En der bulletje...quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna heeft echt een obssesie met haar moeder
quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
als ze het nog vaker over d'r bulletje gaat hebben . ga ik m'n nick veranderen
nee, mamajo heeft gezegd dat het heel goed gaat met dat mormelquote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
bulletje is ineens niet meer ziek ,misschien liegt ze daar ook over en is die hond doodziek
oh dat heeft die magaretha van oranje toch ook met haar exquote:
Stomverbaasd dat ze de streams opeist en de Stem heeft gezegd dat ze allemaal naar die fluisterhoer moeten luisteren. Of het interesseert niemand. Ik denk het laatste.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Het is wel ongelooflijk hoe Joannaondanks alles de show draaiende weet te houden. Waar is de rest?
moeder is zeeeeeeeeeer dominantquote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna heeft echt een obssesie met haar moeder
Ik stem voor "Dennis the Menace"quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Jo wil een film.. Regie luistert naar haar, dus kom maar op
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Wij willen ook bezoekrecht, wij willen Stef bezoeken, toch?
Ze vroeg ook om champagne gewoon 1 flesje (ze zei ook een special merk maar die ben ik vergeten) dus die komt straks denk ik ook wel naar binnen...quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Jo wil een film.. Regie luistert naar haar, dus kom maar op
Moët Chandonquote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze vroeg ook om champagne gewoon 1 flesje (ze zei ook een special merk maar die ben ik vergeten) dus die komt straks denk ik ook wel naar binnen...
moeder is gewoon op een hele irritante manier aanwezig....moeder verpest gewoon het hele SST gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |