quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Witte-chocopannacotta staat in de koelkast voor morgen (ja DE, ik heb het toch aangedurfd) en de tortilla staat te bakken. Morgenavond een lichte salade ofzo, denk ik.
Ja leuke site he? Bij toeval ontdekt. En dan heb ik altijd dat ik eigenlijk alles wil makenquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh handige site![]()
en lekkere amuses! Ik ga ook ff zoeken naar iets voor zaterdag
hehe herkenbaar ja!quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuke site he? Bij toeval ontdekt. En dan heb ik altijd dat ik eigenlijk alles wil maken
Oe, eters?quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe herkenbaar ja!
Dit lijkt me wel iets voor aan de curry vooraf: http://www.amuse-recepten(...)et-gegrilde-garnaal/ Iets bijzonderder misschien dan Dhal
Voilą, mademoiselle!quote:
Merci!quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voilą, mademoiselle!
Bluezz, inderdaad een leuke siteBen benieuwd naar je amuses, je maakt toch wel foto's zaterdag?
Wel die komkommer er op het laatst opgooien trouwens, anders gaat het er volgens mij heel vies uitzien
Oh leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dinnetje + vriendje uit Alkmaar komen weer logeren
Goeie tip, doe ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Voilą, mademoiselle!
Bluezz, inderdaad een leuke siteBen benieuwd naar je amuses, je maakt toch wel foto's zaterdag?
Wel die komkommer er op het laatst opgooien trouwens, anders gaat het er volgens mij heel vies uitzien
Is ook zo. We gaan over en weer altijd weer op zoek naar weer wat anders leuks en lekkersquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
Voor iets meer mensen kookt toch leuker vaak
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh leuk!
Voor iets meer mensen kookt toch leuker vaak
Ja, wij vonden hem ook wel oké.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar de film Blue Valentine geweest in een uiterst leuk zolderbioscoopje / filmhuis
http://www.imdb.com/title/tt1120985/
Aanrader.
Je wordt toch niet opeens volwassen he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef borisz het volgende:
Hyves er nu echt uitgegooid. Werd eens tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |