Nee maar die pa van Djoon probeert het fakking platvloerse segment te bedienen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
WTF! Dat kost hier nog 10 euro! Zeker geen oostblokker hiero...
Ja zeg nou zelf,dit kan toch allemaal niet in nederland?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zeg broertje meteen weg halen bij die ouders...!
Nu pas?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
ze zit te vreten als een bouwvakker.......wat liefdesverdrietgeloof er steeds minder van
Ik vind hem saai... nog net geen Falex/Flaura categorie. Maar die oeverloze verhalen zonder ook maar een greintje humor zijn nauwelijks aan te horen. En daarbij dat eeuwige positieve.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
zit nu ook zo naar Karim te kijken maar daar krijg ik ook kriebels van de laatste dagen..vind hem steeds minder worden
En met vorken prikken..quote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja zeg nou zelf,dit kan toch allemaal niet in nederland?
Je kinderen mayo en patat ontzeggen...een jeugdtrauma zeg ik!
papadjoon handelde gewoon in gratis flugels.....quote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee maar die pa van Djoon probeert het fakking platvloerse segment te bedienen denk ik
lijkt me echt zo'n gemeen mens die moederquote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Een lidteken op haar arm omdat ze van haar moeder niet met haar ellenbogen op tafel mocht zitten?
Karim Sharon en Gerard hebben nog wel wat te melden de rest is idd een beetje wereldvreemd. Maar Jo spant de kroon met nietszeggende verhalen/anecdotesquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de rest wel interessante verhalen![]()
Hoi allemaal
Zou die putten in d'r voorhoofd ook verklaren.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Een lidteken op haar arm omdat ze van haar moeder niet met haar ellenbogen op tafel mocht zitten?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Als we zo door blijven zeuren gaan ze morgen aan dr doorgeven dat ze de hele dag zielig op bed moet liggen
MaMaJo mag wat mij betreft haar rolletje in het huis opeisen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand een schaar het huis in sturen???
Om de navelstreng van Djoon door te knippen.
Niks anders dan anders toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
Me moeder, me moeder, me moeder. Ziekelijk gewoon.
Precies en je moet maar zo denken, na de finale zie je m weerquote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Bedankt voor alle leuke reacties op de vorige cos.
@mazaru: dank voor Geers kusjes, die had ik gemist ;-)
@blackprincess: ja dat pakkie stond Geer errug leuk, heb ook gelachen wel stom die gympen eronder haha.
Ja ik mis m natuurlijk maar dit is wel een unieke ervaring die hij niet had willen missen en ik evenmin!
En wat heeft Gerard dan te melden volgens jou, behalve als een idioot in een duivelspak en met Adidasgympen een dansje doen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Karim en Gerard hebben nog wel wat te melden de rest is idd een beetje wereldvreemd. Maar Jo spant de kroon met nietszeggende verhalen/anecdotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |