Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Ik had het niet over uiterlijk hoorquote:
Jawel, dat wil je wel, want je bent er zelf bij hoe het looptquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik dit hier zo allemaal lees weet ik niet of ik nog wel een 'leuk iemand' tegen wil komen later
Merelquote:
Verzopen in de Strongbowquote:
quote:
Ja, dat zie je tochquote:
Tactisch brengen? Dat is dus niet nodigquote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef DaMart het volgende:
Ook dat... maar dan kan ik het tactisch brengen.
"Lieverd, ik wil dat beest niet in huis, want dat is slecht voor mijn gezondheid en die van dat kreng!"
Ik niet... ik vond het een nutteloos kutvak waar je niets aan had... als het te inspannend werd, speelde mijn astma vaker op dan het werkelijk deedquote:
Waarom zijn wij nog niet getrouwd?quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tactisch brengen? Dat is dus niet nodigIk moet gewoon niet zo'n stinkgeval in mijn huis. Beest eruit, of beest EN vrouw eruit, kies maar.
[ afbeelding ]
ohh dat heb ik ook geprobeerd.. maar het werkt niet voor mijquote:
Woehoequote:
Een LEUK iemand is bij definitie de moeite waard. Die wil je dus altijd ontmoeten.quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had het niet over uiterlijk hoor
Dat is echt zondequote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef DaMart het volgende:
Mucktpoic.
[..]
Ik niet... ik vond het een nutteloos kutvak waar je niets aan had... als het te inspannend werd, speelde mijn astma vaker op dan het werkelijk deed.
en nu de werkelijkheid:quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tactisch brengen? Dat is dus niet nodigIk moet gewoon niet zo'n stinkgeval in mijn huis. Beest eruit, of beest EN vrouw eruit, kies maar.
[ afbeelding ]
Een hond maakt leuke mensen niet on-leuk. Het maakt alleen on-leuke mensen on-leuker.quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een LEUK iemand is bij definitie de moeite waard. Die wil je dus altijd ontmoeten.
Een hond maakt iedereen on-leukvoordat we dat gezeik krijgen
Ik ben heel erg gek op lijstjes, dus ik hoop dat ik het ga doenquote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh dat heb ik ook geprobeerd.. maar het werkt niet voor mij
Is goed hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeMag ik de laatste 5 bedenken?
Ik weet denk ik wel wat leuks
![]()
ohh.. en mag ik inschrijven voor een gehaakte bloempot??quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeMag ik de laatste 5 bedenken?
Ik weet denk ik wel wat leuks
![]()
Katten zijn de baasquote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nu de werkelijkheid:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katten zijn de baasKatten mogen blijven
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katten zijn de baasKatten mogen blijven
Mais ouiquote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. en mag ik inschrijven voor een gehaakte bloempot??
morgenochtend maar even langs het stadhuis dan?quote:
jouw poesje mag blijven hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Geld dat voor alle beestjes? Ik kan niet zonder mijn katjes.
Marijkquote:
Oftewel: ik mag straks je boek weer oprapen en je met beleid van mijn helft van het bed sjofelen?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHilde ligt nu naast de kuikens te slapen
Ze heeft het opgegeven dankzij de plantenspuit
En Toek breng je naar het asiel?quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
morgenochtend maar even langs het stadhuis dan?
wooeeii!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Mais oui
[..]
Veel te vermoeiend, gym. En het was het enige vak dat ik had waar ik niet goed in was en ook niet goed ik wilde zijnquote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is echt zonde
Ik vond vooral gymnastiek echt heel leuk. Doordat ik zo klein ben, was salto's springen echt een eitje
Met mijn huidige postuur waag ik me er overigens maar niet meer aan
Maandag voor 13:00 is het gratis toch?quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Muck het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Oftewel: ik mag straks je boek weer oprapen en je met beleid van mijn helft van het bed sjofelen?
Pics!quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHilde ligt nu naast de kuikens te slapen
Ze heeft het opgegeven dankzij de plantenspuit
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Oftewel: ik mag straks je boek weer oprapen en je met beleid van mijn helft van het bed sjofelen?
de ontdekking van de hemel?quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wooeeii!!
en mijn favoriete boek staat al op je te lezen lijstje
al heb ik er eigenlijk geen (of heeeel veel).. maar dat boek is echt goed!
En dan nemen Koen's kinderen hem mee als huisdierquote:
Waarom met beleid?quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag voor 13:00 is het gratis toch?![]()
jup die jahquote:
ik moet nu serieus huilenquote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag voor 13:00 is het gratis toch?![]()
why??quote:
quote:
Liefde in tijden van choleraquote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup die jah
al vond ik "liefde in tijden van cholera" ook bijzonder mooi en Vals licht is een mooie uit m'n "jeugd " *proest*
Wat nouquote:
Stiekem zei ik gewoon hardop wat Muck al dachtquote:
weet ik niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liefde in tijden van cholera.
Heb je honderd jaar eenzaamheid van Marquez ook al eens gelezen?.
Ik heb er vier van hem gelezen, in volgorde van hoe goed ik ze vond:quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik niet meervolgens mij heb ik er twee van hem gelezen
*loopt even naar de boekenkast *
hij ligt er al zo lang, en nog steeds ben ik er niet aan toegekomen eraan te beginnenquote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup die jah
al vond ik "liefde in tijden van cholera" ook bijzonder mooi en Vals licht is een mooie uit m'n "jeugd " *proest*
Wat is jouw lievelingsboek eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er vier van hem gelezen, in volgorde van hoe goed ik ze vond:
Honderd jaar eenzaamheid
Liefde in tijden van Cholera
Kroniek van een aangekondigde dood
De herfst van de patriarch
was het maar zo luchtig....quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou
Ik mag niet met Muck trouwen?
Ik mag niet met Muck trouwen omdat het gratis is?
Ik mag niet toek aan een boom binden?
Ik mag niet honden haten?
Ik mag niet katten leuker dan honden vinden?
Wat nou
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk![]()
![]()
Goed, goed
Lekker dagje gehad. Met jou? Mn piercing gaat echt supergoed btw
Jeukt als een malle, dus das mooi XD
En weer gefaald met bijhouden, moest net mn lenzen uit de week (vloeistof) halen XD
ik moest er wel een beetje inkomen en vond de tweede verhaallijn af en toe een beetje lastig te volgenquote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
hij ligt er al zo lang, en nog steeds ben ik er niet aan toegekomen eraan te beginnen
Honderd jaar eenzaamheidquote:
de laatste twee sowieso niet gelezen.. mja ik weet het niet meer.. heb em wsl geleend van iemandquote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er vier van hem gelezen, in volgorde van hoe goed ik ze vond:
Honderd jaar eenzaamheid
Liefde in tijden van Cholera
Kroniek van een aangekondigde dood
De herfst van de patriarch
Oh, lijkt me interessantquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
Ik ga weer verder met lezen in "de ontvoering van Alfred Heineken"
Aangezien De ontdekking van de hemel al op je lijst staat, Veronika besluit te sterven van Paulo Coelhoquote:
oei Paul Coelho..quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien De ontdekking van de hemel al op je lijst staat, Veronika besluit te sterven van Paulo Coelho![]()
Jaa, ben er zoo blij meequote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiEn fijn dat je piercing zo goed geneest
Hier alles goed alleen heel moe... maar ik wil nog niet slapen ;@
Je komt op mijn lijstquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Honderd jaar eenzaamheid.
Gelezen in de trein van Basel naar Amsterdam... toen ik het boek uit had, was de trein ineens een stuk dichter bij de Nederlandse grens dan ik dacht.
De eerste en de laatste heb ik ook gelezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
Joe speedboot is wel een heerlijk weglees boek trouwens..
en knielen op een bed violen vond ik erg indrukwekkend
ohh.. en in de schaduw van de wind .. ook zooo mooi!
Die komt ook op mijn lijstje danquote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien De ontdekking van de hemel al op je lijst staat, Veronika besluit te sterven van Paulo Coelho![]()
zeker omdat je je barcelona ook echt een beetje voor kan stellenquote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef Muck het volgende:
De eerste en de laatste heb ik ook gelezen
de schaduw van de wind is ook prachtig ja
Oeh handigquote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, ben er zoo blij mee![]()
Heb ook nog wat wattenstaafjes besteld, tip gekregen van Sacha, ben benieuwd
Maar wel handig voor deze piercing, hij is wat lastig wassen
![]()
Nice![]()
Haha hier hetzelfde XD Zit bijna met mn ogen dicht maar heb nog geen zin om naar bed te gaan XD
ja, daar wil ik ook best graag een keer naartoe!quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeker omdat je je barcelona ook echt een beetje voor kan stellen
Ja hequote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh handig![]()
En tof dat je er zo blij mee bent
Hihihi, ja, echt suf
Welke had je gelezen?quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
Arnon grunberg vond ik overigens echt een crime om doorheen te komen.. die zou ik je niet zo snel aanraden...
Kan moeilijk een dik boek zijn danquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Honderd jaar eenzaamheid.
Gelezen in de trein van Basel naar Amsterdam... toen ik het boek uit had, was de trein ineens een stuk dichter bij de Nederlandse grens dan ik dacht.
Er schijnt zelfs een speciale stadsgids te zijn voor de boeken van Zafonquote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daar wil ik ook best graag een keer naartoe!
jazeker!quote:
je hebt een vakantie op je lijstje staanquote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daar wil ik ook best graag een keer naartoe!
430 bladzijden maar!quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan moeilijk een dik boek zijn dan![]()
heb je nog geen 5 uur voor
Ik heb er geen tijd voor, en als ik er ooit tijd voor heb vind ik dat ik betere dingen te doen hebquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
waar vinden jullie de tijd om te lezen, met werk, partner en FOk
Voor het slapen gaanquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ik lees altijd even voor ik ga slapenquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
Dit.quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook... koop de laatste tijd veel boeken, maar gun mezelf te weinig leestijd.
Idd jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lees altijd even voor ik ga slapen
of in de zon op het balkon met een koppie koffie binnen handbereik
Lezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
En wat is jouw favoriete boek dan?quote:
In de trein naar werk (als ik niet zit te FOK!ken op mijn mobiel, of te typen op de laptopquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ik Fok, word moe en ga slapen.... Vrouw slaapt dan meestal al lang, dus als ik het licht dan aan doe om te lezen wordt zij weer wakkker .....quote:
Dan leer/maak ik vaak iets voor schoolquote:
de joodse messias..quote:
HHGTTGquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
En wat is jouw favoriete boek dan?
Al is er een grote kans dat ik het al gelezen heb natuurlijk
Ah.quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de joodse messias..
ohh en de langverwachtte van abdelkhader benali vond ik ook niks
Dat dacht ik alquote:
42quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
zie editquote:
quote:
Ik heb het boek met alle antwoorden!quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat lege boek
Ik snap niet dat mensen zo'n boek willen
is toch grappig om kado te gevenquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat lege boek
de bijbel kan je gratis uit elk hotel jattenquote:
Ja dat wel, maar ik bedoel mensen die het voor zichzelf kopenquote:
schijnt mega goed te verkopenquote:
en jij maar notitiebloks en schriften kopenquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat lege boek
Ik bedoel dit boekquote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de bijbel kan je gratis uit elk hotel jatten
Ik ookquote:
truste kerelquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het wel een mooie tijd om te gaan slapen nu!
Welterusten allemaal.
Zal heus wel een mod zijn die dat gratis en voor niks voor je doetquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik moet er maar eens over denken om mezelf hier eens een weekje te laten bannen.
Goed voor m'n nachtrust
Ik heb hetzelfde overwogenquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik moet er maar eens over denken om mezelf hier eens een weekje te laten bannen.
Goed voor m'n nachtrust
Trustequote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het wel een mooie tijd om te gaan slapen nu!
Welterusten allemaal.
klopt, doen ze idd wel op aanvraagquote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal heus wel een mod zijn die dat gratis en voor niks voor je doet
Twee weken.quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde overwogenHoe lang staat er voor crewbash?
![]()
Ach ja, ban is ook zo overdreven meteen... je kunt ook best zelf wegblijvenquote:
Slaap lekker BarBabequote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
hier gaat de laptop ook even uit
tot morgen!![]()
truste Bar beebquote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
hier gaat de laptop ook even uit
tot morgen!![]()
hmmmm ik zeg telkens tegen mezelf dat ik iets ga minderen, maar het komt er niet vanquote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, ban is ook zo overdreven meteen... je kunt ook best zelf wegblijvenIs mij iig 2 weken gelukt, ik had eeecht geen zin meer in Fok
Ik ben misschien ook wel verslaafd, maar zolang ik daar geen last van heb, heb ik er geen problemen meequote:Op maandag 4 april 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ik zeg telkens tegen mezelf dat ik iets ga minderen, maar het komt er niet van
Verslaving
Huh wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
hier liep gisteren een kind gillend door de tuin om een spinquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
Ik heb de eerste spin in dit huis buiten gezet
quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Enfermera het volgende:
Ik sluit even af met een slaapliedje.truste EnfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Je had hem op (half)slapende Toek moeten leggenquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
Ik heb de eerste spin in dit huis buiten gezet
Weet je hoe cool het is als de grootste spinnenkrijsert een spin vindt in haar chipszakquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier liep gisteren een kind gillend door de tuin om een spin
watjes zijn het
quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Enfermera het volgende:
Ik sluit even af met een slaapliedje.TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik ben opgegroeid in een natuurgebied, dus er is weinig waar ik gillend voor wegrenquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier liep gisteren een kind gillend door de tuin om een spin
watjes zijn het
Die had zich waarschijnlijk omgedraaid en de spin gepletquote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had hem op (half)slapende Toek moeten leggen
truste Marijkjequote:
SLaap lekker Liebchenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had zich waarschijnlijk omgedraaid en de spin geplet
de ontdekking van ligt hier ook klaar voor een re-readquote:
Muck?quote:
Dat hoor ik zo vaak, en toch heb ik hem niet gelezenquote:Op maandag 4 april 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de ontdekking van ligt hier ook klaar voor een re-read
Het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb
Weet je wat ik heb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 4 april 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb?Whaoh! Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
echt doenquote:Op maandag 4 april 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat hoor ik zo vaak, en toch heb ik hem niet gelezen
Ik denk dat ik er zo eens in ga beginnen
zie het boek hierbovenquote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
En toen had ik nog 7 dagen om een verjaardagcadeau te bedenken...
ja toch?quote:
Ik heb echt heel, heel, heel erg veel gelezen (ik heb de foto van mijn boekenkast weleens gepost toch?), maar nog nooit iets van Mulischquote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt doen
Ik heb alles van Mulisch gelezen maar dit is echt een boek dat je niet weg legt
over een hele diepe vriendschap tussen twee mensen die onmogelijk vrienden kunnen zijnquote:
Ik heb ooit een 11 gehaald voor een boekverslag van een boek van hemquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt heel, heel, heel erg veel gelezen (ik heb de foto van mijn boekenkast weleens gepost toch?), maar nog nooit iets van Mulisch
*gaat zich schamen in een klein hoekje
Oh, klinkt best tofquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over een hele diepe vriendschap tussen twee mensen die onmogelijk vrienden kunnen zijn
gaan dan en let him goquote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik ben nerveus om naar de kapper te gaan, maar ik klaag nu echt al weken.
Toch niet op een schaal van 100 mag ik hopenquote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 11 gehaald voor een boekverslag van een boek van hem
Lees ze en weltrustenquote:
Nee een 10 en een 8 die werd opgehaald naar een 9quote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet op een schaal van 100 mag ik hopen
slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef RockNijntje het volgende:
Misbakselknijn gaat ook slapenAlvast weltrusten iedereen
slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar eens slapen. heb een schoner bedje dan ooit
Ja ehh. Juni?quote:Op maandag 4 april 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
en de bordjes wil ik wel zien natuurlijk
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 257 RockNijntje
02. 111 Muck
03. 109 Trevland
04. 103 PeZu
05. 099 DaMart
06. 094 Barretje80
07. 090 suikertaartje
08. 082 Marijkezwolle
09. 080 Pheno
10. 079 sararaats
11. 079 Koen66
12. 078 Fha
13. 073 Dr_Flash
14. 071 Toekito
15. 059 LovelyLady
16. 059 Pien85
17. 058 Bos81
18. 055 TheFamousMan
19. 055 wel.o.k
20. 048 Woeste_Woerd
Reeks-statistieken!
Lenen?quote:Op maandag 4 april 2011 00:49 schreef Muck het volgende:
111
de ontdekking van de hemel staat niet waar ik dacht dat ie stond
dan maar fokke en sukke lezen
Wat ken ik hem toch... een plukje haar boven de deken uit, zijn benen over mijn helft van het bed en maar snurken.quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hem niet kan vinden, graag!quote:
ik ook nietquote:
Zo dat is balen!! Die band was dan niet helemaal goed meer lijkt mij?quote:Op maandag 4 april 2011 06:18 schreef Crazy-M het volgende:
godver koud aan de snelweg. Band aan gort gereden. Wachten op anwb
ja reed over iets. En bijna 3km verder problemen. Sta nog net op beetje rubberquote:Op maandag 4 april 2011 06:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo dat is balen!! Die band was dan niet helemaal goed meer lijkt mij?
quote:Op maandag 4 april 2011 06:18 schreef Crazy-M het volgende:
godver koud aan de snelweg. Band aan gort gereden. Wachten op anwb
en de veiligheid is dat een mannetje van de anwb het doet??quote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
we rijden weer. Bar kan ik wel maar langs snelweg gaat veiligheid voor
Wat is er onveilig aan om het zelf te verwisselen? Ik leef nog!quote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
we rijden weer. Bar kan ik wel maar langs snelweg gaat veiligheid voor
Was het maar waarquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 07:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel een vroegertje vandaag... tot half 2 maar
Maar daarvoor ben ik wel om 7 uur begonnen
Ik maar tot 1 uurquote:Op maandag 4 april 2011 07:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel een vroegertje vandaag... tot half 2 maar
Maar daarvoor ben ik wel om 7 uur begonnen
Wel de extra afzetting achter je autoquote:Op maandag 4 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de veiligheid is dat een mannetje van de anwb het doet??
Dan moet je opschietenquote:Op maandag 4 april 2011 07:53 schreef RockNijntje het volgende:
Proberen voor 8 uur gedoucht te hebben![]()
Gelukt?quote:Op maandag 4 april 2011 07:53 schreef RockNijntje het volgende:
Proberen voor 8 uur gedoucht te hebben![]()
nee, voorband.quote:Op maandag 4 april 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Zo gekke meneer, jij hebt er al een hele dag opzittenWas het die ene band die al slecht was?
Zondags slaap ik ook altijd minder. omdat je in het weekend langer hebnt kunnen slapen misschien ?quote:Op maandag 4 april 2011 08:00 schreef Pien85 het volgende:
Waarom slaap ik ALTIJD kut op zondag?Ik begin al een half jaar haske moe aan m'n werk week door dat gedoe
Nee, heb 't weekend ook niet geweldig geslapen, en was gewoon écht heel moe toen ik naar bed gingquote:Op maandag 4 april 2011 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zondags slaap ik ook altijd minder. omdat je in het weekend langer hebnt kunnen slapen misschien ?
Is dat te bepalen dan, achteraf? Nou ja, ik snap dat je er dan zeker een klacht over wilt indienen.quote:Op maandag 4 april 2011 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, voorband.
Maar hopen voor collega dat het niet aan de band lag maar aan iets dat op de snelweg lag. Anders ga ik maar is lekker klacht indienen
quote:Op maandag 4 april 2011 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, heb 't weekend ook niet geweldig geslapen, en was gewoon écht heel moe toen ik naar bed ging![]()
Ga op zondagnacht altijd vast mijn hele week doornemen, wat ga ik doen op werk, wat heb ik met school etcErg irritant
En ik kan er écht niets aan doen
Lukt vanzelf als je regelmatig iets moet doen in té weinig tijdquote:
Ah, daarom ben ik dus slecht in haastenquote:Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lukt vanzelf als je regelmatig iets moet doen in té weinig tijd
Ik dus nietquote:Op maandag 4 april 2011 08:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, daarom ben ik dus slecht in haastenIk ben altijd met alles te vroeg
Sterktequote:Op maandag 4 april 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, 2 dagen weg geweest en gelijk een achtertsand om in th halen
Lekker toch? Houd je lekker bezigquote:Op maandag 4 april 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, 2 dagen weg geweest en gelijk een achtertsand om in th halen
dank je.quote:
Denk moeilijk, maar goed de band in kwestie:quote:Op maandag 4 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat te bepalen dan, achteraf? Nou ja, ik snap dat je er dan zeker een klacht over wilt indienen.
wat is daar mee gebeurd?quote:Op maandag 4 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk moeilijk, maar goed de band in kwestie:
[ afbeelding ]
Volgens mij doet die het niet meer ....
quote:Op maandag 4 april 2011 08:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ziek denk ikGeen zin meer in koffie
hmm, iets te lang doorgeredenquote:Op maandag 4 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk moeilijk, maar goed de band in kwestie:
[ afbeelding ]
Volgens mij doet die het niet meer ....
Zeer kwalijke zaakquote:Op maandag 4 april 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je.
en de koffie machines zijn niet bijgevuld![]()
dat gaat niet werken zo natuurlijk
stond echt stil en toen kwam er rook vanafquote:Op maandag 4 april 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, terug naar bed
[..]
hmm, iets te lang doorgereden
quote:Op maandag 4 april 2011 08:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ziek denk ikGeen zin meer in koffie
En je betaald je rot aan de anwb... dus laat ze maar wat doen voor hun geldquote:Op maandag 4 april 2011 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel de extra afzetting achter je auto
dus vandaar. En aangezien er een kut krik in mn auto ligt standaard (keertje nieuwe voor halen) lutke het niet. Geen standaard krik met een platte bovenkant die de auto omhoog duwt maar weer een klem die je ergens op moet klikken. En om dan langs de snelweg onder de auto te gaan liggen ... nee dank je wel
iddquote:Op maandag 4 april 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je betaald je rot aan de anwb... dus laat ze maar wat doen voor hun geld
zal wel iets meer dan 100 meter zijnquote:Op maandag 4 april 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stond echt stil en toen kwam er rook vanaf
gelijk toen ik merkte dat er iets was gelijk vaart geminderd en veilig naar de kant gestuurd.
Reed 140dus echt geluk gehad. Maar eigenlijk na de eerste keer dat ik merkte dat er iets was tot stilstand denk 100 meter ?
dat klopt. Mja reed bij een viaduct en stond er voorbij stil. wou eigenlijk nog iets verder gaan voorbij de oprit. Nu stond ik precies bij het begin van de invoegstrook die kwam 2 meter verder de snelweg op. Maar dat had ik denk ik niet meer geredquote:Op maandag 4 april 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel iets meer dan 100 meter zijn![]()
140km/h = 38 meter per seconde![]()
maar geluk heb je wel gehadje bent je auto zo kwijt met een lekke voorband
Gek he, dat je je altijd moet haastenquote:Op maandag 4 april 2011 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom ben ik nou weer in bed gaan liggen...
Ach ja, zolang ik het haal vind ik het bestquote:Op maandag 4 april 2011 08:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gek he, dat je je altijd moet haasten
Dat heb ik dan weer nooitquote:Op maandag 4 april 2011 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou gewoon weer in slaap vallen als ik weer in bed ga liggen
Ik ook... maar ik heb even een serieus productief werkmoment, dus dat ga ik even vasthoudenquote:
Goed bezig, ik ben er alweer ruim een uur naar op zoekquote:Op maandag 4 april 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik heb even een serieus productief werkmoment, dus dat ga ik even vasthouden.
Oeh, straks planquote:Op maandag 4 april 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik heb even een serieus productief werkmoment, dus dat ga ik even vasthouden.
Heerlijk geslapen... en raar gedroomd... in mijn huizenjacht was ik sleutels uit voordeuren van leegstaande panden aan het jatten, en toen bleek ik ineens de sleutel van een koffiehuis in handen te hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, straks plan![]()
Goedemorgen MartLekker geslapen?
Marijkjequote:
Geliefdequote:Op maandag 4 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen... en raar gedroomd... in mijn huizenjacht was ik sleutels uit voordeuren van leegstaande panden aan het jatten, en toen bleek ik ineens de sleutel van een koffiehuis in handen te hebben.
Ik ben toch echt niet bezig met een koffiehuis beginnen hoorquote:Op maandag 4 april 2011 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjeknuffellinuxbabe
![]()
hoe is het?
[..]
Geliefde![]()
kan wel merken waar jij mee bezig bent
je zoekt een huis en zit veel in de KSC, dat wordt een koffiehuisquote:Op maandag 4 april 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben toch echt niet bezig met een koffiehuis beginnen hoor.
Lovelyquote:Op maandag 4 april 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze mooie prachtige maandagochtend![]()
![]()
Hm... dat eerste wel, ja. Binnenkort maar eens een afspraak met een hypotheekadviseur plannen, zodat ik exact weet wat de mogelijkheden zijnquote:Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zoekt een huis en zit veel in de KSC, dat wordt een koffiehuis
LLquote:Op maandag 4 april 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze mooie prachtige maandagochtend![]()
![]()
Wokquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 09:02 schreef Barreltje het volgende:
en weer op werk..
manager weer op z'n plek gezet dat het niet fijn is als hij iedere keer dat ik binnenkom op z'n horloge kijkt hoe laat het is.. oftewel of ik op tijd ben
voor 9 uur is voor 9 uur
Ja ik ook, maar goed... toch maar proberen te genietenquote:Op maandag 4 april 2011 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL.
Het is zeker lekker weer... had dit alleen liever gisteren de hele dag gehad.
Goedemorgen LLquote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wok![]()
[..]
zo jammer dat er niet naar mensen geluisterd wordt
[..]
Ja ik ook, maar goed... toch maar proberen te genieten
Ga je nu al een afspraak maken met de hypotheekadviseur?
Jup..quote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, ik wil weten wat ik precies kan lenen... dan kan ik ook gerichter zoeken. Ik kan nu wel zoeken tot een bepaald bedrag, maar als ik dat toch net niet kan lenen, dan is dat een beetje zinloosquote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wok![]()
[..]
[..]
Ja ik ook, maar goed... toch maar proberen te genieten
Ga je nu al een afspraak maken met de hypotheekadviseur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |