Ookquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef sararaats het volgende:
Snert is toch de hond van Hagar De Verschrikkelijke
Neuhquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef Muck het volgende:
Ook
Maar ik mag hopen dat Fha die niet opgegeten heeft
De eerste valt toch aan de andere kant van het geheel aan mogelijkheden ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zijn allebei dingen die binnen het autistisch spectrum vallen laiverd
Misschien het spectrum van NLD dan, maar dat valt allebei toch echt binnen het autistisch spectrumquote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef friemelaar het volgende:
De eerste valt toch aan de andere kant van het geheel aan mogelijkheden ?![]()
Althans dat is wat ik er van begrepen heb ik die eindeloze gesprekken met de onderzoekers van mijn zoons![]()
De conclusie was nl. dat de oudste tegen het autischische spectrum aan zat, terwijl de jongste die dus geen weg weet met téveel info ineens én moeite heeft met inschatten van de bedoeling van uitspraken / gezichtsuitdrukkingen, aan de andere kant van het spectrum zat
Het is zondagquote:
Heb ik het misschien toch nog niet helemaal goed begrepenquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien het spectrum van NLD dan, maar dat valt allebei toch echt binnen het autistisch spectrum
Wat deed je vroeger op zondag ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef sararaats het volgende:
Op zondag voel ik me altijd zo leeg vanbinnen.
Vandaar dus ook dat men er nog steeds niet over uit is of NLD nou wel echt bestaat, of dat het een verzamelterm is voor meerdere dingen. Dus de verwarring is bij iedereenquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef friemelaar het volgende:
Heb ik het misschien toch nog niet helemaal goed begrepen![]()
In elk geval vind de oudste inmiddels prima zijn weg (in zijn opleiding tot binnenvaartschipper) en heeft de jongste geleerd niet te snel te reageren naar anderen toe maar eerst uit te zoeken of het misschien een grapje zou kunnen zijn i.p.v. een gemene opmerking .
We zijn nu vooral bezig hem te leren dat als hij teveel tegelijk te verwerken krijgt, eerst afstand te nemen en dan gedoseerd de info / opdrachten opnieuw te benaderen , lukt nog aardig ook![]()
Al zal het wel altijd moeilijk blijven voor hem
Heel vroeger bij m'n grootouders.quote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat deed je vroeger op zondag ?
Ging je dan ergens op bezoek ?
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Vandaar dus ook dat men er nog steeds niet over uit is of NLD nou wel echt bestaat, of dat het een verzamelterm is voor meerdere dingen. Dus de verwarring is bij iedereen![]()
En klinkt alsof ze zich prima (zullen gaan) redden![]()
Ik aan de donderdagquote:Op zondag 3 april 2011 17:35 schreef sararaats het volgende:
Ik heb al jaar en dag een hekel aan de zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |