quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Witte-chocopannacotta staat in de koelkast voor morgen (ja DE, ik heb het toch aangedurfd) en de tortilla staat te bakken. Morgenavond een lichte salade ofzo, denk ik.
Ja leuke site he? Bij toeval ontdekt. En dan heb ik altijd dat ik eigenlijk alles wil makenquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh handige site![]()
en lekkere amuses! Ik ga ook ff zoeken naar iets voor zaterdag
hehe herkenbaar ja!quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuke site he? Bij toeval ontdekt. En dan heb ik altijd dat ik eigenlijk alles wil maken
Oe, eters?quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe herkenbaar ja!
Dit lijkt me wel iets voor aan de curry vooraf: http://www.amuse-recepten(...)et-gegrilde-garnaal/ Iets bijzonderder misschien dan Dhal
Voilą, mademoiselle!quote:
Merci!quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voilą, mademoiselle!
Bluezz, inderdaad een leuke siteBen benieuwd naar je amuses, je maakt toch wel foto's zaterdag?
Wel die komkommer er op het laatst opgooien trouwens, anders gaat het er volgens mij heel vies uitzien
Oh leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dinnetje + vriendje uit Alkmaar komen weer logeren
Goeie tip, doe ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Voilą, mademoiselle!
Bluezz, inderdaad een leuke siteBen benieuwd naar je amuses, je maakt toch wel foto's zaterdag?
Wel die komkommer er op het laatst opgooien trouwens, anders gaat het er volgens mij heel vies uitzien
Is ook zo. We gaan over en weer altijd weer op zoek naar weer wat anders leuks en lekkersquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
Voor iets meer mensen kookt toch leuker vaak
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh leuk!
Voor iets meer mensen kookt toch leuker vaak
Ja, wij vonden hem ook wel oké.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar de film Blue Valentine geweest in een uiterst leuk zolderbioscoopje / filmhuis
http://www.imdb.com/title/tt1120985/
Aanrader.
Je wordt toch niet opeens volwassen he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef borisz het volgende:
Hyves er nu echt uitgegooid. Werd eens tijd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt toch niet opeens volwassen he?![]()
Wie hier heeft er verder nog wel Hyves?
Heb het wel, doe er i.t.t. facebook niets meer mee. Meer om een paar andere hyves (van bands, vivarium e.d.) te kunnen blijven volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt toch niet opeens volwassen he?![]()
Wie hier heeft er verder nog wel Hyves?
kan t filmpje niet zien maar dit is toch niet dƩ Marlous onder de douche?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
Omroep Maxim is echt briljant.![]()
![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=12354617
Met iemand die FFT vast wel zal kennen: Marlous Oosting.
jaquote:
Welkequote:
Ha! ik heb gehad (ben echt enorm verwend!) de kitchenaid machinequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
je gaat lekker Hob! Wat heb je nou voor je verjaardag gehad?
Van een goede vriendin als ik zou moeten gokken. Een kitchenaid is een ding dat je van 1 iemand krijgt die super veel om je geeft, of van een grotere groep vrienden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lingeriebon
Van wie zou je die toch hebben gekregen?
van jou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lingeriebon
je wordt ouder papa FFquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld door agent; 2 modeshows binnenkort erbij. 1 van Esprit die ik al paar jaar doe en 1 van Didi omdat ze een oudere meid zoekenhmm, moet ik weer even mn loopje trainen
Dan is nu de vraag: welke ken je allemaal alquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wie weet er nog een leuk saladerecept dat ik niet ken?
Bijna allequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dan is nu de vraag: welke ken je allemaal al
De bakker hier heeft volkoren rozijnenbroodquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat heeft onze bakker toch lekker volkorenbrood. Zo nog maar een brood halen daar![]()
Ik ken geen leuke combi'squote:Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway: hit me with leuke combi's! Caesar salad ken ik al
salade met kibbelingquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Leukkkk Hobje! Je bent echt verwend
Getverquote:
Ja, die was het wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
kan t filmpje niet zien maar dit is toch niet dƩ Marlous onder de douche?
ik heb t serieus gegeten en t was echt lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getver
Pee, dat is uiteindelijk wat hier meestal ook gebeurt, maar soms kom je ineens een on-alledaagse combi tegen die superlekker blijkt.
Ik onthou die combi's nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getver
Pee, dat is uiteindelijk wat hier meestal ook gebeurt, maar soms kom je ineens een on-alledaagse combi tegen die superlekker blijkt.
werd dat liedje nog gedraaid?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die was het wel.
Prachtig item en ze had niet eens door hoezeer ze in de mailing werd genomen door Maxim.
Hmmm, ik sla overquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb t serieus gegeten en t was echt lekker
Niet van mijn hubselquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lingeriebon
Heel goed gedachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van een goede vriendin als ik zou moeten gokken. Een kitchenaid is een ding dat je van 1 iemand krijgt die super veel om je geeft, of van een grotere groep vrienden.
Dus omdat jij een topic opent moet Hobje dat maar vinden en anders word je boos?quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
MISSHOBJE IK OPEN NOG ES EEN TOPIC VOOR JE
Misshobje was gister jarig! ( 23 jaar)
Tis wel somber maar wel droog hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom is het nou weer zo druilerig buiten?
En een kitchenaid, en een horloge? Die Hobs heeft t goed voor elkaar zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MissHobje het volgende:
Heel goed gedachtkreeg het van mijn nichtje tevens mijn beste dinnetje enne idd de ka van mijn hubbie, die vond het sneu dat ik steeds zo moeilijk moest doen met mijn handen die niet meer willen en vond dit een topoplossing
Neem nog een bakkie sterke koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben moe-hoeWil naar huis, maar nog 4 uurtjes
Ja iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En een kitchenaid, en een horloge? Die Hobs heeft t goed voor elkaar zeg
Oe dat valt dan tegen nog zo lang.. en niet zo veel te doen ook? anders gaat het wel snel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben niet moe en ik ben al thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Foei! Dat jij een leven hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Dus omdat jij een topic opent moet Hobje dat maar vinden en anders word je boos?
Doet me denken aan toen ik plots in het ziekenhuis terecht kwam en ik niet wist dat er een topic voor me was. Gingen mensen daar ineens allemaal heel boos doen omdat ik niet kwam melden hoe het met me ging. Ik zat met open mond toen iemand me PM'de dat er zoveel boze mensen warenIk had wel wat anders aan m'n hoofd dan fok afspeuren op topics
Gemeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef MissHobje het volgende:
k had ook totaal niets door, sterker nog, hij had de ka al een week bij zijn ouders staan en mij zaterdag nog laten klooien met al mijn cupcakes en gebakjes
Zit er net van te genietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat heeft onze bakker toch lekker volkorenbrood. Zo nog maar een brood halen daar![]()
Ja best wel, met pijn en alles was ik tot 01.00 bezig en kon gewoon niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet van mijn hubsel![]()
Oh ik vergeet nog en ubergave horlogegekregen van mijn man
Nee, het is druk, maar ik heb ook geen zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef MissHobje het volgende:
Oe dat valt dan tegen nog zo lang.. en niet zo veel te doen ook? anders gaat het wel snel.
Mehquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef MissHobje het volgende:
Oh getsie Isabeaugewoon geen toffe dag dus..
Toch even aanpoten vrees ik, enne ff uit het topic wegblijven is vast stap 1
Vervelend he? Al die patiėnten in een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau staart naar 3 stapels werk die af moeten čn er komen steeds patiėnten waar ik mee moet praten čn de telefoon gaat steeds en het helpt ook niet dat ik nu hier zit
Oe klinkt bekend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau staart naar 3 stapels werk die af moeten čn er komen steeds patiėnten waar ik mee moet praten čn de telefoon gaat steeds en het helpt ook niet dat ik nu hier zit
Thanksiequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond je cupcakes prachtig, HobEn die petit fours ook
En eigenlijk alles wel
Nou, eigenlijk is het papierwerk wat ik moet doen een verstoring van de quality time met de patiėntenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Oe klinkt bekend.
Ik vind als ik lekker bezig ben aan de foon of met een stapel admin die pt aan de balie altijd zo'n 'verstoring'
Ja absoluutquote:
Altijd zo zonde om op te etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef MissHobje het volgende:
Thanksie
Keer met een meet maken?kun je ze ook proeven
Ambrosia saladquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Leukkkk Hobje! Je bent echt verwend
Echte liefde!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja absoluutben nooit zo verjaardags vierderig en dat vond hubbie jammer, dus nu was ik extra verwend en had een super leuk feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |