Ik pak mijn telefoon en loop NU naar buitenquote:
quote:
Ja. Daar hou ik niet vanquote:
Zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
D'r zitten hier minstens 10 vrouwen, dus gemiddeld hebben 7 van hen de hand aan zichzelf geslagen op het werk
Even kijken:
Lein
Ik
Krak(denk ik hoor!
)
Dus:
DE
CF
Bluezz
FFT
LieLie
Anne
MeMo
(kort-door-de-bocht statistiek)
Heul niks! Maar dat schijnt de sta-ti-stiek te zijn, MeMoquote:
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel eens staan zoenen en friemelen in de koelcel van een ziekenhuisrestaurantkeuken
Maar toen was ik 15, telt dat![]()
Is er wat ergs Lein?
Misschien maar van plek wisselen met MeMo, want die protesteertquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
ik val buiten de statistiek!
heel goed
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik bedenk me ineens dat mijn toekomstige kinderen zonder problemen met tante Isa in bad mogen
zo makkelijk is hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het schijnt dat 6776% van de statistieken is verzonnen
Nee he? Bah he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat t nou alweer over sex hier? Niet mijn onderwerp
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat t nou alweer over sex hier? Niet mijn onderwerp
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
NeeIk heb een recept voor 1 keer in de 3 dagen (of vaker zo nodig) Isa. Dit was zo nodig, zeg maar
Er rommelt van alles in Leinland en zo af en toe lucht ik dan even bij Isa.
Oh en ik bedenk me ineens dat mijn toekomstige kinderen zonder problemen met tante Isa in bad mogen
zie mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heul niks! Maar dat schijnt de sta-ti-stiek te zijn, MeMo
Heb je je beurs nu al geregeld danquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
prospectus van de opleiding binnen.. heb er echt zin in
![]()
Wordt nog lastig studierichting kiezen, alles lijkt me tof
Leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
prospectus van de opleiding binnen.. heb er echt zin in
![]()
Wordt nog lastig studierichting kiezen, alles lijkt me tof
83,8% van de mensen tussen de 17 en 64 snapt dat nietquote:
Mag tijd wordenquote:
Vrijdag meteen geregeld voor zo ver ik dat kon regelen he.. Moet op mijn werkgeversverklaring wachten.. Dus kan niet zo veel doen verder..quote:
Hemel, dat was wel zo ergquote:
sorry was de post reeds aan het aanpassen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
83,8% van de mensen tussen de 17 en 64 snapt dat niet
Ik las later dat er ook inderdaad inhoudelijk best wat aan te merken viel op de statistiek waarover zij het heeft.... maar dan nog: voor zo'n genereus salaris mag men toch verwachten dat je fatsoenlijk kunt debatterenquote:
Als twee groepen met elkaar vergelijken als appels met peren vergelijken is dan kunnen we de statistiek wel opdoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en dat is een advocatezo kan ik zelfs advocate worden
Ik doe 2 pp.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel stronken witlof maak je klaar voor 2 vreetzakken? Ik moet boodschappen doen
Afhankelijk wat er allemaal bij komt en hoe groot ze zijn kan ik er gemiddeld 3 opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel stronken witlof maak je klaar voor 2 vreetzakken? Ik moet boodschappen doen
Ok, dankuquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Afhankelijk wat er allemaal bij komt en hoe groot ze zijn kan ik er gemiddeld 3 op
Maar van advocaten verwachten dat ze cijfers snappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als twee groepen met elkaar vergelijken als appels met peren vergelijken is dan kunnen we de statistiek wel opdoeken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar van advocaten verwachten dat ze cijfers snappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |