48. Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |