dat klopt, omdat Rico niet "open nieuw deel" heeft gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen kloppen nu de cijfers eb zo niet meer en Stef mist..
Dat zie je pas als het topic dicht is, en je hebt laatste postquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar staat dat dan?
Inderdaad! Dit wordt heel irritant!quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god laura voelt zich nu helemaal moeder theresa
+ 2quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan Laura. Ik kan niet meer naar dat geval luisteren. Zelfs haar stem irriteert me.
Nee vind ik ook niet eigenlijk..quote:
We hebben net een megalange streamlock gehad, dus niemand heeft wat gezien en zal morgen te zien zijn om half 8 bij net 5quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Wanneer is er tegen Jo verteld dat ze voortaan single is? En hoe is dat gegaan?
Is dat vandaag gebeurd? Vandaag Daily kijken
quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben net een megalange streamlock gehad, dus niemand heeft wat gezien en zal morgen te zien zijn om half 8 bij net 5
Tijdens een ruim 3 uur durende SL vanmiddag.quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Wanneer is er tegen Jo verteld dat ze voortaan single is? En hoe is dat gegaan?
Is dat vandaag gebeurd? Vandaag Daily kijken
Die vent ligt al zowat de hele dag al op zijn luie reetquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
alex moet nog meer rust hebben volgens lau
wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
in ieder geval is Moon even schoon, lekker die douche tussen der benen gehad om de restjes weg te spoelen......maar dat zal wel teveel zijn.
Hoi Fok, we kunnen weer ONTOPIC!![]()
ik weet niet hoe schoon je het krijgt met een bikinibroekje onder de douche zonder het te wassen ?quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef skunkyxxl het volgende:
Hallo fok!!!
Zie ik het goed,Mo heeft d`r zure zult van haar muts gespoeld? eindelijk na 3 dagen
+5quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan Laura. Ik kan niet meer naar dat geval luisteren. Zelfs haar stem irriteert me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |