quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon op alles wat over zichzelf gaat de uberovertreffende trap neemt is het waarschijnlijk die oostblokker die hier bij het gemeentehuis pasfoto's van 7 euro aan het schieten is.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
aardige gast en zo gek als een deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke Dennis!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
aah neeeeeee niet doen, hij moet naar de finale met geerquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
zit nu ook zo naar Karim te kijken maar daar krijg ik ook kriebels van de laatste dagen..vind hem steeds minder worden
Gelukkig heeft de rest wel interessante verhalenquote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja he, kind heeft echt niks te melden. Vaag mayonaise verhaal vind ze zelf heel boeiend
quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aah neeeeeee niet doen, hij moet naar de finale met geer
emotie eter?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb liefdesverdriet zegt ze en besmeert een broodje met majo. Nou als ze echt liefdesverdriet had kreeg ze het woord niet uit haar strot en geen eten in haar strot.
No shit sherlock.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Anneloortje het volgende:
Wacht ik snap ineens haar reactie. Ze geniet van de aandacht...
Ik zeg broertje meteen weg halen bij die ouders...!quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef cindy11 het volgende:
Wie belt met terugwerkende kracht de kinderbescherming?
Joan kreeg niet zomaar patat en mayo is al helemaal Not Done!![]()
Heus echt een zwaar leven heeft ze gehad hoor!
WTF! Dat kost hier nog 10 euro! Zeker geen oostblokker hiero...quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon op alles wat over zichzelf gaat de uberovertreffende trap neemt is het waarschijnlijk die oostblokker die hier bij het gemeentehuis pasfoto's van 7 euro aan het schieten is.
Ze is een emo-eterquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb liefdesverdriet zegt ze en besmeert een broodje met majo. Nou als ze echt liefdesverdriet had kreeg ze het woord niet uit haar strot en geen eten in haar strot.
Nee maar die pa van Djoon probeert het fakking platvloerse segment te bedienen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
WTF! Dat kost hier nog 10 euro! Zeker geen oostblokker hiero...
Ja zeg nou zelf,dit kan toch allemaal niet in nederland?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zeg broertje meteen weg halen bij die ouders...!
Nu pas?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
ze zit te vreten als een bouwvakker.......wat liefdesverdrietgeloof er steeds minder van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |