Arme meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ophangen aan z'n *youknowwhat* tot het ervan af valt. Hij was al een keer veroordeeld voor een zelfde soort vergrijp
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
als t kind een jochie is is het vrij makkelijk na te gaan DNA van t Y chromosoom, en verder zijn de helft van de alellen ook van vaders afkomstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(yay voor mn tentamen van vanochtend)
En bij alleen een kleinkind is er veel minder genetisch materiaal direct naar de opa te herleiden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
als t kind een jochie is is het vrij makkelijk na te gaan DNA van t Y chromosoom, en verder zijn de helft van de alellen ook van vaders afkomstig
(yay voor mn tentamen van vanochtend)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef borisz het volgende:
Over die 12 jarige die een kind kreeg.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziekelijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ja want steeds is ongeveer de helft van de alellen van vader en helft vanmoeders kant, dus dat wordt steeds minder als het een kleinkind van iemand anders is, want dan zitten de alellen van de vader van t kind erin en die van de moeder, die wel weer voor een deel te herleiden zijn naar haar vaderquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En bij alleen een kleinkind is er veel minder genetisch materiaal direct naar de opa te herleiden.
ff langs lopen met een bakkie koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieMijn collega's zitten te pushen dat ik mijn duitse collega moet aanspreken waar ik vorige week een mail naar heb gestuurd om te solliciteren naar een business analyst-functie. Ik heb alleen niets teruggehoord van die man. En hij is op dit moment op kantoor hier.
Ik ben daar niet zo'n held in. KEn hem verder ook niet
Ja, maar ik ben gewoon schijtnerveusquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, die mail die je gestuurd had is toch een goeie gespreksopener?
Maar je ziet er keurig uit en dat is een prequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar ik ben gewoon schijtnerveusEn bovendien heb ik niets teruggehoord dus dan wil ik ook niets storen of zo.
ff vragen of hij later op de dag misschien een momentje heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon schijtnerveusEn bovendien heb ik niets teruggehoord dus dan wil ik ook niets storen of zo.
Dat ik dichtklapquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je ziet er keurig uit en dat is een preWat is het ergste dat er kan gebeuren?
Nou, ik heb hem even via de interne instant messaging gevraagd of hij een minuutje heeft vanmiddagquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
even in de gaten blijven houden en dan er tussen glippen. Of een van zijn gesprekspartners een meeting laten regelen.
Jajaquote:
Waarom? Is de man waarmee je gaat praten zo ontzettend bijzonder? Het enige bijzondere aan die man is dat hij een vacature heeft die jij graag wilt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik heb hem even via de interne instant messaging gevraagd of hij een minuutje heeft vanmiddagVal ik ook niet gelijk onaangekondigd binnen
Pfff...stressvolle bezigheden ditIk voel mijn hart ongeveer in mijn keel bonken
Nee. Maar die man is teamlead van de afdeling waar ik naar toe wil EN ik heb het gevoel dat ik me op ga dringen en dat vind ik nooit fijn EN ik ken heel die man niet! Dat maakt het nog moeilijker voor mij. Ben in sommige opzichten niet zo heel sociaal vaardig voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom? Is de man waarmee je gaat praten zo ontzettend bijzonder?
Dank! Maar ik denk eerder dat ik spanning-verminderaars nodig hebquote:
Potje handkarren op de plee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dank! Maar ik denk eerder dat ik spanning-verminderaars nodig hebEen lekkere massage of zo
Goed idee!quote:
Wat? Mannen zijn toch relaxed als ze hun lading verschoten hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe moet je na zo'n suggestie nog komen met goede raad?
...op hun werk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat? Mannen zijn toch relaxed als ze hun lading verschoten hebben?
Spinazie en gehaktballen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm zonder dollen. We doen een AGV'tje vanavond (:')) en ik heb in huis: aardappels. Wat zal ik erbij halen?
Ik zie dat helemaal niet voor mequote:
Merkt niemand wat van als je het hokje maar goed afsluit.quote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Merkt niemand wat van als je het hokje maar goed afsluit.
Het schijnt dat 70% van de vrouwen dat wel doet/gedaan heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet voor meIk zie al dat ik even een potje ga vingeren in die vieze pleeruimtes hier
Nu nog vunzige gedachtes....quote:
En het schijnt dat 67% van de statistieken is verzonnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het schijnt dat 70% van de vrouwen dat wel doet/gedaan heeft.
Ik denk dat in ieder geval iets met worst gaat worden, saucijzen. Waarschijnlijk aardappels voorgekookt in plakjes met witlof h/k er bovenop, en een saucijs erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Spinazie en gehaktballen?
Andijvie en verse worst?
Witlof en runderlappen?
Spruitjes en speklappen?
Ik heb het niet verzonnen. Heb het op de radio gehoord een hele tijd terug.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het schijnt dat 67% van de statistieken is verzonnen
En anders ben ik toch wereldvreemder dan ik dacht
Nouquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het schijnt dat 70% van de vrouwen dat wel doet/gedaan heeft.
Lekker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat in ieder geval iets met worst gaat worden, saucijzen. Waarschijnlijk aardappels voorgekookt in plakjes met witlof h/k er bovenop, en een saucijs erbij
Dat wordt tijd dan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NouIk heb nog nooit de hand aan mezelf geslagen op m'n werk heur
Boeiende radioquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het niet verzonnen. Heb het op de radio gehoord een hele tijd terug.
Je bent dus 1 van de 30% gelukkigequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NouIk heb nog nooit de hand aan mezelf geslagen op m'n werk heur
Over radio gesproken, ik heb wel meerdere malen seks gehad in een radio studie toen ik daar werktequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Boeiende radio
En kijk, als zelfs Lein (die dit toch aan P suggereerde te doen) het nog nooit gedaan heeft dan geloof ik die 70% niet
Ik pak mijn telefoon en loop NU naar buitenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |