Ik ook... maar ik heb even een serieus productief werkmoment, dus dat ga ik even vasthoudenquote:
Goed bezig, ik ben er alweer ruim een uur naar op zoekquote:Op maandag 4 april 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik heb even een serieus productief werkmoment, dus dat ga ik even vasthouden.
Oeh, straks planquote:Op maandag 4 april 2011 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik heb even een serieus productief werkmoment, dus dat ga ik even vasthouden.
Heerlijk geslapen... en raar gedroomd... in mijn huizenjacht was ik sleutels uit voordeuren van leegstaande panden aan het jatten, en toen bleek ik ineens de sleutel van een koffiehuis in handen te hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, straks plan![]()
Goedemorgen MartLekker geslapen?
Marijkjequote:
Geliefdequote:Op maandag 4 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen... en raar gedroomd... in mijn huizenjacht was ik sleutels uit voordeuren van leegstaande panden aan het jatten, en toen bleek ik ineens de sleutel van een koffiehuis in handen te hebben.
Ik ben toch echt niet bezig met een koffiehuis beginnen hoorquote:Op maandag 4 april 2011 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjeknuffellinuxbabe
![]()
hoe is het?
[..]
Geliefde![]()
kan wel merken waar jij mee bezig bent
je zoekt een huis en zit veel in de KSC, dat wordt een koffiehuisquote:Op maandag 4 april 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben toch echt niet bezig met een koffiehuis beginnen hoor.
Lovelyquote:Op maandag 4 april 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze mooie prachtige maandagochtend![]()
![]()
Hm... dat eerste wel, ja. Binnenkort maar eens een afspraak met een hypotheekadviseur plannen, zodat ik exact weet wat de mogelijkheden zijnquote:Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zoekt een huis en zit veel in de KSC, dat wordt een koffiehuis
LLquote:Op maandag 4 april 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze mooie prachtige maandagochtend![]()
![]()
Wokquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 09:02 schreef Barreltje het volgende:
en weer op werk..
manager weer op z'n plek gezet dat het niet fijn is als hij iedere keer dat ik binnenkom op z'n horloge kijkt hoe laat het is.. oftewel of ik op tijd ben
voor 9 uur is voor 9 uur
Ja ik ook, maar goed... toch maar proberen te genietenquote:Op maandag 4 april 2011 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL.
Het is zeker lekker weer... had dit alleen liever gisteren de hele dag gehad.
Goedemorgen LLquote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wok![]()
[..]
zo jammer dat er niet naar mensen geluisterd wordt
[..]
Ja ik ook, maar goed... toch maar proberen te genieten
Ga je nu al een afspraak maken met de hypotheekadviseur?
Jup..quote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, ik wil weten wat ik precies kan lenen... dan kan ik ook gerichter zoeken. Ik kan nu wel zoeken tot een bepaald bedrag, maar als ik dat toch net niet kan lenen, dan is dat een beetje zinloosquote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wok![]()
[..]
[..]
Ja ik ook, maar goed... toch maar proberen te genieten
Ga je nu al een afspraak maken met de hypotheekadviseur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |