Jaquote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook FF, maar voor hotmail vanuit messenger eigenlijk nog steeds IE
chrome gebruik ik idd. ookquote:
Crisis, bouwvakkerts.. hebben al drie maanden geen werk meer.quote:
quote:
Ik gebruik Opera, kan je downloaden als Appquote:
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooeisels!quote:
Balen zeg, net nu de bouw weer een beetje begint aan te trekken, maar dat is aan de voorkant van de bouw (tekenen/plannen/voorbereiden) eigenlijk alleen nog te merken, de achterkant (uitvoering metselen en afwerken) moet nog een poos geduld hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Crisis, bouwvakkerts.. hebben al drie maanden geen werk meer.
Maar voor hem is extra klote want hij is voor 20% afgekeurd
wut?quote:
En jij grijpt niet in?quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Poes die drie krijsende kinderen aan zijn oren laat trekken en na 5 minuten maar eens weg loopt![]()
Nee, die vindt echt alles goedquote:
3?? thijs heeft broertjes en zusjes gekregen??quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Poes die drie krijsende kinderen aan zijn oren laat trekken en na 5 minuten maar eens weg loopt![]()
Hij heeft al een tijdje twee nichtjesquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
3?? thijs heeft broertjes en zusjes gekregen??
OKeequote:Op zondag 3 april 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die vindt echt alles goed![]()
Als hij het echt vervelend vond had ik natuurlijk wat gedaan, maar zo lang hij spinnend en kopjesgevend dat kindergeweld over zich heen laat komen vind ik het prima.
Natuurlijk weten de kinderen ook heus dat ze niet te hard aan oren moeten trekken, anders had poes het ook echt niet zo lang goed gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |