Dat werd ie toch al?quote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef chufi het volgende:
Dr ex wordt komende week helemaal afgezeken door Jo....
Een polaroid camera :squote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Blackprinces het volgende:
Tuin broodbakmachine en wat wou ze nog meer??
Ja en als je naar huis gaat... wat ga je daar dan doen? Je relatie is over... hij heeft het uitgemaakt..... Ze al heus wel eene reden hebben gehoord, en ze zal het wel van die reden af laten hangen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Annelies-G het volgende:
euh, of ik ben een emo trut of Joanna is snoeihard. Als ik een dergelijk bericht kreeg terwijl ik in een RLS zat? was ik niet blij. Ik zou echt naar huis gaan. Of ze heeft niet van gehouden of ze vindt dit wel een + voor haar rol in de groep. Maar pijn? gebroken hart? ik zie het niet. Ieder die medelij met haar had/heeft, kan dit laten varen, is niet nodig. MamaJo wist precies hoe ze zou reageren en was niet bang haar mede te delen dat ze vrijgezel is.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef bollokus het volgende:
jo, en als mijn moeder zegt groot is het zeker meer dan 300 000 kijkers
iddquote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft dus gewoon met haar moeder gesproken.
Jij wilt een verlegen man naar Jo sturen??quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jo gaat er sterk mee om dat wel. Maar het lijkt er inderdaad op dat haar vertrouwen in mannen nogmaals een flinke deuk heeft opgelopen, terwijl er zoveel lieve verlegen mannen rondlopen die niet aan de vrouw komen omdat vrouwen ze niet zien staan.
]quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef Vultarian het volgende:
hahaha het is heel groot en dan bedoelt ze niet 200.000 of 300.000 kijkers![]()
Wederom.quote:
Moeder kijkt nooit daar heeft ze het te druk voor vertelde Jo de eerste weekquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
Joan's moeder heeft haar verteld dat iedereen om haar heen SST kijkt en er word helemaal niks negatiefs over geschreven in de pers. Dus het moet wel heel goed lopen, niet maar 200-300 duizend kijkers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vreemd is het niet...... Ze heeft vanaf het begin al contact met huis...quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef mcspicy het volgende:
Ze heeft haar gesproken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Maar ze zegt er niet bij dat er in de pers helemaal niets wordt geschrevenquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
En volgens Jo's moeder kijkt iedereen, dus meer dan 200.000 kijkers.
En wordt er in de pers niks negatiefs geschreven.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef bollokus het volgende:
jo, en als mijn moeder zegt groot is het zeker meer dan 300 000 kijkers
Echt he, bah.quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo heeft haar moeder uitgebreid gesproken, zelfs over haar hondje en zo. Jemig Mam mocht vertellen dat Dennis eieren voor zijn geld had gekozen en de benen had genomen en daarna mocht ze nog even lekker met der mammie kletsen. Prive, zelfs over de andere bewoners.
Ja maar dan alleen daarover. Ze hebben de fakking kijkcijfers zitten bespreken en hoe ze er voor staat :squote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel weer logies dat ze met haar moeder heeft gesproken.......een brief vind ik al helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |