Hahaha!quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
Mijn naam dubieusquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
Ik geloof er geen zak van... Twijfel er zelfs aan of ze (Jojanka en Mamajo) die relatie niet iets langer hebben laten duren (als er al een relatie was) dan het heeft geduurd.....quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg over de soep weer terug naar beppie en haar relatie die geen relatie meer is
Dennis liet zich pijpen voor een doos flugel zoiets was het vertelde beppie hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
uh gratis flugels????quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
volgens jo liet dennis zich pijpen voor een flugel ....vandaarquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Joan vertelde net ff dat volgens haar ma Dennis zich laat pijpen door meisjes voor Flugel.quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Net als Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik word als mevrouw Breipen, de moeder van Djoon?
Volgens mij is het een kruising tussen mega mindy, superwomen en een andere wereldverbeteraar.
Wat is haar gehem???
Vertel het me.
Nee dat is vaker,maak je geen zorgen! De rest begrijpt het wel!quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Dennis liet zich pijpen in ruil voor Flugelquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef beequeen het volgende:
Twee streams op die fluisterhoer, ik ben er klaar mee voor vandaag. Fijne avond allemaal.
Fipo gemacht.![]()
Het verhaal gaat dat Dennis zich heeft laten pijpen voor een doos flugel......quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Precies!quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heel subtiel :is ie thuis ook altijd zo dik ?? kook zelf een keer trut !!
Da's een goeie deal! Stuk goedkoper dan een breezer of beltegoed!quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
volgens jo liet dennis zich pijpen voor een flugel ....vandaar
Nee dat vind ie juist prettig, geeft zo`n tintelend gevoel aan zijn purpere duitse helmquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou Maik al jeuk aan zijn pielemuis hebben van de opgedroogde stukken schimmel?
[COS#887] Joanna heeft 'de brief' gekregenquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Hoe kom jij eik aan die dubieuze nick?quote:Op zondag 3 april 2011 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Dank voor alle antwoorden
Ik had dat niet meegekregen van die flugels...
DAT!quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
purpere duitse helmquote:Op zondag 3 april 2011 20:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee dat vind ie juist prettig, geeft zo`n tintelend gevoel aan zijn purpere duitse helm
Vies ondankbaar lui wijf...Doe zelf eens een keer iets, dan liggen kriebelen en slijmenquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het enige wat ik tot nu toe weten is dat hij bij 3 vrouwen kinderen heeft...quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
Ik heb een mooie FOK! Zoek-actie-opdracht dingie missie!
Wie de neuk is de vader van Djoon? Want het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een plastische kwakzalfvrouwtje die doorgaans huisvrouwen oplicht met verkeerde neptieten, zoveel te zeggen heeft in een dure productie als SST! Dus is de vraag, wie is Djoon haar vader, want dat lijkt em een motief om maar een miljoenenproductie te laten runnen door een ego-tokkie en haar oplichtende moer!
WIE IS HAAR VADER?????
Voor hetzelfde geld is het een Fons van Westerloo die er in een dronken kop overheen geschoven is ofzo!
quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Iddquote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vies ondankbaar lui wijf...Doe zelf eens een keer iets, dan liggen kriebelen en slijmen
Door meisjes, dat dan gelukkig weer welquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan vertelde net ff dat volgens haar ma Dennis zich laat pijpen door meisjes voor Flugel.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe kom jij eik aan die dubieuze nick?
Bij mij thuis is 1 blik van mij genoeg om ze de mond te snoeren als ze over iets ranzigs hebben hoor......quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Ireth het volgende:
Wat een lekker gesprek zo tijdens het eten....
En een bekende fotograafquote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het enige wat ik tot nu toe weten is dat hij bij 3 vrouwen kinderen heeft...
Wie weet meer
John de Mol ??quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het enige wat ik tot nu toe weten is dat hij bij 3 vrouwen kinderen heeft...
Wie weet meer
quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
Ik heb een mooie FOK! Zoek-actie-opdracht dingie missie!
Wie de neuk is de vader van Djoon? Want het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een plastische kwakzalfvrouwtje die doorgaans huisvrouwen oplicht met verkeerde neptieten, zoveel te zeggen heeft in een dure productie als SST! Dus is de vraag, wie is Djoon haar vader, want dat lijkt em een motief om maar een miljoenenproductie te laten runnen door een ego-tokkie en haar oplichtende moer!
WIE IS HAAR VADER?????
Voor hetzelfde geld is het een Fons van Westerloo die er in een dronken kop overheen geschoven is ofzo!
Daar ben ik het ook niet helemaal over eens. Maar ach... ben het wel gewend ondertussenquote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Anneloortje het volgende:
Maaar hoe stom is het weer dat die moeder van Djoon van alles mocht vertellen van de redactie. In plaats van dat het alleen over Dennis (held) ging heeft die breikut weer allerlei details van die strakgetrokken rotmoeder gekregen. ONEERLIJK!!!
pfew, jij hebt niet stil gezeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Relax...... Het is al langer bekend dat er wekelijks gesprekken zijn tussen Jojanka en Mamajo.....quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Anneloortje het volgende:
Maaar hoe stom is het weer dat die moeder van Djoon van alles mocht vertellen van de redactie. In plaats van dat het alleen over Dennis (held) ging heeft die breikut weer allerlei details van die strakgetrokken rotmoeder gekregen. ONEERLIJK!!!
we hebben nog niet achterhaald hoe oud ze zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Door meisjes, dat dan gelukkig weer wel
ik zeg een lading drank dat zal ze goed doenquote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ze zouden ook nog een smakelijke verassing krijgen vanavond.. toch?
Dat sowieso niet...quote:
Een verse stripper ipv een overjarige?quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben volgens mij deze ingrediënten voor de speciale tomatensoep van de stem gekregen..quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
ach 2 van 9 is ook 18 toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
we hebben nog niet achterhaald hoe oud ze zijn.
Moet je nu ff niet vragen met die UI......quote:
Was dat het?quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij deze ingrediënten voor de speciale tomatensoep van de stem gekregen..
Ben benieuwd hoe dat zou vallen bij Joquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zeg een lading drank dat zal ze goed doen
Hij zit naast Sharon.quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Philip trouwens niet nu... Zou hij het fatsoen hebben om even netjes een paar dagen te wachten of zal ie meteen starten met z'n queste?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef markvanrinsum het volgende:
Wie mogen er nog zonder spoiler tegenwoordig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho,word beweerd....maar er word zoveel gezegd he?quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Door meisjes, dat dan gelukkig weer wel
IEDEREENquote:Op zondag 3 april 2011 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie mogen er nog zonder spoiler tegenwoordig?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb wel een smakelijke verrassing voor Mo en Maik:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb wel een smakelijke verrassing voor Mo en Maik:
[ afbeelding ]
Maar omdat Djoon op alles wat over zichzelf gaat de uberovertreffende trap neemt is het waarschijnlijk die oostblokker die hier bij het gemeentehuis pasfoto's van 7 euro aan het schieten is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke Dennis!![]()
Koekoe.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Anneloortje het volgende:
Wacht ik snap ineens haar reactie. Ze geniet van de aandacht...
quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon op alles wat over zichzelf gaat de uberovertreffende trap neemt is het waarschijnlijk die oostblokker die hier bij het gemeentehuis pasfoto's van 7 euro aan het schieten is.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
aardige gast en zo gek als een deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke Dennis!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
aah neeeeeee niet doen, hij moet naar de finale met geerquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
zit nu ook zo naar Karim te kijken maar daar krijg ik ook kriebels van de laatste dagen..vind hem steeds minder worden
Gelukkig heeft de rest wel interessante verhalenquote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja he, kind heeft echt niks te melden. Vaag mayonaise verhaal vind ze zelf heel boeiend
quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aah neeeeeee niet doen, hij moet naar de finale met geer
emotie eter?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb liefdesverdriet zegt ze en besmeert een broodje met majo. Nou als ze echt liefdesverdriet had kreeg ze het woord niet uit haar strot en geen eten in haar strot.
No shit sherlock.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Anneloortje het volgende:
Wacht ik snap ineens haar reactie. Ze geniet van de aandacht...
Ik zeg broertje meteen weg halen bij die ouders...!quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef cindy11 het volgende:
Wie belt met terugwerkende kracht de kinderbescherming?
Joan kreeg niet zomaar patat en mayo is al helemaal Not Done!![]()
Heus echt een zwaar leven heeft ze gehad hoor!
WTF! Dat kost hier nog 10 euro! Zeker geen oostblokker hiero...quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon op alles wat over zichzelf gaat de uberovertreffende trap neemt is het waarschijnlijk die oostblokker die hier bij het gemeentehuis pasfoto's van 7 euro aan het schieten is.
Ze is een emo-eterquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb liefdesverdriet zegt ze en besmeert een broodje met majo. Nou als ze echt liefdesverdriet had kreeg ze het woord niet uit haar strot en geen eten in haar strot.
Nee maar die pa van Djoon probeert het fakking platvloerse segment te bedienen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
WTF! Dat kost hier nog 10 euro! Zeker geen oostblokker hiero...
Ja zeg nou zelf,dit kan toch allemaal niet in nederland?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zeg broertje meteen weg halen bij die ouders...!
Nu pas?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
ze zit te vreten als een bouwvakker.......wat liefdesverdrietgeloof er steeds minder van
Ik vind hem saai... nog net geen Falex/Flaura categorie. Maar die oeverloze verhalen zonder ook maar een greintje humor zijn nauwelijks aan te horen. En daarbij dat eeuwige positieve.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
zit nu ook zo naar Karim te kijken maar daar krijg ik ook kriebels van de laatste dagen..vind hem steeds minder worden
En met vorken prikken..quote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja zeg nou zelf,dit kan toch allemaal niet in nederland?
Je kinderen mayo en patat ontzeggen...een jeugdtrauma zeg ik!
papadjoon handelde gewoon in gratis flugels.....quote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee maar die pa van Djoon probeert het fakking platvloerse segment te bedienen denk ik
lijkt me echt zo'n gemeen mens die moederquote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Een lidteken op haar arm omdat ze van haar moeder niet met haar ellenbogen op tafel mocht zitten?
Karim Sharon en Gerard hebben nog wel wat te melden de rest is idd een beetje wereldvreemd. Maar Jo spant de kroon met nietszeggende verhalen/anecdotesquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de rest wel interessante verhalen![]()
Hoi allemaal
Zou die putten in d'r voorhoofd ook verklaren.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Een lidteken op haar arm omdat ze van haar moeder niet met haar ellenbogen op tafel mocht zitten?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Als we zo door blijven zeuren gaan ze morgen aan dr doorgeven dat ze de hele dag zielig op bed moet liggen
MaMaJo mag wat mij betreft haar rolletje in het huis opeisen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand een schaar het huis in sturen???
Om de navelstreng van Djoon door te knippen.
Niks anders dan anders toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
Me moeder, me moeder, me moeder. Ziekelijk gewoon.
Precies en je moet maar zo denken, na de finale zie je m weerquote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Bedankt voor alle leuke reacties op de vorige cos.
@mazaru: dank voor Geers kusjes, die had ik gemist ;-)
@blackprincess: ja dat pakkie stond Geer errug leuk, heb ook gelachen wel stom die gympen eronder haha.
Ja ik mis m natuurlijk maar dit is wel een unieke ervaring die hij niet had willen missen en ik evenmin!
En wat heeft Gerard dan te melden volgens jou, behalve als een idioot in een duivelspak en met Adidasgympen een dansje doen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Karim en Gerard hebben nog wel wat te melden de rest is idd een beetje wereldvreemd. Maar Jo spant de kroon met nietszeggende verhalen/anecdotes
Dat is voor iedereen anders.quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard was grandioos, vandaag minder gezien en Stef missen we ook heel erg. Als je weer in de uitzending komt, doe dan ff een groet aan Stef!!!quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Pablolaatje het volgende:
@blackprincess: ja dat pakkie stond Geer errug leuk, heb ook gelachen wel stom die gympen eronder haha.
Ja ik mis m natuurlijk maar dit is wel een unieke ervaring die hij niet had willen missen en ik evenmin!
Hij heeft straks wel enorm veel te vertellen als ie thuis komt!! Ben ook wel benieuwd naar zijn verhalen en gedachten, ik zie em af en toe kijken alsof de anderen van een andere planeet komenquote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik begin jouw stef-adoratie bijna eng te vinden...quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard was grandioos, vandaag minder gezien en Stef missen we ook heel erg. Als je weer in de uitzending komt, doe dan ff een groet aan Stef!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin jouw stef-adoratie bijna eng te vinden...
quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef cindy11 het volgende:
Me moeder,Me moeder,me Moeder.........fantastisch geweldig,maar heeft me ook wel mishandeld hoor.....eigenlijk word ik door alles en iedereen misbruikt en slecht behandeld,maar ik ben zelf goedddd johhh!
Ik hou van iedereen,ben eerlijk,doe niet aan beksteppen,,,,en wat doet mijn vriendje?! Juist....jij zegt het!
Ik hou van mn moeder zielsveel,maar tis eigenlijk een kreng die vorken in mn arm zet!
Ben ik nou zielig,of moet ik nog doorgaan over mijn zieke hond ook nog?
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En wat heeft Gerard dan te melden volgens jou, behalve als een idioot in een duivelspak en met Adidasgympen een dansje doen?
Je kijkt geregeld zekerquote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En wat heeft Gerard dan te melden volgens jou, behalve als een idioot in een duivelspak en met Adidasgympen een dansje doen?
jammer voor je gewoon er over heen lezen,quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin jouw stef-adoratie bijna eng te vinden...
die heeft al meer op deze aardbol gezien en gedaan dan menig andere in dat huis!quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.
Well said, ze is zo eerlijk en oprecht en dan durven mensen nog rare dingen over haar te zeggen!quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef cindy11 het volgende:
Me moeder,Me moeder,me Moeder.........fantastisch geweldig,maar heeft me ook wel mishandeld hoor.....eigenlijk word ik door alles en iedereen misbruikt en slecht behandeld,maar ik ben zelf goedddd johhh!
Ik hou van iedereen,ben eerlijk,doe niet aan beksteppen,,,,en wat doet mijn vriendje?! Juist....jij zegt het!
Ik hou van mn moeder zielsveel,maar tis eigenlijk een kreng die vorken in mn arm zet!
Ben ik nou zielig,of moet ik nog doorgaan over mijn zieke hond ook nog?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
jammer voor je gewoon er over heen lezen,
jij gelooft nog in sprookjes ???quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef Blackprinces het volgende:
Oke mensen, ze zijn uitgegeten tijd om die tafel leeg te ruimen.
Hopenlijk dan effe wat anders dan Jo
quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
als ze het nog vaker over d'r bulletje gaat hebben . ga ik m'n nick veranderen
Voornamelijk kartonnen dozen en bruggen waar die onder lag te slapenquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
die heeft al meer op deze aardbol gezien en gedaan dan menig andere in dat huis!
Ik denk niet of wel omdat Geer enzo vinden dat het geen verschil maakt, of ze moet vanavond of morgen ochtend nog instorten...quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
De vraag is of ze hierdoor juist wel of niet wordt genomineerd
Dat vindt Jo ookquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.
Ik heb besloten maar over mn hond verder te gaan,maar switch nu net weer naar dennis? Kunnen jullie het wel volgen,anders vraag ik de stem het te ondertitelen hoor?(ik gooi nu mn moeder ertussen nog...dus let op!)quote:
Ja das de vraag, denk dat Geer het gewoon even aanhoort en dan de boel weer overneemtquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Het is wel ongelooflijk hoe Joannaondanks alles de show draaiende weet te houden. Waar is de rest?
die krijgen geen kansquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Het is wel ongelooflijk hoe Joannaondanks alles de show draaiende weet te houden. Waar is de rest?
Eet jij aan tafel dan? Ik dacht met bord op schoot op de COS en met de streams. Gezien je beginnersstand gisterenquote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij thuis is 1 blik van mij genoeg om ze de mond te snoeren als ze over iets ranzigs hebben hoor......
En der bulletje...quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna heeft echt een obssesie met haar moeder
nee, mamajo heeft gezegd dat het heel goed gaat met dat mormelquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
bulletje is ineens niet meer ziek ,misschien liegt ze daar ook over en is die hond doodziek
oh dat heeft die magaretha van oranje toch ook met haar exquote:
Stomverbaasd dat ze de streams opeist en de Stem heeft gezegd dat ze allemaal naar die fluisterhoer moeten luisteren. Of het interesseert niemand. Ik denk het laatste.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
moeder is zeeeeeeeeeer dominantquote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna heeft echt een obssesie met haar moeder
Ik stem voor "Dennis the Menace"quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Jo wil een film.. Regie luistert naar haar, dus kom maar op
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Wij willen ook bezoekrecht, wij willen Stef bezoeken, toch?
Ze vroeg ook om champagne gewoon 1 flesje (ze zei ook een special merk maar die ben ik vergeten) dus die komt straks denk ik ook wel naar binnen...quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Moët Chandonquote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze vroeg ook om champagne gewoon 1 flesje (ze zei ook een special merk maar die ben ik vergeten) dus die komt straks denk ik ook wel naar binnen...
moeder is gewoon op een hele irritante manier aanwezig....moeder verpest gewoon het hele SST gebeurenquote:
ik dacht hem de eerste week ook te herkennen als een zwerver uit onze stad,quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voornamelijk kartonnen dozen en bruggen waar die onder lag te slapen
maar diegene die het echt nodig heeft Ma Jo die durft niet onder het mes, met die enorme olifantsoren.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef bollokus het volgende:
broertje joanna van 10 is ook alonder het mes geweest
http://womenschoice.oswsh(...)oren-wat-doe-je-dan/
quote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeder is gewoon op een hele irritante manier aanwezig....moeder verpest gewoon het hele SST gebeurenNet5 gaat straks verhaal halen en daagt moeder beppie voor de rechter............
Meester Visser kom er maar in
Je hebt helemaal gelijk hoor, is hij wel.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht hem de eerste week ook te herkennen als een zwerver uit onze stad,
mijn zoon ook, maar ik twijfel daar nu toch over. Misschien gewoon iemand die
er veel op lijkt. Al zeg Karim wel in Den Bosch gewoond te hebben
Hij bedoelt koel denk ik..quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Anneloortje het volgende:
ondertussen op twitter SST_Guido SST Guido
Jo reageert wel cool op het bericht van thuis. Dikke vette #respect voor haar. En nu snel naar Flip want jullie zijn een leuk stel. #sstnl
49 minutes ago Favorite Retweet Reply
Houdoeeeeeeeequote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef beequeen het volgende:
Laura houdt van niet nadenkenfilms. Goh.![]()
Ik ga bankhangen en zappen. Tot morgen.
Even serieus Jullie weten toch wel wie die dennis is?quote:
Ik heb zo mijn bronnen, het is hem wel ja.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht hem de eerste week ook te herkennen als een zwerver uit onze stad,
mijn zoon ook, maar ik twijfel daar nu toch over. Misschien gewoon iemand die
er veel op lijkt. Al zeg Karim wel in Den Bosch gewoond te hebben
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo te zien heeft ie ook al botoxlipjes
oke, dan is hij toch nog aardig opgedroogdquote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, is hij wel.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo te zien heeft ie ook al botoxlipjes
Meer de reincarnatie van Bart Boos toevalligquote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
o mijn god dat broertje lijkt op Flip !!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. heb even overal bijgelezen.. Jo heeft dus inderdaad te horen gekregen dat Dennix bij haar weg is. Na 3,5 jaar relatie maakt hij het uit terwijl ze er niet is, de laffe hond...![]()
Ik hoop dat Joanna lekker even haar gram gaat halen en alle vuile was over die gozer en z'n moeder buiten hang. Kom op Jo, zet hem maar flink voor lul en maak 'm helemaal kapot!!!!!![]()
Zet 'm op aapie, je kan het !!!!!
Hai Pbquote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. heb even overal bijgelezen.. Jo heeft dus inderdaad te horen gekregen dat Dennix bij haar weg is. Na 3,5 jaar relatie maakt hij het uit terwijl ze er niet is, de laffe hond...![]()
Ik hoop dat Joanna lekker even haar gram gaat halen en alle vuile was over die gozer en z'n moeder buiten hang. Kom op Jo, zet hem maar flink voor lul en maak 'm helemaal kapot!!!!!![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef knagsje het volgende:
MamaJo noemde flip toch al mister blue eyes....
Dat heeft ze de eerste weken al gedaan. Go Dennis, go.quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
En is er meteen over alle bewoners gepraat en de kijkcijfers en wie te vertrouwen is en wie nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
En gelukkig heeft Joannamet d'r moeder mogen spreken zodat ze iig nog iets van steun had.
Dat jaquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik lees ook net dat Jo heeft gezegd "Nooit meer een vent!" en dat ze er vaker over heeft nagedacht voor de vrouwenliefde te gaan!
Hoevaak heb je het filmpje van de kus tussen Lau en Jo al terug gekekenquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik lees ook net dat Jo heeft gezegd "Nooit meer een vent!" en dat ze er vaker over heeft nagedacht voor de vrouwenliefde te gaan!
En anders verzint ze het er zelf bijquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Volgens mij probeert Jo nu Dennis helemaal zwart te maken en alles naar boven te baggeren dat ze zich maar weet te herinneren
Laat ze die documantaire van de tsunami er maar opdoen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
heb je de eerste weken niet gekeken? toen heeft ze hem op tv al helemaal belachelijk gemaakt, ik ben verrast dat het nog zo lang heeft geduurd voor hij er een punt achterzettequote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
zal vast geen vrouw met theezakjes worden, jammer voor jou johquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
En effe aangegeven welke bewoners ze moest paaien, heel toevallig degene die Joan niet zo mogen. Ineens complimentjes "van mamajo" voor Sharon en Karim.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
En is er meteen over alle bewoners gepraat en de kijkcijfers en wie te vertrouwen is en wie niet
Denk dat er sowieso geen kerel met enigquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Terwijl ze konstant zegt zich niet te gaan verlagen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Volgens mij probeert Jo nu Dennis helemaal zwart te maken en alles naar boven te baggeren dat ze zich maar weet te herinneren
Ja, het was heeeeel populair en er keken echt niet tussen de 200.000 en 300.000 mensen...quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
En is er meteen over alle bewoners gepraat en de kijkcijfers en wie te vertrouwen is en wie niet
Dan kan ze lekker met luie Lau gaan oefenenquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Typisch de reactie van iemand die net gedumpt is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Ze heeft het er ook over dat ze zich veel comfortabeler in de groep voelt...quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Candyfreak het volgende:
Laura heeft echt een grotere bek gekregen in begin hoorde je haar bijna niet
1x quoten is genoegquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef 2live het volgende:
[..]
[..]
Typisch de reactie van iemand die net gedumpt is.
Klopt.. geen idee hoe het komt, maar opeens draaide ze 180graden binnen de groepquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Candyfreak het volgende:
Laura heeft echt een grotere bek gekregen in begin hoorde je haar bijna niet
Dit zou me serieus niet verbazen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat ze die documantaire van de tsunami er maar opdoen.
Zal Betty B. wel gillen: "MAAR DAT GAAT GVD TYFUS TERING TOCH NIET OVER MIJ?!?!?!
nou een lekkere tranentrekker dan en we hebben de hele avond jankstreamsquote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanna, naar de kvdw, ze mag een film kiezen dus
Ik zou zeggen naar de studio donderdag.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze moest een lijst maken van alle dingen die der moeder uit der huis moest halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |