Ja, Genee zei afgelopen maandag ook dat Hans over 2 weken weer zou komenquote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef VitaminWater het volgende:
Alweer Hansie? Ik dacht om de 4 weken?
Hij was er toch 14/3 voor het eerst?
Om de 4 weken is om de 2 weken bij Hansie.quote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef VitaminWater het volgende:
Ik vond het toen allemaal overdreven gedoe met overacting van de heren aan tafel die de hype wilde laten gelden, ik hoop dat het vanavond alleen beperkt wordt tot spontane en echte uitbarstinkjes!
Omdat René jarig is dacht ikquote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef VitaminWater het volgende:
Dat zal ongetwijfeld, ik denk dat Hansie vanavond iets rustiger is.quote:Op maandag 4 april 2011 17:48 schreef Smoofie het volgende:
Al die overacting van vorige week was vooral inhaaloveracting( hoop ik
)
Precies, is toch heerlijk man Hansiequote:Op maandag 4 april 2011 12:50 schreef marcodej het volgende:
Gijpie jarig en Hansie aan tafel. Potentieel topshowtje vanavond.
quote:René,
Allereerst van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag.
Wat vindt je van het feit dat we geen echte topscorers meer hebben in de eredivisie, en wie zou volgend seizoen kunnen uitgroeien tot een 25+ topscorer
Ik ben de verjaardag van René vergeten, maar ik heb een vraag in het algemeen over Gill Swerts ingestuurdquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef DeTolk het volgende:
Gaan we weer vragen insturen?
Bij deze mijn bijdrage
[..]
Was toch ook al een keer in beeld toen hij aankwam in z'n (volgens mij) Range Rover?quote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet waar Rene woont in Dordrecht, dikke auto's op de oprit altijd
Ja toen WIlfred en Rene in de file stondenquote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was toch ook al een keer in beeld toen hij aankwam in z'n (volgens mij) Range Rover?
Rene kan zeggen over Gill Swerts wat hij wil, maar hij gaf zaterdag zeker een signaal af.quote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de verjaardag van René vergeten, maar ik heb een vraag in het algemeen over Gill Swerts ingestuurd
Ik heb gewoon ingestuurd:quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rene kan zeggen over Gill Swerts wat hij wil, maar hij gaf zaterdag zeker een signaal af.
Topshow, nu alquote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
VITV tweet dat weer Ajaxnieuws aan bod komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |