de ontdekking van de hemel?quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wooeeii!!
en mijn favoriete boek staat al op je te lezen lijstje
al heb ik er eigenlijk geen (of heeeel veel).. maar dat boek is echt goed!
En dan nemen Koen's kinderen hem mee als huisdierquote:
Waarom met beleid?quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Oftewel: ik mag straks je boek weer oprapen en je met beleid van mijn helft van het bed sjofelen?
quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag voor 13:00 is het gratis toch?![]()
jup die jahquote:
ik moet nu serieus huilenquote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag voor 13:00 is het gratis toch?![]()
why??quote:
quote:
Liefde in tijden van choleraquote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup die jah
al vond ik "liefde in tijden van cholera" ook bijzonder mooi en Vals licht is een mooie uit m'n "jeugd " *proest*
Wat nouquote:
Stiekem zei ik gewoon hardop wat Muck al dachtquote:
weet ik niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liefde in tijden van cholera.
Heb je honderd jaar eenzaamheid van Marquez ook al eens gelezen?.
Ik heb er vier van hem gelezen, in volgorde van hoe goed ik ze vond:quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik niet meervolgens mij heb ik er twee van hem gelezen
*loopt even naar de boekenkast *
hij ligt er al zo lang, en nog steeds ben ik er niet aan toegekomen eraan te beginnenquote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup die jah
al vond ik "liefde in tijden van cholera" ook bijzonder mooi en Vals licht is een mooie uit m'n "jeugd " *proest*
Wat is jouw lievelingsboek eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er vier van hem gelezen, in volgorde van hoe goed ik ze vond:
Honderd jaar eenzaamheid
Liefde in tijden van Cholera
Kroniek van een aangekondigde dood
De herfst van de patriarch
was het maar zo luchtig....quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou
Ik mag niet met Muck trouwen?
Ik mag niet met Muck trouwen omdat het gratis is?
Ik mag niet toek aan een boom binden?
Ik mag niet honden haten?
Ik mag niet katten leuker dan honden vinden?
Wat nou
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk![]()
![]()
Goed, goed
Lekker dagje gehad. Met jou? Mn piercing gaat echt supergoed btw
Jeukt als een malle, dus das mooi XD
En weer gefaald met bijhouden, moest net mn lenzen uit de week (vloeistof) halen XD
ik moest er wel een beetje inkomen en vond de tweede verhaallijn af en toe een beetje lastig te volgenquote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
hij ligt er al zo lang, en nog steeds ben ik er niet aan toegekomen eraan te beginnen
Honderd jaar eenzaamheidquote:
de laatste twee sowieso niet gelezen.. mja ik weet het niet meer.. heb em wsl geleend van iemandquote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er vier van hem gelezen, in volgorde van hoe goed ik ze vond:
Honderd jaar eenzaamheid
Liefde in tijden van Cholera
Kroniek van een aangekondigde dood
De herfst van de patriarch
Oh, lijkt me interessantquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
Ik ga weer verder met lezen in "de ontvoering van Alfred Heineken"
Aangezien De ontdekking van de hemel al op je lijst staat, Veronika besluit te sterven van Paulo Coelhoquote:
oei Paul Coelho..quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien De ontdekking van de hemel al op je lijst staat, Veronika besluit te sterven van Paulo Coelho![]()
Jaa, ben er zoo blij meequote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiEn fijn dat je piercing zo goed geneest
Hier alles goed alleen heel moe... maar ik wil nog niet slapen ;@
Je komt op mijn lijstquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Honderd jaar eenzaamheid.
Gelezen in de trein van Basel naar Amsterdam... toen ik het boek uit had, was de trein ineens een stuk dichter bij de Nederlandse grens dan ik dacht.
De eerste en de laatste heb ik ook gelezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
Joe speedboot is wel een heerlijk weglees boek trouwens..
en knielen op een bed violen vond ik erg indrukwekkend
ohh.. en in de schaduw van de wind .. ook zooo mooi!
Die komt ook op mijn lijstje danquote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien De ontdekking van de hemel al op je lijst staat, Veronika besluit te sterven van Paulo Coelho![]()
zeker omdat je je barcelona ook echt een beetje voor kan stellenquote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef Muck het volgende:
De eerste en de laatste heb ik ook gelezen
de schaduw van de wind is ook prachtig ja
Oeh handigquote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, ben er zoo blij mee![]()
Heb ook nog wat wattenstaafjes besteld, tip gekregen van Sacha, ben benieuwd
Maar wel handig voor deze piercing, hij is wat lastig wassen
![]()
Nice![]()
Haha hier hetzelfde XD Zit bijna met mn ogen dicht maar heb nog geen zin om naar bed te gaan XD
ja, daar wil ik ook best graag een keer naartoe!quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeker omdat je je barcelona ook echt een beetje voor kan stellen
Ja hequote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh handig![]()
En tof dat je er zo blij mee bent
Hihihi, ja, echt suf
Welke had je gelezen?quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
Arnon grunberg vond ik overigens echt een crime om doorheen te komen.. die zou ik je niet zo snel aanraden...
Kan moeilijk een dik boek zijn danquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Honderd jaar eenzaamheid.
Gelezen in de trein van Basel naar Amsterdam... toen ik het boek uit had, was de trein ineens een stuk dichter bij de Nederlandse grens dan ik dacht.
Er schijnt zelfs een speciale stadsgids te zijn voor de boeken van Zafonquote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daar wil ik ook best graag een keer naartoe!
jazeker!quote:
je hebt een vakantie op je lijstje staanquote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daar wil ik ook best graag een keer naartoe!
430 bladzijden maar!quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan moeilijk een dik boek zijn dan![]()
heb je nog geen 5 uur voor
Ik heb er geen tijd voor, en als ik er ooit tijd voor heb vind ik dat ik betere dingen te doen hebquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
waar vinden jullie de tijd om te lezen, met werk, partner en FOk
Voor het slapen gaanquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ik lees altijd even voor ik ga slapenquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |