Jah, toen de streams net aan gingen had ze rode ogen, maar dat lijkt me niet meer dan logisch en nu pak ze het echt goed op!quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ze pakt het -tot nu toe- wel redelijk 'goed' op zo te zien
quote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef md89 het volgende:
Laura is benieuwd welke taart ze volgende week krijgt aangezien ze al 2 weken taart heeft gehad (verjaardag, 'bruiloft') Ik zeg welkom-thuis taart!
quote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef md89 het volgende:
Laura is benieuwd welke taart ze volgende week krijgt aangezien ze al 2 weken taart heeft gehad (verjaardag, 'bruiloft') Ik zeg welkom-thuis taart!
Daarom, had ik eigenlijk niet verwacht. Al kan het nu nog wel een soort van shock zijn ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, toen de streams net aan gingen had ze rode ogen, maar dat lijkt me niet meer dan logisch en nu pak ze het echt goed op!
Hamer en beitel voor maik zijn huttekasequote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
wat stond er goffer nu in het labyriiiiiiiihiiiiiiiiinth
ja sorry ik kon zo ff snel niks beter verzinnen...en ik wilde het niet weer over jo laten gaanquote:
Kan inderdaad de komende paar dagen nog komen..quote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom, had ik eigenlijk niet verwacht. Al kan het nu nog wel een soort van shock zijn ofzo
Zegt ie gewoon om er even van af te zijn denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Geer heeft 'die jongen geen respect voor zichzelf'. Jammer Geer, je trapt er in.
Inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
Zo mooi dat Geer en Sharon niet reageren op de klaagzang van Jo. Chapeau.
Hahahahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Hamer en beitel voor maik zijn huttekase
is allemaal spel van Geerquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Geer heeft 'die jongen geen respect voor zichzelf'. Jammer Geer, je trapt er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |