Mamajo dirigeert de redaktie. Dat hebben Greys, Pietje en Gert gehoord van Alphons tijdens de live.quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef akveor het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg open en eerlijk zoals Joannaspreekt over het gesprek wat ze met d'r moeder heeft gehad. Het was voor de redactie vast ook niet makkelijk.
Dat doet ie anders nooit..!!quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
O ja, hij zou aan sletjes vragen of ze hem willen pijpen voor een doos flugel..
ja hor de zwartmakerij is weer begonnen want het ligt nooit aan Jo he.........ze kan dus ook al niet pijpenquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
O ja, hij zou aan sletjes vragen of ze hem willen pijpen voor een doos flugel..
Die opgespoten lippen voelen gewoon niet lekker om een lul, ik snap dat wel..quote:
ik ook, Maar was is de uitzending van vanavond ,het week oerzicht?quote:
Lekker dan daar heeft vanacht zijn duitse helm mee gepoetst!quote:
Ik denk dat ze bedoelde toen ze iets over haar vriend zei. Dat Renate toen 'geschrokken' keek omdat ze al wist dat het over was.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef Urb het volgende:
Jo heeft i de live-uitzending iets gezegd waardoor Renate zich rotschrok, "maar ik was natuurlijk niet bij jullie."
Hoi oma stripster waar Joan van wist.![]()
![]()
![]()
![]()
Dennis heeft zich laten pijpen door kleine meisjes voor een flugel? Zo hij word lekker neergezert door Mama.
Ja ze kan ook moeilijk iets anders zeggen inddquote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Mo zegt dat het niet erg is om te huilenWeet zij alles van
Een Fakkkkkkkkkking Teeeek 200000.000000%quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef 38half het volgende:
Tja, hij had een beestje in zijn huid wat zijn hele huid opvrat......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |