Had gekund maar ik bedoelde Falex. Sorry.quote:
Toch ook wel namens mij geschud, Greys?quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah
Jullie zijn echt heel erg dol op elkaar, dat merk je aan alles.
(Leuk om je even de hand geschud te hebben in de studio donderdag!)
Da's wel heeel erg optimistischquote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Had gekund maar ik bedoelde Falex. Sorry.
Namens heel FOK!quote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch ook wel namens mij geschud, Greys?
wat misselijk zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
http://www.looovetinkebell.com/pages/sam
Hier Djoon, foto van je hond
Verrassend weer pasta . Alleen nu in de soep.quote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef Niki.P het volgende:
Mag je dit nog soep noemen...
[ afbeelding ]
Ik duik gewoon in die pan, en als het te lang duurt, haal je me der maar uitquote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef Niki.P het volgende:
Mag je dit nog soep noemen...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 20:29 schreef IGotNoName het volgende:
Volgens mij is dit al een keer gegeten...
Ik zie voor me wat jij denktquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zeg niet waar het op lijkt, ik zeg het gewoon niet
Het ziet er niet echt uit als soepquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
is toch een lekkere maaltijdsoep en vult de maag........
Het is gewoon ballen en vermicelli met een beetje soepquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zeg niet waar het op lijkt, ik zeg het gewoon niet
Dat op zeker...quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |