Dit.quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook... koop de laatste tijd veel boeken, maar gun mezelf te weinig leestijd.
Idd jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lees altijd even voor ik ga slapen
of in de zon op het balkon met een koppie koffie binnen handbereik
Lezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
waar vinden jullie de tijd om te lezen, met werk, partner en FOk
En wat is jouw favoriete boek dan?quote:
In de trein naar werk (als ik niet zit te FOK!ken op mijn mobiel, of te typen op de laptopquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
waar vinden jullie de tijd om te lezen, met werk, partner en FOk
ik Fok, word moe en ga slapen.... Vrouw slaapt dan meestal al lang, dus als ik het licht dan aan doe om te lezen wordt zij weer wakkker .....quote:
Dan leer/maak ik vaak iets voor schoolquote:
de joodse messias..quote:
HHGTTGquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
En wat is jouw favoriete boek dan?
Al is er een grote kans dat ik het al gelezen heb natuurlijk
Ah.quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de joodse messias..
ohh en de langverwachtte van abdelkhader benali vond ik ook niks
Dat dacht ik alquote:
42quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
zie editquote:
quote:
Ik heb het boek met alle antwoorden!quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat lege boek
Ik snap niet dat mensen zo'n boek willen
is toch grappig om kado te gevenquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat lege boek
de bijbel kan je gratis uit elk hotel jattenquote:
Ja dat wel, maar ik bedoel mensen die het voor zichzelf kopenquote:
schijnt mega goed te verkopenquote:
en jij maar notitiebloks en schriften kopenquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat lege boek
Ik bedoel dit boekquote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de bijbel kan je gratis uit elk hotel jatten
Ik ookquote:
truste kerelquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het wel een mooie tijd om te gaan slapen nu!
Welterusten allemaal.
Zal heus wel een mod zijn die dat gratis en voor niks voor je doetquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik moet er maar eens over denken om mezelf hier eens een weekje te laten bannen.
Goed voor m'n nachtrust
Ik heb hetzelfde overwogenquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik moet er maar eens over denken om mezelf hier eens een weekje te laten bannen.
Goed voor m'n nachtrust
Trustequote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het wel een mooie tijd om te gaan slapen nu!
Welterusten allemaal.
klopt, doen ze idd wel op aanvraagquote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal heus wel een mod zijn die dat gratis en voor niks voor je doet
Twee weken.quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde overwogenHoe lang staat er voor crewbash?
![]()
Ach ja, ban is ook zo overdreven meteen... je kunt ook best zelf wegblijvenquote:
Slaap lekker BarBabequote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
hier gaat de laptop ook even uit
tot morgen!![]()
truste Bar beebquote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
hier gaat de laptop ook even uit
tot morgen!![]()
hmmmm ik zeg telkens tegen mezelf dat ik iets ga minderen, maar het komt er niet vanquote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, ban is ook zo overdreven meteen... je kunt ook best zelf wegblijvenIs mij iig 2 weken gelukt, ik had eeecht geen zin meer in Fok
Ik ben misschien ook wel verslaafd, maar zolang ik daar geen last van heb, heb ik er geen problemen meequote:Op maandag 4 april 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ik zeg telkens tegen mezelf dat ik iets ga minderen, maar het komt er niet van
Verslaving
Huh wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
hier liep gisteren een kind gillend door de tuin om een spinquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
Ik heb de eerste spin in dit huis buiten gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |