Preciesquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
maar als het allemaal klopt een vette vinger naar die moeder hoor......gadver je zal zo een moeder hebben
helemaal mee eens. Niet het woord moeder waardig.quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
maar als het allemaal klopt een vette vinger naar die moeder hoor......gadver je zal zo een moeder hebben
Open cos 884 - open nieuwe cos - copy / paste en klaarquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd het een en ander te fixen aan de OP door een laatste COS te quoten maar dan zijn alle plaatjes stuk :s :S
100000fakkin ikke hooorquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik kreeg al heel snel een hekel aan haar. Volgens mij was ik de eerste.
Mee eensquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
Gast, doe rustigquote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klote psychiater die de OP heeft verkloot![]()
Open dan geen topic, als je niet weet hoe het moet GODVERDOMME
Die gaat echt niet meer genomineerd worden hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Day het volgende:
Ik stel voor dat we Jo donderdag lekker naar huis stemmen, zodat ze getroost kan worden door d'r familie en vrienden.
Ik word niet goed van haar geschatquote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Jo wil weer naar de KvdW. Saaie Laura is het daar helemaal mee eens.
Lauw: Schat, ga zo vaak als je wilt.
Sorry hoor maar als je iemand die organiseerd schrijft op een flyer aan je lijf laat sleutelen dan vraag je erom.quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef bollokus het volgende:
ik weet niet of deze ooit al gepost is maar kwam hem tegen op twitter
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |