Dat is voor iedereen anders.quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb liefdesverdriet zegt ze en besmeert een broodje met majo. Nou als ze echt liefdesverdriet had kreeg ze het woord niet uit haar strot en geen eten in haar strot.
Gerard was grandioos, vandaag minder gezien en Stef missen we ook heel erg. Als je weer in de uitzending komt, doe dan ff een groet aan Stef!!!quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Bedankt voor alle leuke reacties op de vorige cos.
@mazaru: dank voor Geers kusjes, die had ik gemist ;-)
@blackprincess: ja dat pakkie stond Geer errug leuk, heb ook gelachen wel stom die gympen eronder haha.
Ja ik mis m natuurlijk maar dit is wel een unieke ervaring die hij niet had willen missen en ik evenmin!
Hij heeft straks wel enorm veel te vertellen als ie thuis komt!! Ben ook wel benieuwd naar zijn verhalen en gedachten, ik zie em af en toe kijken alsof de anderen van een andere planeet komenquote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Bedankt voor alle leuke reacties op de vorige cos.
@mazaru: dank voor Geers kusjes, die had ik gemist ;-)
@blackprincess: ja dat pakkie stond Geer errug leuk, heb ook gelachen wel stom die gympen eronder haha.
Ja ik mis m natuurlijk maar dit is wel een unieke ervaring die hij niet had willen missen en ik evenmin!
Ik begin jouw stef-adoratie bijna eng te vinden...quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard was grandioos, vandaag minder gezien en Stef missen we ook heel erg. Als je weer in de uitzending komt, doe dan ff een groet aan Stef!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin jouw stef-adoratie bijna eng te vinden...
quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef cindy11 het volgende:
Me moeder,Me moeder,me Moeder.........fantastisch geweldig,maar heeft me ook wel mishandeld hoor.....eigenlijk word ik door alles en iedereen misbruikt en slecht behandeld,maar ik ben zelf goedddd johhh!
Ik hou van iedereen,ben eerlijk,doe niet aan beksteppen,,,,en wat doet mijn vriendje?! Juist....jij zegt het!
Ik hou van mn moeder zielsveel,maar tis eigenlijk een kreng die vorken in mn arm zet!
Ben ik nou zielig,of moet ik nog doorgaan over mijn zieke hond ook nog?
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En wat heeft Gerard dan te melden volgens jou, behalve als een idioot in een duivelspak en met Adidasgympen een dansje doen?
Je kijkt geregeld zekerquote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En wat heeft Gerard dan te melden volgens jou, behalve als een idioot in een duivelspak en met Adidasgympen een dansje doen?
jammer voor je gewoon er over heen lezen,quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin jouw stef-adoratie bijna eng te vinden...
die heeft al meer op deze aardbol gezien en gedaan dan menig andere in dat huis!quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En als er 1 wereldvreemd en wazig overkomt is het Karim wel. Make love not war.
Well said, ze is zo eerlijk en oprecht en dan durven mensen nog rare dingen over haar te zeggen!quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef cindy11 het volgende:
Me moeder,Me moeder,me Moeder.........fantastisch geweldig,maar heeft me ook wel mishandeld hoor.....eigenlijk word ik door alles en iedereen misbruikt en slecht behandeld,maar ik ben zelf goedddd johhh!
Ik hou van iedereen,ben eerlijk,doe niet aan beksteppen,,,,en wat doet mijn vriendje?! Juist....jij zegt het!
Ik hou van mn moeder zielsveel,maar tis eigenlijk een kreng die vorken in mn arm zet!
Ben ik nou zielig,of moet ik nog doorgaan over mijn zieke hond ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |