Ja prima maar waarom krijgt ze zoveel info wat helemaal niets met het probleem te maken heeft?quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef akveor het volgende:
Er wordt waarschijnlijk ook vergeten dat elke bewoner, zoals in alle RLS-en, een lijstje heeft ingeleverd met daarop gebeurtenissen waar ze absoluut over willen worden ingelicht.
quote:
Ziet er een beetje uit als de rauwe druipende muts van Emoquote:
Demodex is een familie van zeer kleine mijten die in haarzakjes leven. Bij mensen wordt deze mijt zeer algemeen aangetroffen, vooral in het gelaat op de plekken waar veel talgklieren aanwezig zijn (voorhoofd, neus, uitwendige gehoorgang, wangen). Ook bij wimpers worden ze vaak aangetroffen. Geschat wordt dat 80-95% van de volwassenen Demodex in het gelaat heeft, bij 70+-ers is dat 100%.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Een Fakkkkkkkkkking Teeeek 200000.000000%
omdat het allemaal nep isquote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja prima maar waarom krijgt ze zoveel info wat helemaal niets met het probleem te maken heeft?
Hoe ze overkomt en zo?
Ik kies voor Dquote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef rico80 het volgende:
Ik vraag me af wat Flip nu denkt...
A) Dit gaan ze me aanrekenen! ( speltechnisch helemaal kut )
B) Kan ik dit mezelf aanrekenen? ( schuldgevoel )
C) Yes, ik zie opties ( hormonale ingeving )
D) Als die kerel het zo uitmaakt dan is ze echt zo erg als ik de laatste week al begon te vrezen... I'm fakked...
Secret Story is dan ook Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mamajo dirigeert de redaktie. Dat hebben Greys, Pietje en Gert gehoord van Alphons tijdens de live.
C. hij is een man die al bijna 7 weken niks heeft gehad...quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef rico80 het volgende:
D) Als die kerel het zo uitmaakt dan is ze echt zo erg als ik de laatste week al begon te vrezen... I'm fakked...
Die lippen lijken op een O-ring.... Zei ik van de week al...quote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die opgespoten lippen voelen gewoon niet lekker om een lul, ik snap dat wel..
Ik denk combi A en B!quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne wil champagne drinken op dit nieuws.
Ze heeft hem nog nooit wat misdaan en dan zo afgeserveerd worden daar gaat ze champie op drinken.
Pffff.
Ik begrijp der niet.
Maar ze zegt nog even dat ze wel zijn liefde is.
Hij maakt een fase mee.
het is een fase.
Ohhhh vandaar die kraters in haar voorhoofdquote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Demodex is een familie van zeer kleine mijten die in haarzakjes leven. Bij mensen wordt deze mijt zeer algemeen aangetroffen, vooral in het gelaat op de plekken waar veel talgklieren aanwezig zijn (voorhoofd, neus, uitwendige gehoorgang, wangen). Ook bij wimpers worden ze vaak aangetroffen. Geschat wordt dat 80-95% van de volwassenen Demodex in het gelaat heeft, bij 70+-ers is dat 100%.
Ze is een opblaasplop, waar veel dirt uit komt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die lippen lijken op een O-ring.... Zei ik van de week al...
Of nog beter..... Heb je wel eens een opblaaspop gezien? Vergelijk die lippen eens met die van Jojanka
quote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ohhhh vandaar die kraters in haar voorhoofd
Latex Joquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is een opblaasplop, waar veel dirt uit komt.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de rauwe druipende muts van Emo
deze bedoel je BOLLO????quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die lippen lijken op een O-ring.... Zei ik van de week al...
Of nog beter..... Heb je wel eens een opblaaspop gezien? Vergelijk die lippen eens met die van Jojanka
quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne wil champagne drinken op dit nieuws.
Ze heeft hem nog nooit wat misdaan en dan zo afgeserveerd worden daar gaat ze champie op drinken.
Pffff.
Ik begrijp der niet.
Maar ze zegt nog even dat ze wel zijn liefde is.
Hij maakt een fase mee.
het is een fase.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil dat als haar broertje kijkt dat ze ziet dat ze er over heen stapt, zodat ie geen buikpijn krijgt
Wat is dat voor rare familie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
En hier heb ik dus mijn twijfels. We spreken elkaar wel weer als Flip of Jo als winnaar die tent uitloopt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
Secret Story is dan ook Joanna.
Huub en de Febo, Amanda en hoe heet ze ook alweer? Monique en Hummie en nu Joanna en Alphonse.
Troost je maar met de gedachte dat niemand van eerder genoemde hun RLS hebben gewonnen.
Huub en de febo?quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Secret Story is dan ook Joanna.
Huub en de Febo, Amanda en hoe heet ze ook alweer? Monique en Hummie en nu Joanna en Alphonse.
Troost je maar met de gedachte dat niemand van eerder genoemde hun RLS hebben gewonnen.
Dus Gerat heeft nog alle kans.
Daarom.quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze heeft over iedereen iets positief gezegd en dit geeft Jo nu weer door aan haar medebewoners zodat ze minder gauw op haar zullen stemmen
Een kille keiharde bende is tquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil dat als haar broertje kijkt dat ze ziet dat ze er over heen stapt, zodat ie geen buikpijn krijgt
Wat is dat voor rare familie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |