Daar ben ik het ook niet helemaal over eens. Maar ach... ben het wel gewend ondertussenquote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Anneloortje het volgende:
Maaar hoe stom is het weer dat die moeder van Djoon van alles mocht vertellen van de redactie. In plaats van dat het alleen over Dennis (held) ging heeft die breikut weer allerlei details van die strakgetrokken rotmoeder gekregen. ONEERLIJK!!!
pfew, jij hebt niet stil gezeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Relax...... Het is al langer bekend dat er wekelijks gesprekken zijn tussen Jojanka en Mamajo.....quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Anneloortje het volgende:
Maaar hoe stom is het weer dat die moeder van Djoon van alles mocht vertellen van de redactie. In plaats van dat het alleen over Dennis (held) ging heeft die breikut weer allerlei details van die strakgetrokken rotmoeder gekregen. ONEERLIJK!!!
we hebben nog niet achterhaald hoe oud ze zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Door meisjes, dat dan gelukkig weer wel
ik zeg een lading drank dat zal ze goed doenquote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ze zouden ook nog een smakelijke verassing krijgen vanavond.. toch?
Dat sowieso niet...quote:
Een verse stripper ipv een overjarige?quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben volgens mij deze ingrediënten voor de speciale tomatensoep van de stem gekregen..quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
ach 2 van 9 is ook 18 toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
we hebben nog niet achterhaald hoe oud ze zijn.
Moet je nu ff niet vragen met die UI......quote:
Was dat het?quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij deze ingrediënten voor de speciale tomatensoep van de stem gekregen..
Ben benieuwd hoe dat zou vallen bij Joquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zeg een lading drank dat zal ze goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |