en de veiligheid is dat een mannetje van de anwb het doet??quote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
we rijden weer. Bar kan ik wel maar langs snelweg gaat veiligheid voor
Wat is er onveilig aan om het zelf te verwisselen? Ik leef nog!quote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
we rijden weer. Bar kan ik wel maar langs snelweg gaat veiligheid voor
Was het maar waarquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 07:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel een vroegertje vandaag... tot half 2 maar
Maar daarvoor ben ik wel om 7 uur begonnen
Ik maar tot 1 uurquote:Op maandag 4 april 2011 07:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel een vroegertje vandaag... tot half 2 maar
Maar daarvoor ben ik wel om 7 uur begonnen
Wel de extra afzetting achter je autoquote:Op maandag 4 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de veiligheid is dat een mannetje van de anwb het doet??
Dan moet je opschietenquote:Op maandag 4 april 2011 07:53 schreef RockNijntje het volgende:
Proberen voor 8 uur gedoucht te hebben![]()
Gelukt?quote:Op maandag 4 april 2011 07:53 schreef RockNijntje het volgende:
Proberen voor 8 uur gedoucht te hebben![]()
nee, voorband.quote:Op maandag 4 april 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Zo gekke meneer, jij hebt er al een hele dag opzittenWas het die ene band die al slecht was?
Zondags slaap ik ook altijd minder. omdat je in het weekend langer hebnt kunnen slapen misschien ?quote:Op maandag 4 april 2011 08:00 schreef Pien85 het volgende:
Waarom slaap ik ALTIJD kut op zondag?Ik begin al een half jaar haske moe aan m'n werk week door dat gedoe
Nee, heb 't weekend ook niet geweldig geslapen, en was gewoon écht heel moe toen ik naar bed gingquote:Op maandag 4 april 2011 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zondags slaap ik ook altijd minder. omdat je in het weekend langer hebnt kunnen slapen misschien ?
Is dat te bepalen dan, achteraf? Nou ja, ik snap dat je er dan zeker een klacht over wilt indienen.quote:Op maandag 4 april 2011 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, voorband.
Maar hopen voor collega dat het niet aan de band lag maar aan iets dat op de snelweg lag. Anders ga ik maar is lekker klacht indienen
quote:Op maandag 4 april 2011 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, heb 't weekend ook niet geweldig geslapen, en was gewoon écht heel moe toen ik naar bed ging![]()
Ga op zondagnacht altijd vast mijn hele week doornemen, wat ga ik doen op werk, wat heb ik met school etcErg irritant
En ik kan er écht niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |