Eens opmerkingen zijn te zoetjesquote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik denk dat we iets negatiever moeten worden![]()
![]()
![]()
Nee, want ze vroeg ook dingen aan d'r moeder.quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die videoboodschap is die eigenlijk morgen zou komen
ja dat is minder, en ook dat die strakgetrokken barbie niet eerlijk vertelde dat SST geflopt is en er niks te lachen valtquote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen daarover. Ze hebben de fakking kijkcijfers zitten bespreken en hoe ze er voor staat :s
quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef mcspicy het volgende:
Heeft die ma van haar meteen ff de geheimen doorgegeven?
Dan stort je wereld in, de liefde zit net zo diep als d'r tieten ingeplant zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Blackprinces het volgende:
Dus als ik haar nu zo hoor praten, hoef ik niet echt triest te voelen om haar zogenaamde verdriet hoor.
Als mijn vent me dumpt zal kijkcijfers en dergelijke me een biet zijn.
Precies, een telefoongesprek dus. Wat een kutprogramma is het ook.quote:
maar dat zou toch over het einde van de relatie met dennis zijn? waarom heeft ze het dan over alle bewoners en over hoe de pers schrijft over het programma enzo?quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die videoboodschap is die eigenlijk morgen zou komen
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft dus echt haar moeder gesproken. Belachelijk. Gelukkig gaat het goed met Bulletje.
Precies Jo haar liefde is zo nep als haar tieten.quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan stort je werled in, de liefde zit net zo diep als d'r tieten ingeplant zijn.
heb ik na mijn scheiding ook ooit gezegd.quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
maar dames, hoe zullen jullie reageren als je aan de kant wordt gezet, zeg je toch ook nooit meer een vent.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik na mijn scheiding ook ooit gezegd.
Had zelfs een grote sticker met de tekst alles went, behalve een vent op mijn slaapkamerdeur hangen. Die hing er nog toen mijn huidige man voor het eerst in mijn
huis kwam. Hij keek even raar, maar bewijst tot op de dag van vandaag, dat die tekst waar is![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef shomila het volgende:
Wat een klote programma ze heeft gewoon info gehad.
Hoeveel heeft ze geraden?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef mazaru het volgende:
Geen wonder dat al die geheimen uitkomen. Joanne spreekt iedere week haar moeder.
en dat zijn ook echt dingen die je bespreekt als je wereld instortquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
Huh ze heeft dr moeder gesproken :S Ze zou toch een brief krijgen?! En ze heeft allemala vragen lopen stellen over hoe ze in de media gekomen is, waar over gesproken is, en of alles beetje positief is...
Dit is toch gewoon info van buitenaf, dat kan echt niet hoor of ze niet zielig is of niet.
Nee, ze heeft vragen gesteld en antwoord gekregen.quote:
Helemaal met je eensquote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Annelies-G het volgende:
euh, of ik ben een emo trut of Joanna is snoeihard. Als ik een dergelijk bericht kreeg terwijl ik in een RLS zat? was ik niet blij. Ik zou echt naar huis gaan. Of ze heeft niet van hem gehouden of ze vindt dit wel een + punt voor haar rol in de groep. Maar pijn? gebroken hart? ik zie het niet. Ieder die medelij met haar had/heeft, kan dit laten varen, is niet nodig. MamaJo wist precies hoe ze zou reageren en was niet bang haar mede te delen dat ze vrijgezel is.
hahahaquote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik na mijn scheiding ook ooit gezegd.
Had zelfs een grote sticker met de tekst alles went, behalve een vent op mijn slaapkamerdeur hangen. Die hing er nog toen mijn huidige man voor het eerst in mijn
huis kwam. Hij keek even raar, maar bewijst tot op de dag van vandaag, dat die tekst waar is![]()
![]()
Ze weet ook dat Maik een borstverkleining heeft gehad. Dat is onmogelijk te raden.quote:
Met die brief had ik nog vrede gehad, maar ze hebben dus gewoon echt contact gehad, waar meer is besproken dan het weggaan van Dennis. Tel daarbij op dat ik totaal geen verdriet zie, dus Jo is gewoon weer een zeikwijf wat mij betreft.quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?
Moeilijk publiek hoor die RLS fans.
Ow dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weet ook dat Maik een borstverkleining heeft gehad. Dat is onmogelijk te raden.
Zo waren er wel meerdere geheimen die opeens uit het niets geraden werdenquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weet ook dat Maik een borstverkleining heeft gehad. Dat is onmogelijk te raden.
Dat is haar specialiteit dus misschien ziet ze dat welquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er een sl van 4 uur geweest?quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
niet vergeten dat dit nieuws al 4u geleden is medegedeeld is he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |