Speciaal voor jou!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Hij heeft vanmiddag een 4 uur durende cursus gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Alex doet het echt goed in dit gesprek, ben ik niet van hem gewend...
Ahquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Betekent wel dat je je eigen echte man ziet zoals hij is, en dat lijkt me dan toch wel prettig denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbrekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??
Het duurt ook al evenquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Als ik Gerard zie in dat huis,maakt hij zich niet de geringste zorgen dat hij voor zo`n feit komt te staanquote:Op zondag 3 april 2011 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie z'n spullen kan komen ophalen...?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
http://www.looovetinkebell.com/pages/sam
Hier Djoon, foto van je hond
quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
http://www.looovetinkebell.com/pages/sam
Hier Djoon, foto van je hond
Heb je het nou over Sharon?quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef akveor het volgende:
Tja zo wordt een van de meest saaie bewoners van het huis ongemerkt held.
Ik zou ook geen 6 weken wachten ze sprak alleen maar over hem of die een klein kind is vooral in de eerste weken. Vanaf vorige week was dat wel anders was het een fijne vent.quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbreken
na het programma, dan ben je pas een kerel.
2000 fakking % zeker wetenquote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Ransjih het volgende:
oh, nog een uurtje en jo heeft het zelf uitgemaakt
Dat laatste kunnen we voorlopig wel vergeten ben ik bang, dat ze haar mond gaat houdenquote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Nou Beppie Breipen pak je breiwerkje en hou nu maar ff je kop dicht
dat is ook weer waarquote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbreken
na het programma, dan ben je pas een kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |