Jojanka is nu vrij om hem te laten smoren in haar siliconen, dus moet ie op gaan passen....quote:
ik wik haar bek wel ff onderschijten, dat dan weer wel...quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
Maik tegen Jo " Je hebt heel mannelijk Nederland aan je lippen hangen "
Jo " Geloof me nou ik hoef ze echt niet"
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet het aller-fakking-belangrijkste niet he!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom smakken die twee Alex en Lauro steeds zo vind het zo onsmakelijk
De hele wereld draait om Jojanka, begrijp dat dan ...quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef delfse het volgende:
Ze zei net ik doe alles wat hij niet wilde . Mijn haar kort maken en gympen aan enz. Nou dat zal hem nog een zorg zijn wat ze doet alleen snapt Jo dat niet.
HEEEE Die heb IK ook....die is van mijn zoon.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet het aller-fakking-belangrijkste niet he!![]()
[ afbeelding ]
Daar zijn 3 werelden, Mo Jo Lauquote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De hele wereld draait om Jojanka, begrijp dat dan ...
Ja dat is zo en om haar grote liefde mama en bulletje.quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De hele wereld draait om Jojanka, begrijp dat dan ...
Omdat dat lange wijf nu niet in de belangstelling staat en ze wel haar momentjes steeds wil meepakkenquote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom smakken die twee Alex en Lauro steeds zo vind het zo onsmakelijk
Oww zie je wel... dat valt allemaal nog best mee.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo moet een lijstje maken met haarspullen die opgehaald moeten worden;
Portfolio's
Foto's
(dingen die ze niet mag zeggen dus waarschijnlijk naaktserie's)
kleding
schoenen
haar zelfhulp boek Ikke en de rest kan stikken
Haar zelfhulp boek Hoe word je bekend in een RLS
Haar autootje die ze gepimpt heeft maar niette
haar meubels, allemaal witte
Haar
Haar
Haar.........
Ik heb em zelf ook nog ergens liggen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
HEEEE Die heb IK ook....die is van mijn zoon.
geweldig.
Het ligt nog in zijn in redelijke staat van ontbinding badjas, ik gok van niet...quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Maar nog veel belangrijker: heeft Maik al gedoucht?
+1quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik heb em zelf ook nog ergens liggen hoor.![]()
Nee dat niet maar wel Mo alleen met bikini broekje aan dus wel fris maar niet schoon.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Nee morgen krijgt ie een beitel en hamer ,om die kopkaas er af te tikken.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |