quote:Wie is je favoriet in het huis?
- Me dochter.
Ze is geen plastisch chirurg hoor. Haar moeder heeft zo'n botoxfabriek. Dat maakt van Joanne nog geen expert.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is haar specialiteit dus misschien ziet ze dat wel
so What. Mo jankt dagen als Maik op zolder zit, dan willen we Jo ook dagen met een mes op haar polsen zien lopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
niet vergeten dat dit nieuws al 4u geleden is medegedeeld is he?
Vleesboomquote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef 38half het volgende:
Lauwra krijgt overigens een buikje? Zwanger?
Dank, ik wilde al een goede TT maken maar had er even geen zin inquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Ze dreigde naar huis te gaan als ze haar moeder iet mocht spreken.
wel slimquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Ze zou een videoboodschap en/of brief krijgen. Dit is belachelijk ja. En ze is zo vrolijk als de pest. Nog niet overtuigd dat het een opgezet plannetje is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?
Moeilijk publiek hoor die RLS fans.
En dat was slecht geweest omdat?quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Joanne heeft een gesprek met haar moeder gehad.quote:
Ze weet wel alles over nep tieten te vertellen, verder boeit het me ook niet, laat je fantasie maar lekker gaanquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is geen plastisch chirurg hoor. Haar moeder heeft zo'n botoxfabriek. Dat maakt van Joanne nog geen expert.
Daar wilde ik dus de TT van maken; Waar Joanna koffietijd met haar moeder had.quote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joanne heeft een gesprek met haar moeder gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |