Dat was echt tenenkrommend idd..Dat is het enige wat ze kan slijmen, en dan het liefst liggend..quote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Dat geslijm van saaie Laura was ook niet om aan te horen. Wat een nepwijf.
Ja ze weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef sik het volgende:
Ik schakel net in, weet Jo het van der vriend? Dus ze is nu vrijgezellig, waar is die paniek? Tranen? Ik vind der tamelijk rustig... Of is dat al geweest?
quote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft het niet over Geer gehad? Die naam wist ze zeker zogenaamd niet.
Er loopt een kinderjuf in dat huis rond... haar taakquote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef Candyfreak het volgende:
Kan niemand dat stokje uit Alex zijn bek slaan?
Dus dat. Oh, de moeder van Jo is boehdist. Ik ga nu evenquote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
laat haar huid maar lekker ontploffen, en als ik Dennis was, gooide ik de wasmachine nu nog van de trap af
quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er loopt een kinderjuf in dat huis rond... haar taak
Yep ze wist ook psies te vertellen waar Aafke haar tieten gedaan had, bij wie en hoeveel het gekost had etc terwijl ze echt waren.quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze weet wel alles over nep tieten te vertellen, verder boeit het me ook niet, laat je fantasie maar lekker gaan
Dus ik sluit me aan bij diegene die geroepen hebben, het is een stunt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik vond het echt erg dat een moeder zo laag kan zinken met dit, maar nu ik Beppie zo hoor wordt ik er toch wel msselijk van, en dan dat ze haar moeder uitgebreid gesproken heeft klopt al helemaal niet, kijk dat die moer haar trosst en alles uitlegt oke, kan ik wel ink9omen maar zoveel onzin en info bij een spel
quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef mcspicy het volgende:
Tegen Karim:Mijn moeder vond je de grappigste in het huis,mooi he dat je zo'n compliment krijgt van mijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |