Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Als in 'ligplaats van de boot.'quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kon hij niet meer op zijn benen staan dan?
Opgezette dieren, fossielen, interessante natuurfenomenen enzoquote:
Kun je dat een beetje vergelijken met Naturalis in Leiden?quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Opgezette dieren, fossielen, interessante natuurfenomenen enzo
Bliksem enzo?quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Opgezette dieren, fossielen, interessante natuurfenomenen enzo
Oh das wel heel snel danquote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
Fha.
Binnuuuuuuuhhhh, binnen in mijn hart, binnen in m'n ziel. Fha is binnuuuuuuuhhhhh!
Ja, alleen is dit een stuk kleinerquote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je dat een beetje vergelijken met Naturalis in Leiden?
Eh, nee, maar dat is ook wat lastig tentoon te stellen in een museumquote:
TERUGLEZEN!quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herleid ik niet uit het feit dat ik alleen zie dat Friemel ligt.
Gelukkig ben ik niet de onvriendelijkste, en leg graag wat uit.quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herleid ik niet uit het feit dat ik alleen zie dat Friemel ligt.
Dat was al teruglezen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo vanaf de bankquote:
Ik al bijna 8 en het is nu ongeveer 5 jaar geleden dat ik modrechten kreegquote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef sararaats het volgende:
Ik ben 6 jaar op Fok!![]()
Wat gaat de tijd toch schnell
Ik heb me best vermaakt iddquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kon hij niet meer op zijn benen staan dan?
Dat is zo kut hè. Dat je voor de voorraadkast staat en nergens trek in hebt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Nijns het volgende:
Ik heb trek maar eigenlijk nergens zin in.. Ben ik nu raar?
Lekker hoorquote:Op zondag 3 april 2011 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, pizza.
Nu heb ik dorst.
Nijnsquote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Nijns het volgende:
Ik heb trek maar eigenlijk nergens zin in.. Ben ik nu raar?
Mweh, net wakker ook.quote:Op zondag 3 april 2011 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker hoorIk vind het nog wat te vroeg om te gaan eten, want dan heb ik tegen tien uur vanavond alles wat in huis is opgegeten
![]()
De boot kon niet meer op zijn benen staan?quote:
ik heb de afgelopen dagen ook rustig aan gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt iddVandaag ff rustig an
er staat niks in de oven hoor..........quote:
De boot heeft geen benenquote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
De boot kon niet meer op zijn benen staan?
* wel.o.k pakt ducktapequote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Solique het volgende:
Middag
Ben gebroken, wie veegt me bij elkaar
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De boot heeft geen benen![]()
ook nooit gehad trouwens
you're in the wrong housequote:Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
er staat niks in de oven hoor..........
Ja dat weet ikquote:
Preciesquote:Op zondag 3 april 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zo kut hè. Dat je voor de voorraadkast staat en nergens trek in hebt.
Ha wokjequote:
*veegt*quote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Solique het volgende:
Middag
Ben gebroken, wie veegt me bij elkaar
nee hoor. Ik zie mijn laptop en mijn Muck dus ben op het goede adresquote:
Hete bliksemquote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef sararaats het volgende:
Zeg al dat eten. Nu weet ik niet meer wat ik straks ga eten.
Je kunt nooit te scherp zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent veel te scherp voor een zondagmiddag.
Wellusquote:
mijn kookkunsten zijn ook niet zo goed als die v muckquote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Ik zie mijn laptop en mijn Muck dus ben op het goede adres
Hahaha ja. Bij natuurfenomenen denk ik automatisch aan bliksemquote:
er was niks mis met jouw kookkunstenquote:Op zondag 3 april 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn kookkunsten zijn ook niet zo goed als die v muck
datdusjaquote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent veel te scherp voor een zondagmiddag.
Vooral gisteren heb ik erg lekker gekooktquote:Op zondag 3 april 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn kookkunsten zijn ook niet zo goed als die v muck
Wat had je gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooral gisteren heb ik erg lekker gekookt
Mijnusse ookquote:
Geef je ze dan ook brokjes eigenlijk?quote:
Ik schonk melk in voor mezelf, en nu laat 'ie me geen seconde meer met rustquote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijnusse ookMaar ik ben het hele weekend weg geweest dus het is mijn verdiende loon
jij gekookt? Dacht dat Symph en ik gekookt hadden.quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooral gisteren heb ik erg lekker gekookt
chinees?quote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gekookt? Dacht dat Symph en ik gekookt hadden.
Weheheh heel fijn jaquote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik schonk melk in voor mezelf, en nu laat 'ie me geen seconde meer met rust
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms wel![]()
maar daar vragen ze dan ook zelf om
in een bakje op de grond voor de koelkastquote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh heel fijn ja
[..]
Oh gelukkigDan mag het
Heb jij NLD ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef sararaats het volgende:
Ik ben een culinaire ramp maar heb dan ook een beperking (NLD)
Een niet-verbale leerstoornis
het lijkt wel of die een cursus gevolgd heeft.quote:
daar kan zelfs ik nog wat van lerenquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
het lijkt wel of die een cursus gevolgd heeft.
Precies zoals het hier gaatquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in een bakje op de grond voor de koelkast
Ja. Kleine gerechten gaat nog maar hele menu's lukt nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb jij NLD ?
Daar ben ik mee bekend![]()
Mijn zoons hebben dat ook . maar die kunnen juist erg lekker koken![]()
vooral mijn oudste zoon vind het heel leuk om volledige maaltijden in elkaar te draaien.quote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja. Kleine gerechten gaat nog maar hele menu's lukt niet
Een leerstoornis waarvan men er nog steeds niet uit is of het nou bestaat of een verzamelnaam is van een heleboel dingen tegelijkquote:
ik ken t niet. Waar staat t voor?quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Een leerstoornis waarvan men er nog steeds niet uit is of het nou bestaat of een verzamelnaam is van een heleboel dingen tegelijk
ADHD XLquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Toekito het volgende:
ik zou volgens sommige ook ADHD hebben...........hoe ze daar nou bij komen?
Non verbal learning disorder,quote:
Nonverbal Learning Disorderrrquote:
Zit jij aan de kant het autistische spectrum of aan de andere kant van het geheel ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:14 schreef sararaats het volgende:
Ze hebben me helemaal binnenstebuiten gedraaid met onderzoeken enz...
Jah halloquote:
No ideaquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit jij aan de kant het autistische spectrum of aan de andere kant van het geheel ?
En dan nu weer doen alsof het zondag isquote:
Anders geformuleerd:quote:
Ik heb net snert opquote:
Dat zijn allebei dingen die binnen het autistisch spectrum vallen laiverdquote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Anders geformuleerd:
Overzie je een grote hoop informatie wel of niet..
Ik bedoel dan bijvoorbeeld meerdere opdrachten ineens krijgen.......
en
Kun je gesprekken tussen andere mensen gemakkelijk begrijpen of heb je soms het idee dat je niet weet waar het over gaat ?
doperwten is een zondag hap, ik eet straks shoarma wrapsquote:
Bij teveel prikkels ineens sla ik in paniek.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Anders geformuleerd:
Overzie je een grote hoop informatie wel of niet..
Ik bedoel dan bijvoorbeeld meerdere opdrachten ineens krijgen.......
en
Kun je gesprekken tussen andere mensen gemakkelijk begrijpen of heb je soms het idee dat je niet weet waar het over gaat ?
Lekker hoorquote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
doperwten is een zondag hap, ik eet straks shoarma wraps
Ookquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef sararaats het volgende:
Snert is toch de hond van Hagar De Verschrikkelijke
Neuhquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef Muck het volgende:
Ook
Maar ik mag hopen dat Fha die niet opgegeten heeft
De eerste valt toch aan de andere kant van het geheel aan mogelijkheden ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zijn allebei dingen die binnen het autistisch spectrum vallen laiverd
Misschien het spectrum van NLD dan, maar dat valt allebei toch echt binnen het autistisch spectrumquote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef friemelaar het volgende:
De eerste valt toch aan de andere kant van het geheel aan mogelijkheden ?![]()
Althans dat is wat ik er van begrepen heb ik die eindeloze gesprekken met de onderzoekers van mijn zoons![]()
De conclusie was nl. dat de oudste tegen het autischische spectrum aan zat, terwijl de jongste die dus geen weg weet met téveel info ineens én moeite heeft met inschatten van de bedoeling van uitspraken / gezichtsuitdrukkingen, aan de andere kant van het spectrum zat
Het is zondagquote:
Heb ik het misschien toch nog niet helemaal goed begrepenquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien het spectrum van NLD dan, maar dat valt allebei toch echt binnen het autistisch spectrum
Wat deed je vroeger op zondag ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef sararaats het volgende:
Op zondag voel ik me altijd zo leeg vanbinnen.
Vandaar dus ook dat men er nog steeds niet over uit is of NLD nou wel echt bestaat, of dat het een verzamelterm is voor meerdere dingen. Dus de verwarring is bij iedereenquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef friemelaar het volgende:
Heb ik het misschien toch nog niet helemaal goed begrepen![]()
In elk geval vind de oudste inmiddels prima zijn weg (in zijn opleiding tot binnenvaartschipper) en heeft de jongste geleerd niet te snel te reageren naar anderen toe maar eerst uit te zoeken of het misschien een grapje zou kunnen zijn i.p.v. een gemene opmerking .
We zijn nu vooral bezig hem te leren dat als hij teveel tegelijk te verwerken krijgt, eerst afstand te nemen en dan gedoseerd de info / opdrachten opnieuw te benaderen , lukt nog aardig ook![]()
Al zal het wel altijd moeilijk blijven voor hem
Heel vroeger bij m'n grootouders.quote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat deed je vroeger op zondag ?
Ging je dan ergens op bezoek ?
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Vandaar dus ook dat men er nog steeds niet over uit is of NLD nou wel echt bestaat, of dat het een verzamelterm is voor meerdere dingen. Dus de verwarring is bij iedereen![]()
En klinkt alsof ze zich prima (zullen gaan) redden![]()
Ik aan de donderdagquote:Op zondag 3 april 2011 17:35 schreef sararaats het volgende:
Ik heb al jaar en dag een hekel aan de zondag
Keertje rebooten wil wel eens helpenquote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Slome computerZal wel weer teveel tegelijk aan het doen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Keertje rebooten wil wel eens helpenNahh ik doe maar niet al teveel meer aan deze computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mijn PC wordt vooral sloom als ik IE open. En dan ook echt rete traagquote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Slome computerZal wel weer teveel tegelijk aan het doen zijn
Was hier ook, Firefox gedownload en meteen was de hele commputer snellerquote:Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn PC wordt vooral sloom als ik IE open. En dan ook echt rete traag
Te weinig geslapenquote:Op zondag 3 april 2011 17:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wat heb je uitgespookt ?
Gisteren teveel gedronken ofzo
Ja zekerquote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ach als het maar gezellig / fijn was
saraquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was hier ook, Firefox gedownload en meteen was de hele commputer sneller
chrome is ook wel fijnquote:
Als ff eenmaal geopend is wel, opstarten van ff duurt heel lang hier.quote:
Chromequote:Op zondag 3 april 2011 17:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ff eenmaal geopend is wel, opstarten van ff duurt heel lang hier.
En elke keer heeft íe wel een update gevonden
Oh dat klik ik meteen wegquote:Op zondag 3 april 2011 17:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ff eenmaal geopend is wel, opstarten van ff duurt heel lang hier.
En elke keer heeft íe wel een update gevonden
Ik gebruik ook FF, maar voor hotmail vanuit messenger eigenlijk nog steeds IEquote:Op zondag 3 april 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was hier ook, Firefox gedownload en meteen was de hele commputer sneller
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook FF, maar voor hotmail vanuit messenger eigenlijk nog steeds IE
chrome gebruik ik idd. ookquote:
Crisis, bouwvakkerts.. hebben al drie maanden geen werk meer.quote:
quote:
Ik gebruik Opera, kan je downloaden als Appquote:
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooeisels!quote:
Balen zeg, net nu de bouw weer een beetje begint aan te trekken, maar dat is aan de voorkant van de bouw (tekenen/plannen/voorbereiden) eigenlijk alleen nog te merken, de achterkant (uitvoering metselen en afwerken) moet nog een poos geduld hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Crisis, bouwvakkerts.. hebben al drie maanden geen werk meer.
Maar voor hem is extra klote want hij is voor 20% afgekeurd
wut?quote:
En jij grijpt niet in?quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Poes die drie krijsende kinderen aan zijn oren laat trekken en na 5 minuten maar eens weg loopt![]()
Nee, die vindt echt alles goedquote:
3?? thijs heeft broertjes en zusjes gekregen??quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Poes die drie krijsende kinderen aan zijn oren laat trekken en na 5 minuten maar eens weg loopt![]()
Hij heeft al een tijdje twee nichtjesquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
3?? thijs heeft broertjes en zusjes gekregen??
OKeequote:Op zondag 3 april 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die vindt echt alles goed![]()
Als hij het echt vervelend vond had ik natuurlijk wat gedaan, maar zo lang hij spinnend en kopjesgevend dat kindergeweld over zich heen laat komen vind ik het prima.
Natuurlijk weten de kinderen ook heus dat ze niet te hard aan oren moeten trekken, anders had poes het ook echt niet zo lang goed gevonden
en is daar een reden voor? of gewoon, eventjes...quote:
pracktique fotoquote:
Veel plezier met soldaatje spelenquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga ook maar eens wat eten soldaat maken
Nahjah het is een klein bedrijf, dus het houdt gewoon een keer opquote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Balen zeg, net nu de bouw weer een beetje begint aan te trekken, maar dat is aan de voorkant van de bouw (tekenen/plannen/voorbereiden) eigenlijk alleen nog te merken, de achterkant (uitvoering metselen en afwerken) moet nog een poos geduld hebben![]()
En gedeeltelijk afgekeurd maakt het er niet gemakkelijker op
Dan zet ik het wel op slot, we kunnen net zo goed stoppen!quote:Op zondag 3 april 2011 18:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
6 minuten geen post in de KSC? Het is waarlijk een schande!
Over en uit. Slotje erop. We zitten de laatste maanden qua posts toch op ons hoogtepunt, mooi moment om te stoppen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zet ik het wel op slot, we kunnen net zo goed stoppen!
Morgen tentamenquote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
eten op, afwas klaar, nu nog koffie![]()
en dan morgen weer werken
Ah! Een lotgenoot!quote:
Elke maandag tentamensquote:Op zondag 3 april 2011 18:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah! Een lotgenoot!
Waar gaat jouw tentamen over?
Serieus?quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke maandag tentamens
Ik heb er eigenlijk twee: Actualiteiten en Overheid 1
ja serieus en nee ik studeer Toegepaste psychologie. Maar dit is de minor Algemene Ontwikkelingquote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus?Studeer je dan journalistiek met die actualiteiten-tentamen?
Ik heb er gelukkig maar eentje.
Toevallig TP bij Saxion?quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
ja serieus en nee ik studeer Toegepaste psychologie. Maar dit is de minor Algemene OntwikkelingDus vandaar.
Mjah helaas welquote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toevallig TP bij Saxion?
Wat moet ik mij bij die minor voorstellen?
Ha! Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening bij Saxion. En herkenbaar, is het bij ook altijd zo'n sores met inschrijven voor de tentamens?quote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah helaas wel
Dat je heel veel verschillende lessen hebt van verschillende docenten over verschillende onderwerpenOverheid, Europa, Biologie, Christendom, Wetenschap.. van alles
had je gisteren toch gedaan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, ik zou ook nog iets met schoolboeken gaan doen vandaag
dat kan harderquote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn hele bureau trilt door de boxjes bij dit nummer.
quote:
tijd zat dusquote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, gisteren was ik met Mart aan 't wandelen
Heb wel een groot deel vrijdag al gemaakt, maar wil het eigenlijk gewoon allemaal voor dinsdag af hebben
Ik ben aan het sparen voor beter setje. Tot dan moet ik met deze twee kleintjes doen (die verbazingwekkend hard kunnen).quote:
soms moet het hard jaquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor beter setje. Tot dan moet ik met deze twee kleintjes doen (die verbazingwekkend hard kunnen).
Heb eigenlijk nog ruim een week, maar dinsdag krijgen we weer nieuw huiswerk dat ook een week later af moet zijn, dus dan wordt het wat krap allemaalquote:
nee johquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog ruim een week, maar dinsdag krijgen we weer nieuw huiswerk dat ook een week later af moet zijn, dus dan wordt het wat krap allemaal
Bijna alles van QotSA moet gewoon snoeihard gespeeld worden. Hierna feel good hit of the summer.quote:
Omdat het quote-waardig is.quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bijna alles van QotSA moet gewoon snoeihard gespeeld worden.Hierna feel good hit of the summer.
Mwa neuh, mijn hele opleiding is gewoon rukquote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening bij Saxion. En herkenbaar, is het bij ook altijd zo'n sores met inschrijven voor de tentamens?
Klinkt als een leuke minor, zou je hem aan anderen aanraden?
o jaquote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, gisteren was ik met Mart aan 't wandelen
Heb wel een groot deel vrijdag al gemaakt, maar wil het eigenlijk gewoon allemaal voor dinsdag af hebben
dat quote ik hem expres nietquote:
Jij rebel!!quote:
Ik denk dat je bij MWD weinig mensen tegen komt die gelukkiger zijn..quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa neuh, mijn hele opleiding is gewoon ruk
JaDinsdag minoren markt in de hal..
Nee, ik ken mezelf, als ik 't ga uitstellen komt het er niet van, en aangezien ik ook nog een baan en een huishouden heb naast m'n school én probeer mijn sociale leven te behouden en uit te breiden moet het gewoon afquote:
Jij duvels sujet!quote:
als gympen vooralquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o jaik ben de dagen een beetje kwijt
lang weekend gehad
drukdrukdrukquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik ken mezelf, als ik 't ga uitstellen komt het er niet van, en aangezien ik ook nog een baan en een huishouden heb naast m'n school én probeer mijn sociale leven te behouden en uit te breiden moet het gewoon af
Die opleiding bestaat toch al langer? Mijn opleiding is nieuw, dus wij zijn proefkonijnquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat je bij MWD weinig mensen tegen komt die gelukkiger zijn..
Ik ben tweedejaars, dus ik moet er pas volgend jaar aan denken. Wel al bezig met afstudeerscriptie, omdat ik anders niet lekker uitkom qua stufi.
Jaquote:
hasj nuquote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nicotine, Valium, Vicodin, Marijuana, Ecstasy and Alcohol
C-c-c-c-c-cocaine... C-c-c-c-c-COCAINE!
Josh Homme is verdomme de Elvis van desert rock.
alles tegelijkquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaNja, heb me jaren lang niet gerealiseerd dat een sociaal leven ook gewoon heel leuk is... En dat weet ik nu opeens weer, slechte timing eigenlijk
Wij bestaan wel langer ja, maar constant in reorganisatie. Wat naatje is, want sommige vakken kan je het jaar erna niet herkansen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Die opleiding bestaat toch al langer? Mijn opleiding is nieuw, dus wij zijn proefkonijnGeloof me, erger dan dat kan het gewoon niet worden
![]()
Mjah daarom dus ook... minorenmarkt dinsdag
quote:
ja als vecrackte junk uit een pijpje maar dat is zoquote:
Overigens wel een leuk verhaaltje bij dat nummer.quote:
happy happy joy joy?quote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Overigens wel een leuk verhaaltje bij dat nummer.
Josh Homme is ooit veroordeeld voor dronken rijden en moest dus speciaal zo'n sorry speech houden en wat goede dingen doen om aan te tonen dat hij verantwoordelijk met zijn daden om kan gaan.
Hij heeft dus besloten om een rehab-center te bezoeken met zijn band en daar een gratis concert te geven. Raad eens wat het openingsnummer was?
Bijna. Natuurlijk koos Josh Homme voor "Feel good hit of the summer"quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles tegelijk![]()
mijn sociale leven is hier
wij moeten nog een keer koffie doenquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, heb nog steeds geen enorm sociaal leven hoor, dat vriendjes worden enzo ben ik niet zo goed in
oooh ok, en nu?quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bijna. Natuurlijk koos Josh Homme voor "Feel good hit of the summer"
Vreemd genoeg werden ze er direct na dat nummer uitgetrapt.
Kut ik moest echt hard lachenquote:
quote:
hoiquote:
hadihoquote:
Hoiquote:
heey crazyquote:
Haaaaaaaiquote:
ja goed wel en daar?quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiHoe is het met je?
[..]
heey crazy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |