quote:Wie is je favoriet in het huis?
- Me dochter.
Ze is geen plastisch chirurg hoor. Haar moeder heeft zo'n botoxfabriek. Dat maakt van Joanne nog geen expert.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is haar specialiteit dus misschien ziet ze dat wel
so What. Mo jankt dagen als Maik op zolder zit, dan willen we Jo ook dagen met een mes op haar polsen zien lopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
niet vergeten dat dit nieuws al 4u geleden is medegedeeld is he?
Vleesboomquote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef 38half het volgende:
Lauwra krijgt overigens een buikje? Zwanger?
Dank, ik wilde al een goede TT maken maar had er even geen zin inquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Ze dreigde naar huis te gaan als ze haar moeder iet mocht spreken.
wel slimquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Ze zou een videoboodschap en/of brief krijgen. Dit is belachelijk ja. En ze is zo vrolijk als de pest. Nog niet overtuigd dat het een opgezet plannetje is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?
Moeilijk publiek hoor die RLS fans.
En dat was slecht geweest omdat?quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Joanne heeft een gesprek met haar moeder gehad.quote:
Ze weet wel alles over nep tieten te vertellen, verder boeit het me ook niet, laat je fantasie maar lekker gaanquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is geen plastisch chirurg hoor. Haar moeder heeft zo'n botoxfabriek. Dat maakt van Joanne nog geen expert.
Daar wilde ik dus de TT van maken; Waar Joanna koffietijd met haar moeder had.quote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joanne heeft een gesprek met haar moeder gehad.
Nope, Jo heeft haar moeder gesproken.quote:
Als ze dat denkt dan gaat ze wel met Flippie ketsenquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef Capaja het volgende:
GEWELDIG dit, nu denkt MO dat het een top programma is , een heel leuk vermakelijk programma waar NIETS slechts over geschreven wordt
Klinkt anders als je zegt: Als haar moeder haar niet had gesproken had ze naar huis gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Dat ie er heel gauw in mag verslikkenquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Candyfreak het volgende:
Alex heeft weer een stokje in zijn moel
Ben blij met je, stef staat er weer bijquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank, ik wilde al een goede TT maken maar had er even geen zin in
Daar waar andere oude mannetjes de hele dag aan een pijp lurken..quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Candyfreak het volgende:
Alex heeft weer een stokje in zijn moel
laat haar huid maar lekker ontploffen, en als ik Dennis was, gooide ik de wasmachine nu nog van de trap afquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Schandalig.
Echt te schandalig.
Toen Jo net in het huis was legde ze al uit dat haar vriend misschien niet meer haar vriend was, daarna ineens weer wel (vermoedelijk na een bezoek aan de stem/moeder)
Nu deze hele show.
Dennis die al een aantal keren werd genoemd als zijnde een ego ventje en niet de makkelijkste.
De schandalige manier waarop Jo nu in de kamer dit te horen krijgt incl gesprek met Mam over hondje en de manier hoe ze in de pers is neergezet. Andere bewoners ook even over de tong.
Nu geeft ze aan dat alles wat ze niet van hem mocht ze nu wel gaat doen, dus haar los, geen make-up, gympies dragen, dat mag ze nu wel weer.
Ze zegt nog tussendoor dat der huid nu niet mag ontploffen, en oh ja ze wil wel haar wasmachine terug.
(heksje plaats maar rustig in de streamverslagen hoor)
ik bedoel Moquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef syllys het volgende:
[..]
Als ze dat denkt dan gaat ze wel met Flippie ketsen
Duh, Stef (Met 1 fquote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben blij met je, steff staat er weer bijHad hem al gemist.
Is dat ff balen...quote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zou een videoboodschap en/of brief krijgen. Dit is belachelijk ja. En ze is zo vrolijk als de pest. Nog niet overtuigd dat het een opgezet plannetje is?
Maar ik hou wel van je hoor.
Hij zei lieveling tegen mijquote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Duh, Stef (Met 1 f) is COS-lieveling.
Er zouden wel vaker mensen naar huis gaan, die zitten er ook nog steeds in.quote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef Vultarian het volgende:
ze zou toch naar huis gaan als er problemen waren met dennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |