Hehe dat zeiden we hier ook al jaquote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Pee is ongesteld of heeft last van PeeMS?
Hij maakt vandaag met bijna iedereen ruzie.
quote:
Dat geeft toch heul nie, neem lekker je tijd hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Oh en halloBen nog een beetje forummoe geloof ik, jaarlijkse inzinking. Zal binnen een paar weken wel weer goed komen
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef MissHobje het volgende:
Vandaag pizzadeegje gedraaid met de kitchenaid en!!@!! ik ben zo blij!! mooi luchtig, soepel, het rees zelfs onder mijn beslagkom vandaan
en belangrijkste geen zere handen! en toch heerlijk kunnen freubelen ermee
voor mij echt een hele belangrijke aanwinst lichamelijk gezien.
Schroevendraaier en hamer is ook prima gereedschap om een blik te openen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm Fok! ziet er weer anders uit?
Ik kom er nu dus achter dat we geen blikopener hebben.....dus nu iets anders verzinnen om te eten
Dat wou ik ook proberen, maar ik weet hoe handig ik ben....quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Schroevendraaier en hamer is ook prima gereedschap om een blik te openen.
Heel toffe aanwinst dus!quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef MissHobje het volgende:
Arme P
Ben ook weer beetje bijgekomen van mijn feestje gister, heb een superdag gehad met super leuke gezellige visiteen daarna leuk eetfeestje van oom van hubbie gehad, heel bijzonder
Vandaag pizzadeegje gedraaid met de kitchenaid en!!@!! ik ben zo blij!! mooi luchtig, soepel, het rees zelfs onder mijn beslagkom vandaan
en belangrijkste geen zere handen! en toch heerlijk kunnen freubelen ermee
voor mij echt een hele belangrijke aanwinst lichamelijk gezien.
Langzame koolhydraten tekort. IMHO.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Pee is ongesteld of heeft last van PeeMS?
Hij maakt vandaag met bijna iedereen ruzie.
Geen buren waar je een blikopener kan lenen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm Fok! ziet er weer anders uit?
Ik kom er nu dus achter dat we geen blikopener hebben.....dus nu iets anders verzinnen om te eten
Gewoon het blik naar beneden gooienquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wou ik ook proberen, maar ik weet hoe handig ik ben....
Geen zin om nog naar de eerste hulp te rijden vanavond, ik doe wel met iets minder eten
Jij eet altijd van het trottoir?quote:
Was ook een idee....quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen buren waar je een blikopener kan lenen?
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets eerder aan denken en het komt goed!
We hebben haar allemaal hardstikke gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE
Misshobje is vandaag jarig! ( 23 jaar)
Dat ze het topic nooit heeft gezienquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We hebben haar allemaal hardstikke gefeliciteerd.
Wat is jouw probleem?
nu welquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE![]()
Misshobje was gister jarig! ( 23 jaar)
Of je reageert normaalquote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Weet je Pee: als we nou eens gewoon niet op je reageren, is het dan wel goed?![]()
![]()
* Sunnythesun gaat weer iets leukers doen
lekkere midnight snack of nog avondeten?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Dexter aflevering 6Ik ga zo nog een tortilla bakken. Ik wou er tuinbonen doorgooien, want die had ik nog staan, maar BAH wat stinken die uit een blikje (terwijl ik ze vers echt heeeerlijk vind
).
Nu maar gewoon aardappels, spekjes, lente-ui en peterselie.
Het is een chat en ik moest daar erg aan wennen. Kritiek en rare reacties.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je reageert normaalMaar goed...hou het maar lekker op PeeMS als jullie dat zo leuk vinden...
Brilsterkte en maat niet. Bril minimaal 7 en maat 48. Hoop ik.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wat fijn dat je verjaardag zo geslaagd was Hobje! En een eigen topic!
Over KLM, eisen vallen mee; 21+, lengte tussen de 1.58m en 1.85m, brilsterkte tussen -5 en +5, confectiemaat tussen 34 en 46. Daar vallen nog heel veel mensen onder
Oh, mooi dat je naar je oma gegaan bent! Voelde dat goed?quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
net getennist, ging best goed alhoewel wel verloren maar dat mag want tegenstanders waren resp. 2 en 3 sterktes hoger dan ikdaarna naar oma op het kerkhof gegaan. Vond het eng want pikkedonker en zij ligt achteraan maar ze is altijd op mijn verjaardag geweest dus ik ging naar de hare. Hoop wel dat ik voor de goeie steen zat
oh val je net erbuitenquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Brilsterkte en maat niet. Bril minimaal 7 en maat 48. Hoop ik.
toen ik het hof opliep moest ik wel even slikken maar eenmaal daar ging ik op mn hurken lekker even kletsenquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, mooi dat je naar je oma gegaan bent! Voelde dat goed?
Nee, ik wil liever op een andere manier zorgen voor mensen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh val je net erbuitenals je stewardess had willen worden; een maatje kleiner had je makkelijk gelukt, bril niet..das stom
gelukkig heb je daar ook geen ambitie voor, toch?
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruimquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je reageert normaalMaar goed...hou het maar lekker op PeeMS als jullie dat zo leuk vinden...
sowieso heb je iets waardoor je geen stewardess kunt wordenquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Shit, ik ben te lang om Stewardess te worden
Gewoon de ess er af halenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sowieso heb je iets waardoor je geen stewardess kunt worden
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenendquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever op een andere manier zorgen voor mensen.
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaanquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
net getennist, ging best goed alhoewel wel verloren maar dat mag want tegenstanders waren resp. 2 en 3 sterktes hoger dan ikdaarna naar oma op het kerkhof gegaan. Vond het eng want pikkedonker en zij ligt achteraan maar ze is altijd op mijn verjaardag geweest dus ik ging naar de hare. Hoop wel dat ik voor de goeie steen zat
Heerlijk met de kou lo yuk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe was de tomatensoep met vruchtjes?
ze is vandaag 97quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat lief zeg dat je naar haar bent gegaan
nou ja dat zou stom zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Goed dat je naar het graf van Oma bent geweest, FF.
En ik moest een beetje lachen toen ik las dat je misschien wel bij de verkeerde steen zat.
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja ik reken stewardess lang niet onder zorg hoor..gewoon servicegericht/dienstverlenend
bijna, tis 'koe'quote:
ALTIJD !quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben erg geinteresseerd in survival.
Maar dat is ook dat je bv weet hoe je wegkomt in je hotel als er brand is.
Letten jullie daarop?
jij bent snel klaar met Dexter! Komt er nog (weer) een vervolg?quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef DarkElf het volgende:
Lief van je ff.
Wij zijn The killing aan t binnenhalen, gisteren Dexter afgerond , nu wachten tot sept!![]()
Nu nog een big bang kijken en dan slapen
Trusten alvast !
Niks angsthaas en zo, gewoon verstandig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
in grote lijnen wel want je bent er voor de veiligheid. Maar aangezien vluchten vaak vlekkeloos verlopen moet je winstmarges proberen te halen door producten te verkopen en dat is absoluut geen zorgquote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het ook een soort zorg.
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
ALTIJD !![]()
angsthaas-controlfreak-doemdenker etc,etc.
trustenquote:
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, je hebt zelf toch ook wel een idee in welke richting je je wil omtwikkelen?
kHoef het niet te weten hoor, als je zelf een richting weet...
Fijn fft, een plek om naar je oma te gaan.
En ik heb maar 1 kans dat de gemeente het betaalt..quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, schrijven en spreken in het openbaar. Maar ik weet niet wat voor MBO opleiding daarbij past.
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AnneX, las ik het goed? Vergeleek je mij nou met een uil?![]()
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
Sportblessures op NED 2. Hoofdletsel, gebeurd helaas vaak.
Het was een complimentquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
AnneXquote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht meer aan de (over) beweeglijkheid van het lijf tijdens dansen.
En vergeleek het met een uil : die kan toch zijn kop > 180 graden draaien.
Overigens de ws. versleten heup gaat niet genezen hé voor de duidelijkheid.
De spieren, banden en pezen rond het gewricht zijn / waren op de een of andere manier verkrampten daardoor zwikTE ik steeds.
Mijne was zachtjes. Vooral veel glippen in mijn hoofd.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het al eens gebeurD dat je een bal tegen je hoofd kreeg ?
Onlangs toch.
Mn.X is één keer wezen kijken naar een hockeywedstrijd en gelijk de laatste.
Iedereen riep oei toen een bal langs hem sneed.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee je bent een grote lieve schat maar soms ook een enorme zuurpruim![]()
Dan is tennis ook hask gevaarlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balsporten zijn hartstikke gevaarlijk
Doet die methode ook iets voor triggerpoints?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
De heup - lezen fft - de heup.
Jakkie D-H tot aan coma toe...
Schoon bed - slapen - jullie zitten vast op pagina 10 morgen ?
Die is tofquote:
Golfballen zijn ook erg berucht. De kreet "FORE!!!" is dan ook internationaal hetzelfde als er weer eens een verdwaald projectiel je richting uitkomt.quote:
Wat wordt het?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
Amuses voor zaterdag zijn ook alvast door B. uitgezocht.
Recept van dat eerste?quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Witte-chocopannacotta staat in de koelkast voor morgen (ja DE, ik heb het toch aangedurfd) en de tortilla staat te bakken. Morgenavond een lichte salade ofzo, denk ik.
Je bent weer lekker bezigquote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat wordt het?
Bosbessencoulis opgezetTortilla ruikt goed, ben benieuwd hoe een lepeltje berbere erdoor smaakt
Ohh handige sitequote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig![]()
Dit had ik uitgezocht voor vriendinnetje en mij : http://www.amuse-recepten(...)en-frisse-komkommer/
en voor de guys : http://www.amuse-recepten(...)et-een-pernodsausje/
(leuke site trouwens! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |