die heeft al meer op deze aardbol gezien en gedaan dan menig andere in dat huis!quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.
Well said, ze is zo eerlijk en oprecht en dan durven mensen nog rare dingen over haar te zeggen!quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef cindy11 het volgende:
Me moeder,Me moeder,me Moeder.........fantastisch geweldig,maar heeft me ook wel mishandeld hoor.....eigenlijk word ik door alles en iedereen misbruikt en slecht behandeld,maar ik ben zelf goedddd johhh!
Ik hou van iedereen,ben eerlijk,doe niet aan beksteppen,,,,en wat doet mijn vriendje?! Juist....jij zegt het!
Ik hou van mn moeder zielsveel,maar tis eigenlijk een kreng die vorken in mn arm zet!
Ben ik nou zielig,of moet ik nog doorgaan over mijn zieke hond ook nog?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
jammer voor je gewoon er over heen lezen,
jij gelooft nog in sprookjes ???quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef Blackprinces het volgende:
Oke mensen, ze zijn uitgegeten tijd om die tafel leeg te ruimen.
Hopenlijk dan effe wat anders dan Jo
quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
als ze het nog vaker over d'r bulletje gaat hebben . ga ik m'n nick veranderen
Voornamelijk kartonnen dozen en bruggen waar die onder lag te slapenquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
die heeft al meer op deze aardbol gezien en gedaan dan menig andere in dat huis!
Ik denk niet of wel omdat Geer enzo vinden dat het geen verschil maakt, of ze moet vanavond of morgen ochtend nog instorten...quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
De vraag is of ze hierdoor juist wel of niet wordt genomineerd
Dat vindt Jo ookquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
als ze het nog vaker over d'r bulletje gaat hebben . ga ik m'n nick veranderen
Ik heb besloten maar over mn hond verder te gaan,maar switch nu net weer naar dennis? Kunnen jullie het wel volgen,anders vraag ik de stem het te ondertitelen hoor?(ik gooi nu mn moeder ertussen nog...dus let op!)quote:
Ja das de vraag, denk dat Geer het gewoon even aanhoort en dan de boel weer overneemtquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Het is wel ongelooflijk hoe Joannaondanks alles de show draaiende weet te houden. Waar is de rest?
die krijgen geen kansquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Het is wel ongelooflijk hoe Joannaondanks alles de show draaiende weet te houden. Waar is de rest?
Eet jij aan tafel dan? Ik dacht met bord op schoot op de COS en met de streams. Gezien je beginnersstand gisterenquote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij thuis is 1 blik van mij genoeg om ze de mond te snoeren als ze over iets ranzigs hebben hoor......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |