quote:Wie is je favoriet in het huis?
- Me dochter.
Ze is geen plastisch chirurg hoor. Haar moeder heeft zo'n botoxfabriek. Dat maakt van Joanne nog geen expert.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is haar specialiteit dus misschien ziet ze dat wel
so What. Mo jankt dagen als Maik op zolder zit, dan willen we Jo ook dagen met een mes op haar polsen zien lopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
niet vergeten dat dit nieuws al 4u geleden is medegedeeld is he?
Vleesboomquote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef 38half het volgende:
Lauwra krijgt overigens een buikje? Zwanger?
Dank, ik wilde al een goede TT maken maar had er even geen zin inquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Ze dreigde naar huis te gaan als ze haar moeder iet mocht spreken.
wel slimquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Ze zou een videoboodschap en/of brief krijgen. Dit is belachelijk ja. En ze is zo vrolijk als de pest. Nog niet overtuigd dat het een opgezet plannetje is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?
Moeilijk publiek hoor die RLS fans.
En dat was slecht geweest omdat?quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Joanne heeft een gesprek met haar moeder gehad.quote:
Ze weet wel alles over nep tieten te vertellen, verder boeit het me ook niet, laat je fantasie maar lekker gaanquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is geen plastisch chirurg hoor. Haar moeder heeft zo'n botoxfabriek. Dat maakt van Joanne nog geen expert.
Daar wilde ik dus de TT van maken; Waar Joanna koffietijd met haar moeder had.quote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joanne heeft een gesprek met haar moeder gehad.
Nope, Jo heeft haar moeder gesproken.quote:
Als ze dat denkt dan gaat ze wel met Flippie ketsenquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef Capaja het volgende:
GEWELDIG dit, nu denkt MO dat het een top programma is , een heel leuk vermakelijk programma waar NIETS slechts over geschreven wordt
Klinkt anders als je zegt: Als haar moeder haar niet had gesproken had ze naar huis gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
Dat ie er heel gauw in mag verslikkenquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Candyfreak het volgende:
Alex heeft weer een stokje in zijn moel
Ben blij met je, stef staat er weer bijquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank, ik wilde al een goede TT maken maar had er even geen zin in
Daar waar andere oude mannetjes de hele dag aan een pijp lurken..quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Candyfreak het volgende:
Alex heeft weer een stokje in zijn moel
laat haar huid maar lekker ontploffen, en als ik Dennis was, gooide ik de wasmachine nu nog van de trap afquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Schandalig.
Echt te schandalig.
Toen Jo net in het huis was legde ze al uit dat haar vriend misschien niet meer haar vriend was, daarna ineens weer wel (vermoedelijk na een bezoek aan de stem/moeder)
Nu deze hele show.
Dennis die al een aantal keren werd genoemd als zijnde een ego ventje en niet de makkelijkste.
De schandalige manier waarop Jo nu in de kamer dit te horen krijgt incl gesprek met Mam over hondje en de manier hoe ze in de pers is neergezet. Andere bewoners ook even over de tong.
Nu geeft ze aan dat alles wat ze niet van hem mocht ze nu wel gaat doen, dus haar los, geen make-up, gympies dragen, dat mag ze nu wel weer.
Ze zegt nog tussendoor dat der huid nu niet mag ontploffen, en oh ja ze wil wel haar wasmachine terug.
(heksje plaats maar rustig in de streamverslagen hoor)
ik bedoel Moquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef syllys het volgende:
[..]
Als ze dat denkt dan gaat ze wel met Flippie ketsen
Duh, Stef (Met 1 fquote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben blij met je, steff staat er weer bijHad hem al gemist.
Is dat ff balen...quote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zou een videoboodschap en/of brief krijgen. Dit is belachelijk ja. En ze is zo vrolijk als de pest. Nog niet overtuigd dat het een opgezet plannetje is?
Maar ik hou wel van je hoor.
Hij zei lieveling tegen mijquote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Duh, Stef (Met 1 f) is COS-lieveling.
Er zouden wel vaker mensen naar huis gaan, die zitten er ook nog steeds in.quote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef Vultarian het volgende:
ze zou toch naar huis gaan als er problemen waren met dennis?
Dat was echt tenenkrommend idd..Dat is het enige wat ze kan slijmen, en dan het liefst liggend..quote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Dat geslijm van saaie Laura was ook niet om aan te horen. Wat een nepwijf.
Ja ze weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef sik het volgende:
Ik schakel net in, weet Jo het van der vriend? Dus ze is nu vrijgezellig, waar is die paniek? Tranen? Ik vind der tamelijk rustig... Of is dat al geweest?
quote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft het niet over Geer gehad? Die naam wist ze zeker zogenaamd niet.
Er loopt een kinderjuf in dat huis rond... haar taakquote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef Candyfreak het volgende:
Kan niemand dat stokje uit Alex zijn bek slaan?
Dus dat. Oh, de moeder van Jo is boehdist. Ik ga nu evenquote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
laat haar huid maar lekker ontploffen, en als ik Dennis was, gooide ik de wasmachine nu nog van de trap af
quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er loopt een kinderjuf in dat huis rond... haar taak
Yep ze wist ook psies te vertellen waar Aafke haar tieten gedaan had, bij wie en hoeveel het gekost had etc terwijl ze echt waren.quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze weet wel alles over nep tieten te vertellen, verder boeit het me ook niet, laat je fantasie maar lekker gaan
Dus ik sluit me aan bij diegene die geroepen hebben, het is een stunt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik vond het echt erg dat een moeder zo laag kan zinken met dit, maar nu ik Beppie zo hoor wordt ik er toch wel msselijk van, en dan dat ze haar moeder uitgebreid gesproken heeft klopt al helemaal niet, kijk dat die moer haar trosst en alles uitlegt oke, kan ik wel ink9omen maar zoveel onzin en info bij een spel
quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef mcspicy het volgende:
Tegen Karim:Mijn moeder vond je de grappigste in het huis,mooi he dat je zo'n compliment krijgt van mijn moeder
welke info ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik vond het echt erg dat een moeder zo laag kan zinken met dit, maar nu ik Beppie zo hoor wordt ik er toch wel msselijk van, en dan dat ze haar moeder uitgebreid gesproken heeft klopt al helemaal niet, kijk dat die moer haar trosst en alles uitlegt oke, kan ik wel ink9omen maar zoveel onzin en info bij een spel
quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef mcspicy het volgende:
Tegen Karim:Mijn moeder vond je de grappigste in het huis,mooi he dat je zo'n compliment krijgt van mijn moeder
Ze heeft over iedereen iets positief gezegd en dit geeft Jo nu weer door aan haar medebewoners zodat ze minder gauw op haar zullen stemmenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dus ik sluit me aan bij diegene die geroepen hebben, het is een stunt.
Geen medelijden met dit.
Als je echt verdriet hebt houdt geen moeder je tegen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef Mita het volgende:
Ik denk dat ma Jo heeft gezegd, je gaat niet dagen huilen als jankmo.
preciesquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je echt verdriet hebt houdt geen moeder je tegen.
Geen letter, al vanaf dag 1.quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef knagsje het volgende:
zijn er uberhaupt mensen die die Jo geloven met al haar leugens?
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Ik verspil geen woord meer aan die fluisterhoer. Het hele verhaal is net zo nep als haar tieten en lippen.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Ik verspil geen woord meer aan die fluisterhoer. Het hele verhaal is net zo nep als haar tieten en lippen.
mo wil alleen maar horen wat er gezegd is over haar en over buitenquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef syllys het volgende:
Ik had echt verwacht dat Laura de ramptoerist bij Jo zou zijn. Zie Mo de hele tijd bij haar omhangen, Vreemd
Heel graaag zelfsquote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef Soury het volgende:
Ik zou het verhaal van Dennis wel eens willen horen.
Die jongen kan niks, ook niet praten...quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef Soury het volgende:
Ik zou het verhaal van Dennis wel eens willen horen.
Lau is al geweest..Heeft haar al opgepeptquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef syllys het volgende:
Ik had echt verwacht dat Laura de ramptoerist bij Jo zou zijn. Zie Mo de hele tijd bij haar omhangen, Vreemd
quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
de stoere man komt er aan
quote:
Haar leven draait om haar moederquote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
me moeder, me moeder haha, vind haar wel een figuur hoor. ik vind haar wel leuk erin. anders was het wel heul saai
Mo wil weten wat er buiten gezegd wordt, die maalt niet om Jo hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef syllys het volgende:
Psiesquote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mo wil weten wat er buiten gezegd wordt, die maalt niet om Jo hoor.
Ik zie het nu ook, ja.quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
haha idd, die wil alleen maar info over buitenquote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mamajo dirigeert de redaktie. Dat hebben Greys, Pietje en Gert gehoord van Alphons tijdens de live.quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef akveor het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg open en eerlijk zoals Joannaspreekt over het gesprek wat ze met d'r moeder heeft gehad. Het was voor de redactie vast ook niet makkelijk.
Dat doet ie anders nooit..!!quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
O ja, hij zou aan sletjes vragen of ze hem willen pijpen voor een doos flugel..
ja hor de zwartmakerij is weer begonnen want het ligt nooit aan Jo he.........ze kan dus ook al niet pijpenquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
O ja, hij zou aan sletjes vragen of ze hem willen pijpen voor een doos flugel..
Die opgespoten lippen voelen gewoon niet lekker om een lul, ik snap dat wel..quote:
ik ook, Maar was is de uitzending van vanavond ,het week oerzicht?quote:
Lekker dan daar heeft vanacht zijn duitse helm mee gepoetst!quote:
Ik denk dat ze bedoelde toen ze iets over haar vriend zei. Dat Renate toen 'geschrokken' keek omdat ze al wist dat het over was.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef Urb het volgende:
Jo heeft i de live-uitzending iets gezegd waardoor Renate zich rotschrok, "maar ik was natuurlijk niet bij jullie."
Hoi oma stripster waar Joan van wist.![]()
![]()
![]()
![]()
Dennis heeft zich laten pijpen door kleine meisjes voor een flugel? Zo hij word lekker neergezert door Mama.
Ja ze kan ook moeilijk iets anders zeggen inddquote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Mo zegt dat het niet erg is om te huilenWeet zij alles van
Een Fakkkkkkkkkking Teeeek 200000.000000%quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef 38half het volgende:
Tja, hij had een beestje in zijn huid wat zijn hele huid opvrat......
Ja prima maar waarom krijgt ze zoveel info wat helemaal niets met het probleem te maken heeft?quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef akveor het volgende:
Er wordt waarschijnlijk ook vergeten dat elke bewoner, zoals in alle RLS-en, een lijstje heeft ingeleverd met daarop gebeurtenissen waar ze absoluut over willen worden ingelicht.
quote:
Ziet er een beetje uit als de rauwe druipende muts van Emoquote:
Demodex is een familie van zeer kleine mijten die in haarzakjes leven. Bij mensen wordt deze mijt zeer algemeen aangetroffen, vooral in het gelaat op de plekken waar veel talgklieren aanwezig zijn (voorhoofd, neus, uitwendige gehoorgang, wangen). Ook bij wimpers worden ze vaak aangetroffen. Geschat wordt dat 80-95% van de volwassenen Demodex in het gelaat heeft, bij 70+-ers is dat 100%.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Een Fakkkkkkkkkking Teeeek 200000.000000%
omdat het allemaal nep isquote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja prima maar waarom krijgt ze zoveel info wat helemaal niets met het probleem te maken heeft?
Hoe ze overkomt en zo?
Ik kies voor Dquote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef rico80 het volgende:
Ik vraag me af wat Flip nu denkt...
A) Dit gaan ze me aanrekenen! ( speltechnisch helemaal kut )
B) Kan ik dit mezelf aanrekenen? ( schuldgevoel )
C) Yes, ik zie opties ( hormonale ingeving )
D) Als die kerel het zo uitmaakt dan is ze echt zo erg als ik de laatste week al begon te vrezen... I'm fakked...
Secret Story is dan ook Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mamajo dirigeert de redaktie. Dat hebben Greys, Pietje en Gert gehoord van Alphons tijdens de live.
C. hij is een man die al bijna 7 weken niks heeft gehad...quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef rico80 het volgende:
D) Als die kerel het zo uitmaakt dan is ze echt zo erg als ik de laatste week al begon te vrezen... I'm fakked...
Die lippen lijken op een O-ring.... Zei ik van de week al...quote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die opgespoten lippen voelen gewoon niet lekker om een lul, ik snap dat wel..
Ik denk combi A en B!quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne wil champagne drinken op dit nieuws.
Ze heeft hem nog nooit wat misdaan en dan zo afgeserveerd worden daar gaat ze champie op drinken.
Pffff.
Ik begrijp der niet.
Maar ze zegt nog even dat ze wel zijn liefde is.
Hij maakt een fase mee.
het is een fase.
Ohhhh vandaar die kraters in haar voorhoofdquote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Demodex is een familie van zeer kleine mijten die in haarzakjes leven. Bij mensen wordt deze mijt zeer algemeen aangetroffen, vooral in het gelaat op de plekken waar veel talgklieren aanwezig zijn (voorhoofd, neus, uitwendige gehoorgang, wangen). Ook bij wimpers worden ze vaak aangetroffen. Geschat wordt dat 80-95% van de volwassenen Demodex in het gelaat heeft, bij 70+-ers is dat 100%.
Ze is een opblaasplop, waar veel dirt uit komt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die lippen lijken op een O-ring.... Zei ik van de week al...
Of nog beter..... Heb je wel eens een opblaaspop gezien? Vergelijk die lippen eens met die van Jojanka
quote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ohhhh vandaar die kraters in haar voorhoofd
Latex Joquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is een opblaasplop, waar veel dirt uit komt.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de rauwe druipende muts van Emo
deze bedoel je BOLLO????quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die lippen lijken op een O-ring.... Zei ik van de week al...
Of nog beter..... Heb je wel eens een opblaaspop gezien? Vergelijk die lippen eens met die van Jojanka
quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne wil champagne drinken op dit nieuws.
Ze heeft hem nog nooit wat misdaan en dan zo afgeserveerd worden daar gaat ze champie op drinken.
Pffff.
Ik begrijp der niet.
Maar ze zegt nog even dat ze wel zijn liefde is.
Hij maakt een fase mee.
het is een fase.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil dat als haar broertje kijkt dat ze ziet dat ze er over heen stapt, zodat ie geen buikpijn krijgt
Wat is dat voor rare familie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
En hier heb ik dus mijn twijfels. We spreken elkaar wel weer als Flip of Jo als winnaar die tent uitloopt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
Secret Story is dan ook Joanna.
Huub en de Febo, Amanda en hoe heet ze ook alweer? Monique en Hummie en nu Joanna en Alphonse.
Troost je maar met de gedachte dat niemand van eerder genoemde hun RLS hebben gewonnen.
Huub en de febo?quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Secret Story is dan ook Joanna.
Huub en de Febo, Amanda en hoe heet ze ook alweer? Monique en Hummie en nu Joanna en Alphonse.
Troost je maar met de gedachte dat niemand van eerder genoemde hun RLS hebben gewonnen.
Dus Gerat heeft nog alle kans.
Daarom.quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze heeft over iedereen iets positief gezegd en dit geeft Jo nu weer door aan haar medebewoners zodat ze minder gauw op haar zullen stemmen
Een kille keiharde bende is tquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil dat als haar broertje kijkt dat ze ziet dat ze er over heen stapt, zodat ie geen buikpijn krijgt
quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef skunkyxxl het volgende:
ik begrijp nu haar lange pony,daar verbergt ze haar kraters mee in d`r voorkamer!!
Als ze thuis komt is haar broertje een zusje gewordenquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze thuis komt is haar broertje een zusje geworden
Nee die gebruikt mo om haar kier te ontsmetten,als Maik haar heeft vol gebatstquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef delfse het volgende:
Ik hoor haar niet over de eu do cologne van oma .
verbaast je dat van iemand die inhoudsloos is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Anneloortje het volgende:
Typierend dat ze het telkens over dr spulletjes heeft. Lekker materialistisch...
ik niet. Als ze naar huis was gegaan, had ik het wel geloofd, nu nietquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef knagsje het volgende:
zijn er uberhaupt mensen die die Jo geloven met al haar leugens?
quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef mspoez het volgende:
Ze wil geen foto's geen fotoalbums van al die vakanties...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Bekstekker number 1. Wat een slijmwijf.quote:
en wat is het verschil met mo ? de hoogebegaafde troelaquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
verbaast je dat van iemand die inhoudsloos is?
Inhoudsloos, oppervlakkig en echt toe aan een gesticht ofzo.quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
deze bedoel je BOLLO????
[ link | afbeelding ]
Bij ons wonen zulke mensen op het kamp.quote:
mag ik van jou JO van de categorie huulequote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
ho maaaaaaaaaaar , 3 foto's op een rij hahaha
wel van klein naar groterquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
ho maaaaaaaaaaar , 3 foto's op een rij hahaha
quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Inhoudsloos, oppervlakkig en echt toe aan een gesticht ofzo.
Kansloos die meid.
die heeft nog emoties..quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en wat is het verschil met mo ? de hoogebegaafde troela
quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
Maik tegen Jo " Je hebt heel mannelijk Nederland aan je lichaam hangen "
Jo " Geloof me nou ik hoef ze echt niet"
![]()
![]()
Moet philip hem der snel inhangen, is toch nog iets van een soort inhoudquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
Goeie opmerking van Maik op zo'n momentquote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
Maik tegen Jo " Je hebt heel mannelijk Nederland aan je lippen hangen "
![]()
![]()
U is grappig.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
deze bedoel je BOLLO????
[ link | afbeelding ]
LOL Deze keer vond ik het minder erg die kop te zien ...quote:
Vergeet het aller-fakking-belangrijkste niet he!quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo moet een lijstje maken met haarspullen die opgehaald moeten worden;
Portfolio's
Foto's
(dingen die ze niet mag zeggen dus waarschijnlijk naaktserie's)
kleding
schoenen
haar zelfhulp boek Ikke en de rest kan stikken
Haar zelfhulp boek Hoe word je bekend in een RLS
Haar autootje die ze gepimpt heeft maar niette
haar meubels, allemaal witte
Haar
Haar
Haar.........
Jojanka is nu vrij om hem te laten smoren in haar siliconen, dus moet ie op gaan passen....quote:
ik wik haar bek wel ff onderschijten, dat dan weer wel...quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
Maik tegen Jo " Je hebt heel mannelijk Nederland aan je lippen hangen "
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet het aller-fakking-belangrijkste niet he!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom smakken die twee Alex en Lauro steeds zo vind het zo onsmakelijk
De hele wereld draait om Jojanka, begrijp dat dan ...quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef delfse het volgende:
Ze zei net ik doe alles wat hij niet wilde . Mijn haar kort maken en gympen aan enz. Nou dat zal hem nog een zorg zijn wat ze doet alleen snapt Jo dat niet.
HEEEE Die heb IK ook....die is van mijn zoon.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet het aller-fakking-belangrijkste niet he!![]()
[ afbeelding ]
Daar zijn 3 werelden, Mo Jo Lauquote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De hele wereld draait om Jojanka, begrijp dat dan ...
Ja dat is zo en om haar grote liefde mama en bulletje.quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De hele wereld draait om Jojanka, begrijp dat dan ...
Omdat dat lange wijf nu niet in de belangstelling staat en ze wel haar momentjes steeds wil meepakkenquote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom smakken die twee Alex en Lauro steeds zo vind het zo onsmakelijk
Oww zie je wel... dat valt allemaal nog best mee.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo moet een lijstje maken met haarspullen die opgehaald moeten worden;
Portfolio's
Foto's
(dingen die ze niet mag zeggen dus waarschijnlijk naaktserie's)
kleding
schoenen
haar zelfhulp boek Ikke en de rest kan stikken
Haar zelfhulp boek Hoe word je bekend in een RLS
Haar autootje die ze gepimpt heeft maar niette
haar meubels, allemaal witte
Haar
Haar
Haar.........
Ik heb em zelf ook nog ergens liggen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
HEEEE Die heb IK ook....die is van mijn zoon.
geweldig.
Het ligt nog in zijn in redelijke staat van ontbinding badjas, ik gok van niet...quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Maar nog veel belangrijker: heeft Maik al gedoucht?
+1quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik heb em zelf ook nog ergens liggen hoor.![]()
Nee dat niet maar wel Mo alleen met bikini broekje aan dus wel fris maar niet schoon.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Nee morgen krijgt ie een beitel en hamer ,om die kopkaas er af te tikken.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
TMIquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee morgen krijgt ie een beitel en hamer ,om die kopkaas er af te tikken.
Waarom loopt ie nog steeds met dat lipje van het colablikje om zijn vinger wat ie kreeg bij dat nephuwelijk?quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef Candyfreak het volgende:
Ik word misselijk van het geklef van Laura en Alex
mootjuh houdt wel van piemelbrie johquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee morgen krijgt ie een beitel en hamer ,om die kopkaas er af te tikken.
Hij zal wel denken dat het een echt huwelijk was.....quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom loopt ie nog steeds met dat lipje van het colablikje om zijn vinger wat ie kreeg bij dat nephuwelijk?
ahhh oke die lebberd hem vanavond wel ff schoonquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ahhh oke die lebberd hem vanavond wel ff schoon
Hij denkt waarschijnlijk dat het huwelijk echt isquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom loopt ie nog steeds met dat lipje van het colablikje om zijn vinger wat ie kreeg bij dat nephuwelijk?
beetje knagen, dat dan weer welquote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En ik mIjn kots. GATVERDAMMEquote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Tot ze even geen aandacht krijgt..quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ze pakt het -tot nu toe- wel redelijk 'goed' op zo te zien
Die zijn met de ijsschep uit mo der voorhoofd gelepeldquote:
Ja want ze is zo blij dat haar hond gezond is. En mama gesproken.quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ze pakt het -tot nu toe- wel redelijk 'goed' op zo te zien
quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot ze even geen aandacht krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |