Lukt vanzelf als je regelmatig iets moet doen in té weinig tijdquote:
Ah, daarom ben ik dus slecht in haastenquote:Op maandag 4 april 2011 08:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lukt vanzelf als je regelmatig iets moet doen in té weinig tijd
Ik dus nietquote:Op maandag 4 april 2011 08:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, daarom ben ik dus slecht in haastenIk ben altijd met alles te vroeg
Sterktequote:Op maandag 4 april 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, 2 dagen weg geweest en gelijk een achtertsand om in th halen
Lekker toch? Houd je lekker bezigquote:Op maandag 4 april 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, 2 dagen weg geweest en gelijk een achtertsand om in th halen
dank je.quote:
Denk moeilijk, maar goed de band in kwestie:quote:Op maandag 4 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat te bepalen dan, achteraf? Nou ja, ik snap dat je er dan zeker een klacht over wilt indienen.
wat is daar mee gebeurd?quote:Op maandag 4 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk moeilijk, maar goed de band in kwestie:
[ afbeelding ]
Volgens mij doet die het niet meer ....
quote:Op maandag 4 april 2011 08:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ziek denk ikGeen zin meer in koffie
hmm, iets te lang doorgeredenquote:Op maandag 4 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk moeilijk, maar goed de band in kwestie:
[ afbeelding ]
Volgens mij doet die het niet meer ....
Zeer kwalijke zaakquote:Op maandag 4 april 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je.
en de koffie machines zijn niet bijgevuld![]()
dat gaat niet werken zo natuurlijk
stond echt stil en toen kwam er rook vanafquote:Op maandag 4 april 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, terug naar bed
[..]
hmm, iets te lang doorgereden
quote:Op maandag 4 april 2011 08:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ziek denk ikGeen zin meer in koffie
En je betaald je rot aan de anwb... dus laat ze maar wat doen voor hun geldquote:Op maandag 4 april 2011 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel de extra afzetting achter je auto
dus vandaar. En aangezien er een kut krik in mn auto ligt standaard (keertje nieuwe voor halen) lutke het niet. Geen standaard krik met een platte bovenkant die de auto omhoog duwt maar weer een klem die je ergens op moet klikken. En om dan langs de snelweg onder de auto te gaan liggen ... nee dank je wel
iddquote:Op maandag 4 april 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je betaald je rot aan de anwb... dus laat ze maar wat doen voor hun geld
zal wel iets meer dan 100 meter zijnquote:Op maandag 4 april 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stond echt stil en toen kwam er rook vanaf
gelijk toen ik merkte dat er iets was gelijk vaart geminderd en veilig naar de kant gestuurd.
Reed 140dus echt geluk gehad. Maar eigenlijk na de eerste keer dat ik merkte dat er iets was tot stilstand denk 100 meter ?
dat klopt. Mja reed bij een viaduct en stond er voorbij stil. wou eigenlijk nog iets verder gaan voorbij de oprit. Nu stond ik precies bij het begin van de invoegstrook die kwam 2 meter verder de snelweg op. Maar dat had ik denk ik niet meer geredquote:Op maandag 4 april 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel iets meer dan 100 meter zijn![]()
140km/h = 38 meter per seconde![]()
maar geluk heb je wel gehadje bent je auto zo kwijt met een lekke voorband
Gek he, dat je je altijd moet haastenquote:Op maandag 4 april 2011 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom ben ik nou weer in bed gaan liggen...
Ach ja, zolang ik het haal vind ik het bestquote:Op maandag 4 april 2011 08:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gek he, dat je je altijd moet haasten
Dat heb ik dan weer nooitquote:Op maandag 4 april 2011 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou gewoon weer in slaap vallen als ik weer in bed ga liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |