Ik heb zo mijn bronnen, het is hem wel ja.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht hem de eerste week ook te herkennen als een zwerver uit onze stad,
mijn zoon ook, maar ik twijfel daar nu toch over. Misschien gewoon iemand die
er veel op lijkt. Al zeg Karim wel in Den Bosch gewoond te hebben
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo te zien heeft ie ook al botoxlipjes
oke, dan is hij toch nog aardig opgedroogdquote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, is hij wel.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo te zien heeft ie ook al botoxlipjes
Meer de reincarnatie van Bart Boos toevalligquote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
o mijn god dat broertje lijkt op Flip !!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. heb even overal bijgelezen.. Jo heeft dus inderdaad te horen gekregen dat Dennix bij haar weg is. Na 3,5 jaar relatie maakt hij het uit terwijl ze er niet is, de laffe hond...![]()
Ik hoop dat Joanna lekker even haar gram gaat halen en alle vuile was over die gozer en z'n moeder buiten hang. Kom op Jo, zet hem maar flink voor lul en maak 'm helemaal kapot!!!!!![]()
Zet 'm op aapie, je kan het !!!!!
Hai Pbquote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. heb even overal bijgelezen.. Jo heeft dus inderdaad te horen gekregen dat Dennix bij haar weg is. Na 3,5 jaar relatie maakt hij het uit terwijl ze er niet is, de laffe hond...![]()
Ik hoop dat Joanna lekker even haar gram gaat halen en alle vuile was over die gozer en z'n moeder buiten hang. Kom op Jo, zet hem maar flink voor lul en maak 'm helemaal kapot!!!!!![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef knagsje het volgende:
MamaJo noemde flip toch al mister blue eyes....
Dat heeft ze de eerste weken al gedaan. Go Dennis, go.quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
En is er meteen over alle bewoners gepraat en de kijkcijfers en wie te vertrouwen is en wie nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
En gelukkig heeft Joannamet d'r moeder mogen spreken zodat ze iig nog iets van steun had.
Dat jaquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik lees ook net dat Jo heeft gezegd "Nooit meer een vent!" en dat ze er vaker over heeft nagedacht voor de vrouwenliefde te gaan!
Hoevaak heb je het filmpje van de kus tussen Lau en Jo al terug gekekenquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik lees ook net dat Jo heeft gezegd "Nooit meer een vent!" en dat ze er vaker over heeft nagedacht voor de vrouwenliefde te gaan!
En anders verzint ze het er zelf bijquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Volgens mij probeert Jo nu Dennis helemaal zwart te maken en alles naar boven te baggeren dat ze zich maar weet te herinneren
Laat ze die documantaire van de tsunami er maar opdoen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Jo wil een film.. Regie luistert naar haar, dus kom maar op
heb je de eerste weken niet gekeken? toen heeft ze hem op tv al helemaal belachelijk gemaakt, ik ben verrast dat het nog zo lang heeft geduurd voor hij er een punt achterzettequote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
zal vast geen vrouw met theezakjes worden, jammer voor jou johquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
En effe aangegeven welke bewoners ze moest paaien, heel toevallig degene die Joan niet zo mogen. Ineens complimentjes "van mamajo" voor Sharon en Karim.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
En is er meteen over alle bewoners gepraat en de kijkcijfers en wie te vertrouwen is en wie niet
Denk dat er sowieso geen kerel met enigquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Terwijl ze konstant zegt zich niet te gaan verlagen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Volgens mij probeert Jo nu Dennis helemaal zwart te maken en alles naar boven te baggeren dat ze zich maar weet te herinneren
Ja, het was heeeeel populair en er keken echt niet tussen de 200.000 en 300.000 mensen...quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
En is er meteen over alle bewoners gepraat en de kijkcijfers en wie te vertrouwen is en wie niet
Dan kan ze lekker met luie Lau gaan oefenenquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Typisch de reactie van iemand die net gedumpt is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Ze heeft het er ook over dat ze zich veel comfortabeler in de groep voelt...quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Candyfreak het volgende:
Laura heeft echt een grotere bek gekregen in begin hoorde je haar bijna niet
1x quoten is genoegquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef 2live het volgende:
[..]
[..]
Typisch de reactie van iemand die net gedumpt is.
Klopt.. geen idee hoe het komt, maar opeens draaide ze 180graden binnen de groepquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Candyfreak het volgende:
Laura heeft echt een grotere bek gekregen in begin hoorde je haar bijna niet
Dit zou me serieus niet verbazen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat ze die documantaire van de tsunami er maar opdoen.
Zal Betty B. wel gillen: "MAAR DAT GAAT GVD TYFUS TERING TOCH NIET OVER MIJ?!?!?!
nou een lekkere tranentrekker dan en we hebben de hele avond jankstreamsquote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanna, naar de kvdw, ze mag een film kiezen dus
Ik zou zeggen naar de studio donderdag.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |