quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Enfermera het volgende:
Ik sluit even af met een slaapliedje.truste EnfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Je had hem op (half)slapende Toek moeten leggenquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
Ik heb de eerste spin in dit huis buiten gezet
Weet je hoe cool het is als de grootste spinnenkrijsert een spin vindt in haar chipszakquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier liep gisteren een kind gillend door de tuin om een spin
watjes zijn het
quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Enfermera het volgende:
Ik sluit even af met een slaapliedje.TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik ben opgegroeid in een natuurgebied, dus er is weinig waar ik gillend voor wegrenquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier liep gisteren een kind gillend door de tuin om een spin
watjes zijn het
Die had zich waarschijnlijk omgedraaid en de spin gepletquote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had hem op (half)slapende Toek moeten leggen
truste Marijkjequote:
SLaap lekker Liebchenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had zich waarschijnlijk omgedraaid en de spin geplet
de ontdekking van ligt hier ook klaar voor een re-readquote:
Muck?quote:
Dat hoor ik zo vaak, en toch heb ik hem niet gelezenquote:Op maandag 4 april 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de ontdekking van ligt hier ook klaar voor een re-read
Het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb
Weet je wat ik heb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 4 april 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb?Whaoh! Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
echt doenquote:Op maandag 4 april 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat hoor ik zo vaak, en toch heb ik hem niet gelezen
Ik denk dat ik er zo eens in ga beginnen
zie het boek hierbovenquote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
En toen had ik nog 7 dagen om een verjaardagcadeau te bedenken...
ja toch?quote:
Ik heb echt heel, heel, heel erg veel gelezen (ik heb de foto van mijn boekenkast weleens gepost toch?), maar nog nooit iets van Mulischquote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt doen
Ik heb alles van Mulisch gelezen maar dit is echt een boek dat je niet weg legt
over een hele diepe vriendschap tussen twee mensen die onmogelijk vrienden kunnen zijnquote:
Ik heb ooit een 11 gehaald voor een boekverslag van een boek van hemquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt heel, heel, heel erg veel gelezen (ik heb de foto van mijn boekenkast weleens gepost toch?), maar nog nooit iets van Mulisch
*gaat zich schamen in een klein hoekje
Oh, klinkt best tofquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over een hele diepe vriendschap tussen twee mensen die onmogelijk vrienden kunnen zijn
gaan dan en let him goquote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik ben nerveus om naar de kapper te gaan, maar ik klaag nu echt al weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |