Na 80 rea's in een nieuw deel gaan we niet meer miepen erover hoor.......quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.
Ik had in vorige deel al in de feedback gevraagd de goede OP te zetten, maar de MODS slapen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Agossie, Falex wil ook aandacht, pijn in zn knie, ik zeg hoofd amputeren
En Mo en Lau niet meer in de picture nuquote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Mo en Lau kennen 1 kant van het verhaal en hebben al een (negatieve) mening over Dennis.
Nou die jankkop van net, weet niet ik denk dat het wel nu net verteld is hoor...quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef sjaakspark het volgende:
geloven jullie nou echt dat Joanna dit nu te horen heeft gekregen. Ze heeft daar 2 dagen op zolder gezeten. Toen is dit script haar natuurlijk allang uitgelegd. Ze moest tot nu wachten en dan natuurlijk lekker drama maken. Ze wil toch graag actrice worden, nou dat kan ze dan nu mooi tonen aan kijkend Nederland. En iedereen maar medelijden hebben en niet voor haar stemmen zodat ze ook nog mooi met haar vervelende hoofd de finale inrolt.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Na 80 rea's in een nieuw deel gaan we niet meer miepen erover hoor.......![]()
4 Cossen hadden jullie open.Dat is iedere keer een soap op zich.
Klopt terwijl ik bezig was om de OP weer goed te krijgen heeft een vriendelijke MOD dat voor mij gedaan, die was dus weer in orde voordat het nieuwe vervolg deel aangemaakt werd. (ik had ook de link die in de OP staat gebruikt, ipv de optie "open nieuw deel" (wist ik ook niet want ben normaal nooit last poster). Mijn excuses daarvoor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.
Ik had in vorige deel al in de feedback gevraagd de goede OP te zetten, maar de MODS slapen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou die jankkop van net, weet niet ik denk dat het wel nu net verteld is hoor...
Het is wel raar dat we gewoon helemaal niets gezien hebben hoe dat op die zolder gegaan is, dat wel..
Ik denk dat haar vriendje (EHH EX) dit ook gezien heeft en er klaar mee was....quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo dom en kortzichtig had ik 'r ook ingeschat ja. Alles en iedereen is schuldig behalve zijzelf, zelfs dingen/situaties/mensen die er echt niets mee te maken hebben gaat ze erbij halen.
Voor mensen als Joanna is het maar hopen dat mensen hun mooi vinden, want het karakter is gitzwart.
en mo weer janken omdat dat haar plan al wasquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
en dan gilt Jo opeens............ ik ben zwanger van je Dennis!
Ik heb nog geprobeerd het een en ander te fixen aan de OP door een laatste COS te quoten maar dan zijn alle plaatjes stuk :s :Squote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Klopt terwijl ik bezig was om de OP weer goed te krijgen heeft een vriendelijke MOD dat voor mij gedaan. (ik had ook de link die in de OP staat gebruikt, ipv de optie "open nieuw deel" (wist ik ook niet want ben normaal nooit last poster). Mijn excuses daarvoor.
Ik kreeg al heel snel een hekel aan haar. Volgens mij was ik de eerste.quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, wat een irritant, achterbaks wijf.
en dan gilt Dennis hard terug........wat je hebt mag je houwequote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
en dan gilt Jo opeens............ ik ben zwanger van je Dennis!
het kan raar lopen in Secret Storyquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en mo weer janken omdat dat haar plan al was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |