quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik lapo had tot ik een pm kreeg
heb je nou al gepoeptquote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
djeesus wat een gedoe om een pan tomatensoep ,maak ik hier in een half uurtje elke week voor man en kinders
Nou inderdaad... ik heb gewoon de OP genomen die volgens het linkje hier te vinden is:quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En deze met een OP waarvan de THT verstreken is
je kan voortaan gewoon op "open nieuw deel" klikken, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou inderdaad... ik heb gewoon de OP genomen die volgens het linkje hier te vinden is:
http://www.spixtv.nl/op.txt
Ik zorg wel dat ik geen lapo meer heb haha
quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan voortaan gewoon op "open nieuw deel" klikken, dan is er niks aan de hand
[..]
[..]
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mo was in de douchequote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef Day het volgende:
Zo, ik heb maar even gewacht tot Mylene klaar was met opruimen.
Jo niet te zien, Flip (huilend?) op bed, de rest aan de kook en Alex en Lau liggend in de tuin.
Ik mis alleen Mo?
Alleen kloppen nu de cijfers eb zo niet meer en Stef mist..quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yepquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Hoorde ik het nou goed? We hebben Lauliefde nodig?
Als het topic gesloten is, dan zie je rechtsonder "open nieuw deel"quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar staat dat dan?
quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja het ging als een tierelier nadat ik jo zag janken
+1, wat een irritant, achterbaks wijf.quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan Laura. Ik kan niet meer naar dat geval luisteren. Zelfs haar stem irriteert me.
Dan eis ik nu een SL, zo niet moeten ze de volgende keer ook niet meer kutten met die SL als er iemand anders in zitquote:
dat klopt, omdat Rico niet "open nieuw deel" heeft gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen kloppen nu de cijfers eb zo niet meer en Stef mist..
Dat zie je pas als het topic dicht is, en je hebt laatste postquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar staat dat dan?
Inderdaad! Dit wordt heel irritant!quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god laura voelt zich nu helemaal moeder theresa
+ 2quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan Laura. Ik kan niet meer naar dat geval luisteren. Zelfs haar stem irriteert me.
Nee vind ik ook niet eigenlijk..quote:
We hebben net een megalange streamlock gehad, dus niemand heeft wat gezien en zal morgen te zien zijn om half 8 bij net 5quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Wanneer is er tegen Jo verteld dat ze voortaan single is? En hoe is dat gegaan?
Is dat vandaag gebeurd? Vandaag Daily kijken
quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben net een megalange streamlock gehad, dus niemand heeft wat gezien en zal morgen te zien zijn om half 8 bij net 5
Tijdens een ruim 3 uur durende SL vanmiddag.quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Die vent ligt al zowat de hele dag al op zijn luie reetquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
alex moet nog meer rust hebben volgens lau
wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
in ieder geval is Moon even schoon, lekker die douche tussen der benen gehad om de restjes weg te spoelen......maar dat zal wel teveel zijn.
Hoi Fok, we kunnen weer ONTOPIC!![]()
ik weet niet hoe schoon je het krijgt met een bikinibroekje onder de douche zonder het te wassen ?quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef skunkyxxl het volgende:
Hallo fok!!!
Zie ik het goed,Mo heeft d`r zure zult van haar muts gespoeld? eindelijk na 3 dagen
+5quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh, dát zijn nu de mensen die zogenaamd nooit over anderen oordelen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Ransjih het volgende:
dennis de kwaaie pier? ze kennen hem niet eens
Mja ik denk dat je die beter 4 dagen kan laten weken in de biotex.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik weet niet hoe schoon je het krijgt met een bikinibroekje onder de douche zonder het te wassen ?
dat dus...quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhuh, dát zijn nu de mensen die zogenaamd nooit over anderen oordelen.
vanmiddag middels een brief sl gehad 3 uur en morgen zien je haar reaktie in tv sjjowquote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Na 80 rea's in een nieuw deel gaan we niet meer miepen erover hoor.......quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.
Ik had in vorige deel al in de feedback gevraagd de goede OP te zetten, maar de MODS slapen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Agossie, Falex wil ook aandacht, pijn in zn knie, ik zeg hoofd amputeren
En Mo en Lau niet meer in de picture nuquote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Mo en Lau kennen 1 kant van het verhaal en hebben al een (negatieve) mening over Dennis.
Nou die jankkop van net, weet niet ik denk dat het wel nu net verteld is hoor...quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef sjaakspark het volgende:
geloven jullie nou echt dat Joanna dit nu te horen heeft gekregen. Ze heeft daar 2 dagen op zolder gezeten. Toen is dit script haar natuurlijk allang uitgelegd. Ze moest tot nu wachten en dan natuurlijk lekker drama maken. Ze wil toch graag actrice worden, nou dat kan ze dan nu mooi tonen aan kijkend Nederland. En iedereen maar medelijden hebben en niet voor haar stemmen zodat ze ook nog mooi met haar vervelende hoofd de finale inrolt.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Na 80 rea's in een nieuw deel gaan we niet meer miepen erover hoor.......![]()
4 Cossen hadden jullie open.Dat is iedere keer een soap op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |