Welnee. Ik zie 'r nog een strijkplank uitklappen, een uur overheen hangen, kleppen met de medebewoners, en weer inklappen. Geen strijkbout te zien geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, ze staat volgens mij zelfs de stofdoek af te stoffen elke dag!
quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Blackprinces het volgende:
Omdat ik van mezelf 1 keer per dag iets positiefs moet zeggen over een ander
Ik vind Alex echt goed te pruimen om het moment in dit gesprek.
Hij zegt niks onzinnigs en ik kan hem zelfs verstaan.
ja .kan je ook niet net doen alsof je het uit gaat maken ,mag je hem ff bellen en wat info doorgeven meteen ,net als mamajo !!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Aaawwww, je mist hem. Kan ik mij voorstellen hoor. Misschien mag je even bellen, net als Jo.quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Ik dacht het, jij schrijft het. Het kan ook zo zijn dat Jo helemaal niks wil.quote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom is dat gek? Is toch normaal na een relatiebreuk? Er zijn ongetwijfeld spullen te verdelen.
bakstappen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Anneloortje het volgende:
Ze zit Dennis de bakstappen....
Heeft iemand die uitspraken over hoe ge-wel-dig Djoon dr moeder vindt op een rijtje?
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??quote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom is dat gek? Is toch normaal na een relatiebreuk? Er zijn ongetwijfeld spullen te verdelen.
Hij is nog even van ons hoor!! Jij kan straks nog lang genoeg van hem genietenquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Neeeeej, Bij Jojanka heet dat Bekstekkenquote:
Of je besluit om af te maken waar je mee bezig bent. Haar relatie is toch over dat verandert niet als je naar huis gaat.quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??
Dat ie z'n spullen kan komen ophalen...?quote:Op zondag 3 april 2011 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaawwww, je mist hem. Kan ik mij voorstellen hoor. Misschien mag je even bellen, net als Jo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |